دانلود آهنگ عقیق از حجت اشرف زاده + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ عقیق از حجت اشرف زاده + متن آهنگ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:30 | بازدید : 93 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

حجت اشرف زاده عقیق

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام عقیق + متن آهنگ

Hojat AshrafzadehAghigh

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده عقیق

 

متن آهنگ عقیق از حجت اشرف زاده


یه حسی به من میگه نزدیکمی داری با خیالم قدم میزنی دارم با تو من زندگی میکنم یه عمره که با هر نفس با منی تو پنهون پیدایی و با منی به هر گوشه رو کردم و دیدمت من از شیشه عطر اردیبهشت من از شبنمو باد بوییدمت یه حسی به من میگه نزدیکمی داری با خیالم قدم میزنیدارم با تو من زندگی میکنم یه عمره که با هر نفس با منی به فکر منی تو دل لحظه هام تو نزدیکی و من چقدر از تو دور شده باغ چشمام پر یا کریم شده سهم دستام پر یا غفور دلم قرص امشب تو مهمونمی باز داره پلک دلم میپره هوای منو داره دستای تو چقدر حال من با تو شیدا تره


برچسب‌ها: حجت اشرف زاده ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 211
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 1616
:: بازدید ماه : 1557
:: بازدید سال : 29166
:: بازدید کلی : 54615