تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
تعبیر خواب وضو گرفتن 2022
شنبه 22 آبان 1400 ساعت 21:23 | بازدید : 226 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

اینکه شخص در خواب ببیند در حال وضو گرفتن است تعابیر مختلفی دارد . ممکن است در خواب ببیند که با آب کدر وضو می گیرد یا با آب زلال و روان که هر کدام تعابیری دارد . در ادامه تعبیر خواب وضو را می بیند.

امام صادق درباره تعبیر خواب وضو چنین می گویند که وضو در خواب به معنی توبه است . مطیعی تهرانی,دیدن وضو در خواب را خوب می داند و چنین می گوید که وضو گرفتن با آب روان به معنای رهایی از غم است .معبران چنین می گویند که وضو گرفتن در خواب اگر برای خواندن نماز باشد بسیار خوب است و تعبیری نیکو دارد .

تعبیر خواب وضو

تام چت ویندو درباره تعبیر خواب وضو می‌گوید: اگر شخص در خواب بیند با آب صاف و پاک وضو گرفت,از غم‌ها خلاص می‌شود و چنانچه ترسی داشته باشد بیمش از میان می‌رود و در صورت بیمار بودن,شفا می‌یابد و اگر قرض دار باشد قرضش را ادا می‌کند.

تعبیر خواب وضو به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

وضو گرفتن در خواب بسیار خوب است به خصوص اگر در عالم خواب نیت نماز خواندن داشته باشید.

معبران قدیمی نوشته اند اگر کسی در خواب ببیند که در آب صاف و زلال وضو می سازد از غم ,و رنج رهایی می یابد.

ابن سیرین از ابراهیم اشعث نقل می کند که اگر بیماری در خواب ببیند وضو به نیت نماز می گیرد،از بیماری شفا می یابد و اگر وامداری ببیند از زیر بار دین بیرون می آید.

تعبیر خواب وضو گرفتن با آب کدر

اگر شخص در خواب ببینید که وضو می گیرید اما آب کدر و تاریک و گل آلود است خوب نیست چرا که ,خواب شما می گوید مشکلاتی برای شما پیش می آید و درمانده می شوید. به طور کلی دیدن,وضو ساختن در خواب نیکو است.

تعبیر خواب وضو به روایت ابراهیم کرمانی

اگر در خواب بیند که وضو به آب صافی ساخت، دلیل که از غم هابرهد. اگر در ترس بود، ایمن شود.اگر وامدار بود بگذارد اگر بیمار است شفا یابد.

اگر ببینی پس از وضو گرفتن اتفاقی باعث شد که وضوی تو باطل بشود، در کسب و کار خودت عاجز و ناتوان ,می‌شوی، ولی اگر ببینی دوباره وضو گرفتی و نماز خواندی اما نماز را به طور کامل تمام نکرده‌ای،به زودی از دنیا می‌روی، ولی اگر ببینی بعد از آن وضو اصلاً نماز نخوانده‌ای تعبیرش بهتر است.

تعبیر خواب وضو به روایت امام جعفر صادق

اگر خواب بیند وضو می گیرد و کسی به وضو گرفتن او نگاه می کند ، به این معناست که بیننده به دست او توبه کند.

حتما بخوانید »  تعبیر خواب تابوت

 

برچسب‌ها: وضو گرفتن , خواب ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب حباب 2022
شنبه 22 آبان 1400 ساعت 21:22 | بازدید : 237 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

با تعبیر خواب حباب ،تعبیر خواب حباب آب و صابون ،تعبیر خواب حباب شیشه ای و تعبیر خواب تزیین کردن چراغ با حباب همراه ما باشید.

خواب هایی که می بینیم ممکن است به زودی تحقق نیابد و مدتی طول بکشدو یا حتی ممکن است خوابمان درحق دیگری تحقق یابد مثلا درمورد نزدیکانیا کسی که شبیه به ما است.چنانکه پیامبر ابن ابی العاص را در خواب دید که واردبهشت شده ولی او مردی ظالم بود و پیامبر نیز دعا کرد که عتاب ابن اسید واردبهشت شود زیرا شبیه ابی العاص بود.در قسمت زیر تعبیر خواب حباب را قرار داده ایممی توانید تعبیر خواب حباب ما را در سایت پرشین وی بخوانید.

تعبیر خواب حباب از نظر معبران

تعبیر خواب حباب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

حباب پوکی و پوچی است و در وجه دیگر فساد و گناه و تباهی.

تعبیر خواب آراستن چراغ با حباب

اگر در خواب ببینید که می خواهید چراغ خودتان را با حباب یا آباژور بیارائید عملخلافی مرتکب شده اید یا مرتکب خواهید شد که با تجاهل و ظاهر سازی و فریبمی کوشید از چشم دیگران پوشیده نگه دارید.

