دانلود آهنگ کی مثل من از محسن یاحقی + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ کی مثل من از محسن یاحقی + متن آهنگ 2021
پنج شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 19:51 | بازدید : 99 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

محسن یاحقی کی مثل من

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام کی مثل من + متن آهنگ

Mohsen YahaghiKi Mesle Man

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی کی مثل من

 

متن آهنگ کی مثل من از محسن یاحقی


میزنم ساز واسه تو باز دوباره تا بدونی که دلم چقدر تورو دوست داره هر نفس تمام لحظه های من جای خالی تورو کم میاره هر نفس تمام لحظه های من جای خالی تورو کم میاره چه کنم با دل تنها دست سرد بی تو دنیای سیاهم پر غصه پر درد تو بیا به داد قلب من برس مگه میشه بی تو موند گریه نکرد تو بیا به داد قلب من برس مگه میشه بی تو موند گریه نکرد بعد من کی مثل من اون غصه هاتو دوست داره واست آواز میخونه گلایه هاتو دوست داره وقتی سردی مثل ابرای بهار دست روی موهات میکشه بهونه هاتو دوست داره دست روی موهات میکشه بهونه هاتو دوست داره میزنم ساز میخونم باز دوباره تا دل زخمی من بتونه طاقت بیاره هر نفس تمام لحظه های من جای خالی تورو کم میاره هر نفس تمام لحظه های من جای خالی تورو کم میاره چه کنم با دل تنها دست سرد بی تو دنیای سیاهم پر غصه پر درد تو بیا به داد قلب من برس مگه میشه بی تو موند گریه نکرد تو بیا به داد قلب من برس مگه میشه بی تو موند گریه نکرد بعد من کی مثل من اون غصه هاتو دوست داره واست آواز میخونه گلایه هاتو دوست داره وقتی سردی مثل ابرای بهار دست روی موهات میکشه بهونه هاتو دوست داره دست روی موهات میکشه بهونه هاتو دوست داره


برچسب‌ها: محسن یاحقی ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 578
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 1983
:: بازدید ماه : 1924
:: بازدید سال : 29533
:: بازدید کلی : 54982