دانلود آهنگ حال ناب از سینا درخشنده + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ حال ناب از سینا درخشنده + متن آهنگ 2021
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 20:36 | بازدید : 116 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

سینا درخشنده حال ناب

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام حال ناب + متن آهنگ

Sina DerakhshandeHale Naab

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده حال ناب

 

متن آهنگ حال ناب از سینا درخشنده


هی ببین منو بردی عقلمو جوری که همه میگن حس و حال من چند دلخوشم بهت آخ نگم بهت بانی تمام خنده هام شدی به جرات حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم حال نابمو عشقو حالمو روبه راهمو این حسمو تو داری یا نه خوبی واسه من عشق خاص من تویی یه دونه ای مگه داریم شبیهت آدم حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم حالم با تو نابه مجنونم دیوونم حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم


برچسب‌ها: سینا درخشنده ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1402
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 2807
:: بازدید ماه : 2748
:: بازدید سال : 30357
:: بازدید کلی : 55806