بدون شرح
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
بدون شرح
5 مهر 1399 ساعت 10:11 | بازدید : 1119 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

سلام بچه ها

چند تا مطلب جدید گذاشتم  امیدوارم خوشتون بیاد

واااااااااااااااااااااااای حدس بزنین سربازی کجا افتادم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افتادم اهواز ...............................

 

اصلا فکر نمیکردم وبلاگم اینقد بازدید کننده ی اهوازی داشته باشم

 

مرسی بخاطر همه ی انرژی هاتون بچه ها

______________________________________________________________________

 خیانت کرده است و میگوید کو نشانم بده . . .

اخه لعنتی مگر جای بوسه میماند . . .

 

__________________________________________________________________________________

 

میدانی رفیق  . . .

زندگی ات را منوط به بودن و نبودن آدمها نکن . . .

روی پاهای خودت بایست تا تنهایی را بیهوده نیابی . . .

هیچ کس را بهترین زندگی ات خطاب نکن. . .

یادت باشد آدمها که بهترین خطاب شوند خیالاتی میشوند . . .هوا برشان میدارد . . تعغیرت میدهند . . .

آنوقت تو میمانی و یک دوگانگی شخصیت . . .

همیشه یادت باشد رفیق . . .

کسی بهترین زندگی تو میشود که خودش بخواهد. . .

 

_______________________________________________________________________________

 

به سلامتی جای ریمل روی شونه . . .

نه جای رژ لب روی یقه . . .

که فرقش یه دنیا غمه . . .

 

______________________________________________________________________________

 

حرف میزنی اما تلخ . . .

محبت میکنی اما سرد . . .

چه اجباریست دوست داشتن من . . .

 

_______________________________________________________________________________

 

عشقه من . . .

از سرد بودنم گلایه نکن . . .

سرد شده ام تا در کنارم نسوزی . . .

 

________________________________________________________________________________

 

برای کسی که میرود حتی دست هم تکان نمیردم . . .

بدرقه آدمها را مغرور تر میکند . . .

هر که ماند جایش روی سرم . . .هر که هم رفت بسلامت

 

______________________________________________________________________________

 

یه وقتایی باید رفت .  . .اونم با پای خودت . . .

باید جاتو توی زندگیه بعضی ها خالی کنی . . .

درسته توی شلوغی هاشون متوجه نمیشن . . .

اما بدون یه روزی یه جایی بدجور یادت میفتن

اونوقت دیگه خیلی دیر شده

 

_______________________________________________________________________________

 

من مورچه را مسخره میکردم که سالها عاشقه یک تفاله چای بود . . .

خودم را فراموش کردم کهزمانی عاشق یک اشغال بودم که فکر میکردم آدمه

______________________________________________________________________________

هر که گفته فراموش میشود دروغ گفته است . . .

بهانه آورده است تا شاید خودش را دلداری دهد. . .

فراموش نمیشود . . . تا ابد می ماند قصه ی دلدادگی و عاشقی . . .

حتی اگه متنفر باشی . . . دور شوی . . .سایه اش را با تیر بزنی . . .

باز هم هست . . .

باز هم یک چیزی . . . یک جایی . . .تو را می برد به خاطرات خوب . . .

 

_______________________________________________________________________________

 

دلم می خواهد دفتر مشقم را باره کنم  و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی را

می خواهم خط خطی کنم تمام اون روزهایی را که دلم را شکستند و دل شکستم  . . .

دلم میخواهد سیاه کنم تمام روزهایی را که نبودی . . .

دلم میخواهد . . .

 

______________________________________________________________________________

 

عشق من از همین حالا میگویم . . .

خوب حواست را جمع کن . . .یادت باشد انعام خوبی به قبر کن بده

تا قبرم را بزرگتر و جادارتر از بقیه بکند . . .

میترسم که مبادا قبرم جایی برای دل بر ارزویم نداشته باشد

و من در خانه ی جدیدم باز هم شرمنده ی دلم شوم

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1463
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 2868
:: بازدید ماه : 2809
:: بازدید سال : 30418
:: بازدید کلی : 55867