دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام یک درصد + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام یک درصد + متن آهنگ 2021
پنج شنبه 25 دی 1399 ساعت 18:59 | بازدید : 438 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

علیرضا طلیسچی یک درصد

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام یک درصد + متن آهنگ

Alireza TalischiYek Darsad

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی یک درصد

 

متن آهنگ یک درصد از علیرضا طلیسچی


رو رفتن پافشاری کرد کلیدا رو بهم پس داد خدا می دونه اون لحظه چه احساسی بهم دست داد نگاهم ناخوداگاه موند به عکسای روی دیوار سفر کردم به اون روزا به اون روزای بی تکرار هنوز تو فکر اونیم که دیگه فکر حالم نیست همونی که به برگشتش یه درصد احتمالم نیست از احساسش بهم می گفت من از چشماش می گفتم یه درصد فکر نمی کردم که از چشماش بیفتم هنوزم فکر اون روزام که این عکس ها رو مینداختیم همون روزایی که باهم واسه هم خاطره ساختیم همون روزای بی تکرار براش تکرارین حالا همون چشمای عاشق و پر از بیزاری حالا هنوز تو فکر اونیم که دیگه فکر حالم نیست همونی که به برگشتش یه درصد احتمالم نیست از احساسش بهم می گفت من از چشماش می گفتم یه درصد فکر نمی کردم که از چشماش بیفتم هنوز تو که دیگه فکر حالم نیست به برگشتت احتمالم نیست از احساسش بهم می گفت من از چشماش می گفتم یه درصد فکر نمی کردم که از چشماش بیفتم

 

 


برچسب‌ها: علیرضا طلیسچی ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 174
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 1579
:: بازدید ماه : 1520
:: بازدید سال : 29129
:: بازدید کلی : 54578