دانلود آهنگ برس به زندگیت از ندیم + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ برس به زندگیت از ندیم + متن آهنگ 2021
یک شنبه 10 اسفند 1399 ساعت 23:26 | بازدید : 94 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

ندیم برس به زندگیت

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام برس به زندگیت + متن آهنگ

NadimBeres Be Zendegit

دانلود آهنگ جدید ندیم برس به زندگیت

 

متن آهنگ برس به زندگیت از ندیم


برس به زندگیت فکر من نباشو یه جوری میگذرونه این دلم شباشو تبر بزن به قلبم از دلم جداشو برو نگاهم نکن برو برو یه خط بکش رو اسممو رو یادم خیالتم نباشه زندگیمو دادم برای اون نگاهایی که داد به بادم برو صدام نزن برو میونه این همه درد یه روحه خسته و سرد به عشقه تو پیله کرد تمومه زندگیشو به پات گذاشت ولی تو نفهمیدی چشای بی رحمت چشاشو دیوونه کرد دیوونه کرد حالا چی داری میگی مگه ازم چی دیدی جز اینکه عاشق شدم گناهم عاشقیمه کسی که زندگیمه چرا نمیفهمه که عاشقم که عاشقم من گذشتم از گریه اشکی تویه چشمام نیست یه درد لعنتی نشست تو سینه ام درد بی تفاوتیه تو خاطرت نموند به خاطر تو هیشکی تویه زندگیم نموندش اشتباهم عاشقت شدن بود عاشقه دیوونگیه تو برس به زندگیت فکر من نباشو یه جوری میگذرونه این دلم شباشو میونه این همه درد یه روحه خسته و سرد به عشقه تو پیله کرد تمومه زندگیشو به پات گذاشت ولی تو نفهمیدی چشای بی رحمت چشاشو دیوونه کرد دیوونه کرد حالا چی داری میگی مگه ازم چی دیدی جز اینکه عاشق شدم گناهم عاشقیمه کسی که زندگیمه چرا نمیفهمه که عاشقم که عاشقم برس به زندگیت فکر من نباشو



برچسب‌ها: ندیم ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 456
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 1861
:: بازدید ماه : 1802
:: بازدید سال : 29411
:: بازدید کلی : 54860