دانلود آهنگ عشق جان از امین رستمی + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ عشق جان از امین رستمی + متن آهنگ 2021
یک شنبه 10 اسفند 1399 ساعت 23:33 | بازدید : 110 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

امین رستمی عشق جان

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام عشق جان + متن آهنگ

Amin RostamiEshgh Jan

دانلود آهنگ جدید امین رستمی عشق جان

 

متن آهنگ عشق جان از امین رستمی


دلمو میزنم به دریا بی قایق عشق جانم تو چی میدونی از حال یه عاشق از سرم دیگه نمیره عشق تو عشق جانم میترسم یه روز نبینمت من باز دل نگرونم عشق جان وای من همه چی معلومه تو حالت چشمای من به همه میگه چیه تو دل رسوای من پره احساس وجودم وای من داره عشق میریزه از طرز نگاهای من جای من خالیه پیشت یار زیبای من بگو من عشق تو بودم خوبه که خوبه حالت منم ایده الت اسممه تو فالت عشق جانم دنیامی اونی که میخوامی عشق جانم هوامی تو همه ی نفسهامی عشق جانم دنیامی اونی که میخوامی عشق جانم هوامی تو همه ی نفسهامی عشق جانم دلخوشیمی تو حال خوب این روزا عشق جانم نرو از قلبم زود زود زودبیا عشق جانم وای من همه چی معلومه تو حالت چشمای من به همه میگه چیه تو دل رسوای من پره احساس وجودم وای من داره عشق میریزه از طرز نگاهای من جای من خالیه پیشت یار زیبای من بگو من عشق تو بودم خوبه که خوبه حالت منم ایده الت اسممه تو فالت عشق جانم
Mahtuta.com


برچسب‌ها: امین رستمی ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1416
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 2821
:: بازدید ماه : 2762
:: بازدید سال : 30371
:: بازدید کلی : 55820