متن و شعر زیبا و خاص در مورد بانو جان به همراه عکس نوشته
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
متن و شعر زیبا و خاص در مورد بانو جان به همراه عکس نوشته
شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 19:47 | بازدید : 591 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

متن در مورد بانو

متن در مورد بانو متن در مورد به خودت برس بانو متن در مورد ارزش زن متن در مورد سکوت یک زن متن در مورد شجاعت زن متن بانو جان متن در مورد شیر زن شعر در مورد بانو

هر مردی نیاز دارد به یک همدم که در کنارش آرامش را احساس کند.کسی که وجودش ،نفسش و مهربانیش آن چهار دیواری بی روح را جان بدهد و نامش را در ذهن ما به خانه و آشیانه عشق تغییر دهد و آن فرد کسی نیست جز بانوی بی مثال خانه که جان می بخشد به هر چه مردگی است.در اینجا برای شما دوستان تعدادی متن در مورد بانو گردآوری کرده ایم تا یادی کنیم از این عزیزان دوستداشتنی.

تکست و عکس نوشته بانو

متن در مورد بانو , عکس نوشته در مورد بانو , شعر در مورد بانو

مغرور باش بانو

 

چرا باید اشک هایت را هر روز پاک کنی

کسی که باعث گریه ات می شود را پاک کن

***

پدرم گفت :

پسر جان به کسی دل ندهی !

دل که نه …

حضرت بانو سر و جان را برده است …

علی جعفرزاده

متن به خودت برس بانو

پریشان می‌کنی،

آهسته‌تر بانو

دلم با موی «تــو»

سِـرِ دگـر دارد.!

***

تمام زن ها شاعر می شدند

اگر مردها گریستن بلد بودند

. . . و

 

می‌توانستند

با رقص ِ چشم هایشان

طوفان به راه بیاندازند

هیچ مردی شاعر نمی شد

اگر زنی …

هیچ مردی شاعر نمی شد

اگر زنی در کار نبود …

می ستایمت بانوجانم

***

از کُلِ دنیا “تو” را داشته باشم،

 
 

همین،مرا کافیست…

“تو”

حتی میتوانی کدبانوی چهارخانه ی پیراهنم شوی…

علی قاضی نظام

متن بانو جان

روسری را پیش من وا کن ببین بانوی من

رقص موهای تو در دستم چه آسان میشود

وحید افسری

***

بیا اینبار بانو جان کمی با من مدارا کن

از آن آغوش راز آلود کمی هم قسمت ما کن

بیا اینبار بانو جان ولی آرام و آهسته

دلم زخمیست زخمش را بدست خود مداوا کن

بیا اینبار بانو جان ، ببین دنیا چه تاریکه

کمی از برق چشمانت برای من محیا کن

بیا اینبار بانو جان دگر تاخیر جایز نیست

بیا با بوسه ای از نو جهانم را تو زیبا کن

بیا اینبار بانو جان “شکیبا” باش و تمکین کن

بدون ذره ای تردید مهرت را هویدا کن

آیدین شیخ (شکیبا)

***

این طور قبول نیست بانو

یا غلاف کن

یا چشمانت را زمین بگذار

دست خالی بجنگیم

آمده بودم بگویم :

” دوستت دارم “

همین.

شهریار شفیعی

شعر بانو

یا عاشق روزهای ماضی هستی

یا یکطرفه رفته به قاضی هستی

از بس که نکته سنجی بانو

انگار معلم ریاضی هستی…

***
تو و چشمهایت

من و دل.

با مست نگاهت،

خلع سلاحم بانو….

***

شبم را تازه کن با یک نگاهت

که دنیای دلم برخیزد از خواب

دوباره از مسیر عشق و احساس

سراغ من بیا بانوی مهتاب !

مجید احمدی

***

من دوست دارم

هر صبح

قله ای تازه از چشم هایت را

فتح کنم

و هر غروب

جرعه ای از آنها بنوشم

بانوی چشم قهوه ای من..!



برچسب‌ها: کپشن , شعر , خاص ,

موضوعات مرتبط: متن زیبا , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 641
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 2046
:: بازدید ماه : 1987
:: بازدید سال : 29596
:: بازدید کلی : 55045