تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام بد تو فکرتم + متن آهنگ 2021
پنج شنبه 25 دی 1399 ساعت 19:2 | بازدید : 470 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

سینا درخشنده بد تو فکرتم

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام بد تو فکرتم + متن آهنگ

Sina DerakhshandeBad To Fekretam

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بعد تو فکرتم

 

متن آهنگ بعد تو فکرتم از سینا درخشنده


میزنی زخم به قلبی که درگیره توئه رو خودت هم نیاری که تقصیر توئه اینکه باشم تو دنیات تو تقدیر توئه این جدایی واسه تو مثه آب خوردنه واسه ی من شبیه تو دریا مردنه قید دنیاشو واست کی اینجور میزنه کاشکی عطرت نمی موند تو خونه بعد تو هیشکی اینجور نسوزوند دلم رو قد تو از خودم خسته میشم تا میشه حرف تو کاشکی حتی نداشتم یه دونه عکستو آخرش شب میشه این روزا بدونه تو بد تو فکر تو هستم همش به جونه تو آخ چی میشه بذاری کنار غرورتو من هنوزم میخوام حس کنم حضورتو راه برگشت واسه تو همینجاست رو به روت این پلا رو گذاشتم که برگردی یه روز تا کی آخه به قلبم بگم اینجا بسوز این جدایی واسه تو مثه آب خوردنه واسه ی من شبیه تو دریا مردنه قید دنیاشو واست کی اینجور میزنه کاشکی عطرت نمی موند تو خونه بعد تو هیشکی اینجور نسوزوند دلم رو قد تو از خودم خسته میشم تا میشه حرف تو کاشکی حتی نداشتم یه دونه عکستو آخرش شب میشه این روزا بدونه تو بد تو فکر تو هستم همش به جونه تو آخ چی میشه بذاری کنار غرورتو من هنوزم میخوام حس کنم حضورتو

 



برچسب‌ها: سینا درخشنده ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 748
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 2153
:: بازدید ماه : 2094
:: بازدید سال : 29703
:: بازدید کلی : 55152