تعبیر خواب حباب شیشه ای

حباب اگر شیشه ای باشد رسوائی است و بد نامی که زود حاصل می شودو چنان چه حباب شیشه ای شما شیری رنگ و مات باشد عمل خلاف و گناهشما چندی می پاید و پوشیده می ماند ولی بالاخره به بدنامی و رسوائی می انجامد.

تعبیر خواب حباب آب و حباب صابون

حباب آب و حباب هایی که بچه ها از صابون و با دمیدن هوای دهان درست می کنندهمه گویای پوچی و پوکی است و بی اعتباری کارها و تمینات ما.

حتما بخوانید »  تعبیر خواب ویرانی

باعلم

برچسب‌ها: حباب , خواب ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب کور شدن و نابینائی 2022
شنبه 22 آبان 1400 ساعت 21:21 | بازدید : 249 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

در این مطلب تعبیر خواب نابینایی را مشاهده می کنید . معبران بزرگی همچون امام جعفر صادق , ابراهیم کرمانی و مطیعی تهرانی به بیان آن پرداخته اند . در ادامه با ما همراه باشید .

امام صادق درباره دیدن نابینایی در خواب چنین گفته اند که این خواب می تواند تعابیری همچون غم , مال و حال بد ,داشته باشد .ابراهیم کرمانی می گوید اگر نابینایی را در خواب کمک کنید به معنی مومن بودن شماست .منوچهر تهرانی درباره تعبیر خواب نابینائی می گوید که اگر در خواب ببینی نابینا هستی نشان از گمراهی شما دارد.

تعبیر خواب نابینائی

تعبیر خواب نابینائی به روایت ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببینید نابینا را دست بگرفت و می برد، دلیل که مومن و رحیم بود. اگر بیند چشم کسی را نابینا کرد،به این معنا است که آن کس را از راه ببرد.

تعبیر خواب نابینائی به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

وقتی در خواب ، خود را نابینا می بینیم و احساس می کنیم کور شده ایم علامت آن است که چیزهائی را ,نمی خواهیم ببینیم. کاری می کنیم یا کاری قبلا انجام داده ایم که از دیدن بازتاب آن شرم داریم,یا انتظار واقعه ای را می کشیم که مشاهده اش ما را می ترساند.

در مورد کوری دیگران نیز این نکته صادق است. شخصی که در خواب او را نابینا می بینیم سمبول یا جانشینی است ,از شخص یا طبقه ای از مردم که فکر می کنیم مصلحت نیست شاهد کارهای ما باشند.

کسی که خودش را نابینا ببیند دلیل است که گمراه است و اگر یک چشم او نابینا بود نیم دین او تباه شده این هم ,می تواند درست باشد و تعریفی است از همان استدلال زیرا کسانی که واقعا مومن نیستند,و به دین داری تظاهر می کنند نمی پسندند دیگران ازاین راز آگاه شوند,

لذا مردم را نابینا می بینند و چون از رسوائی خودشان شرم دارند خویشتن را کور مشاهده می کنند. نابینائی,یک چشم نشانه خوف و رجا است.

تعبیر خواب نابینائی به روایت امام جعفر صادق

معنای دیدن نابینائی در خواب

دیدن نابینائی در خواب بر شش وجه است.

تعبیر خواب کور شدن

اول: درویشی. دوم: بدحالی. سوم: غم واندوه. چهارم: نقصان. پنجم: مال. ششم: تباهی دین. اگر نابینا بیند,که بینا شده بود، دلیل که از زحمت برهد.

ابن سیرین درباره تعبیر خواب بینائی می‌گوید:

اگر ببینی یک چشم تو کور شده است، یـعـنـی نصف دین تو می‌رود,یا با یک دست یا یک پا یا یکی از اندام‌های دیگر گناه بزرگی مرتکب می‌شوی، و یا دچار مصیبتی خواهی شد.

کور شدن

اگر خواب ببینی نابینا شده‌ای، یـعـنـی گمراه می‌شوی و یا فرزندت از دنیا می‌رود.

اسماعیل بن اشعث می‌گوید:

اگر ببینی در سیاهی و مردمک چشم تو سفیدی قرار دارد [تقریباً به شکل انسان‌های نابینا]، یـعـنـی دچار غم و اندوه ,می‌شوی، همانطور که در قرآن کریم آمده: … وَابْیَضَّتْ عَیْنَاهُ مِنَ الْحُزْنِ… _ … و دیدگانش از غم سپید شد… (یوسف-۸۴).

