دانلود آهنگ یه روز میای از محسن یاحقی + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ یه روز میای از محسن یاحقی + متن آهنگ 2021
یک شنبه 10 اسفند 1399 ساعت 23:35 | بازدید : 147 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

محسن یاحقی

محسن یاحقی یه روز میای

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام یه روز میای + متن آهنگ

Mohsen YahaghiYe Rooz Miay

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی یه روز میای

 

متن آهنگ یه روز میای از محسن یاحقی


یه روز میای که دیگه من از انتظارت پیر شدم تو غصه ها اسیر شدم از عاشقی دلگیر شدم یه روز میای که دیگه من چیزی شدم شبیه روح شکسته قامته یه کوه به دست عشقی با شکوه یه روز میای یه روز میای یه روز میای یه روز میای یه روز میای از جاده ای که رفتیو از تو دور شدم پشته سر رفتنه تو از گریه کردن کور شدم یه روز میای پیاده از کوچه ی پاییزی ای عشق نفرین به درد عاشقی چقد غم انگیزی ای عشق یه روز میای یه روز میای یه روز میای یه روز میای یه روز میای با خنده هات اشکامو پاک کنی ولی میبینی بی جونه دلم مجبوری خاک کنی دلی که عاشقه تو بود یه روز کاش قبل مرگش میدونست تو هم دوسش داری هنوز یه روز میای یه روز میای یه روز میای یه روز میای یه روز میای که دیگه من از انتظارت پیر شدم تو غصه ها اسیر شدم از عاشقی دلگیر شدم یه روز میای پیاده از کوچه ی پاییزی ای عشق نفرین به درد عاشقی چقد غم انگیزی ای عشق یه روز میای یه روز میای یه روز میای یه روز میای یه روز میای یه روز میای یه روز میای یه روز میای
Mahtuta.com


برچسب‌ها: محسن یاحقی ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1562
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 2967
:: بازدید ماه : 2908
:: بازدید سال : 30517
:: بازدید کلی : 55966