جابر مغربی درباره تعبیر خواب بینائی می‌گوید:

اگر ببینی چشم‌هایت بینا است ولی مردم فکر می‌کنند کور یا “شب‌کور” هستی، یـعـنـی باطن تو در دین ,و ایمان بهتر از ظاهرت می‌باشد.

حتما بخوانید »  تعبیر خواب پل

تعبیرستان


موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب قمار چیست؟ 2022
شنبه 22 آبان 1400 ساعت 21:19 | بازدید : 258 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

قمار ممکن است به شکل های مختلف در خواب دیده شود .ممکن است خود را در حال قماربازی ببینید و یا خواب ببینید که قمار را باخته اید . برای دانستن این تعبیر با ما همراه باشید.

معبران تعابیر متفاوتی برای قمار در خواب آورده اند . ابن سیرین درباره تعبیر خواب قمار می گوید باختن قمار تعبیرش غم و ناراحتی می باشد .جابر مغربی هم در این باره می گوید قماربازی در خواب به معنای دشمنی است . مطیعی تهرانی هم درباره دیدن قمار در خواب می گوید اگر فردی که خود قمار باز است چنین خواب ببینید تعبیری ندارد چرا که خوابش ناشی از کارهای روزانه اش می باشد ولی کسی که اهل این کار نیست دیدن این خواب به معنای هشدار است و باید مراقب کارهای خود باشد . با تبخا همراه باشید.

تعبیر خواب قمار از نظر معبران

ابن سیرین درباره تعبیر خواب قمار می‌گوید:

 

اگر خواب ببینی تاس بازی می‌کنی و قمار را باخته‌ای، یـعـنـی دچار غم و ناراحتی می‌شوی یا گرفتار حیله و نیرنگیخواهی شد (دفع بلا و گرفتاری).

جابر مغربی درباره قمار در خواب می‌گوید:

تعبیر تاس بازی در خواب

اگر در خواب ببینی تاس بازی می‌کنی، به معنای دشمنی و خصومت است.

حضرت دانیال (ع) درباره قماربازی در خواب می‌فرمایند:

اگر در خواب ببینی تاس‌های زیادی داری، یـعـنـی دچار غم و اندوه می‌شوی.

بیشتر بدانید تعبیر خواب قمار به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

بیننده خواب اگر اهل قمار بازی باشد خواب او هیچ تعبیر خاصی ندارد و دنباله افکار و اندیشه معمولی و روزانه اومحسوب می شود. حتی کسانی که گاه قمار بازی می کنند ممکن است در خواب قمار ببینند،در این صورت نیز خوابشان فاقد تعبیر است ولی آنها که اصلا اهل این کار نیستند

تعبیر قمار کردن در خواب

اگر در خواب ببیننند قمار می کنند باید در بیداری مراقب اعمال و رفتار خویش باشند. قمار نشانه دو چیز است.اول ارتکاب گناه و دست زدن به اعمال خلاف قانون و شروع دوم ریسک کردن و به استقبال خطر رفتن.

بردن و باختن قمار در خواب هیچ تفاوتی در تعبیر به وجود نمی آورد زیرا نفس عمل مهم است نه برد و باخت.

تعبیرگری می‌گوید:

تعبیر نردبازی، کاری باطل می‌باشد.

تعبیر برنده شدن در نردبازی

اگر در خواب خود ببینی در نردبازی برنده شده‌ای، یـعـنـی بر دشمن غلبه می‌کنی،ولی اگر باخته‌ای تعبیرش برخلاف حالت قبلی می‌باشد.

حتما بخوانید »  تعبیر خواب کور شدن

تعبیرستان , باعلم

برچسب‌ها: خواب ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب بلبل چیست؟ 2021
دو شنبه 25 اسفند 1399 ساعت 1:33 | بازدید : 223 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

انواع تعبیر خواب بلبل چیست؟تعبیر خواب داشتن بلبل چیست؟تعبیر خواب گرفتن بلبل چیست؟تعبیر خواب خوردن گوشت بلبل چیست؟تعبیر خواب دیدن بلبل در خواب چیست؟تعبیر خواب شنیدن صدای بلبل چیست؟تعبیر خواب بلبل به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب بلبل به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بلبل به روایت هانس کورت چیست؟تعبیر خواب خوردن بلبل به روایت جابر مغربی چیست؟تعبیر خواب دیدن بلبل در خواب به روایت آنلی بیتون چیست؟تعبیر خواب شنیدن صدای بلبل از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بلبل در خواب نشانه ی فرزند و غلام است و شنیدن آواز بلبل سخن لطیف است.بلبل گران بها ترین و ارزنده ترین چیزی است که بیننده خواب به آن دل بستگی و پیوند عاطفی دارد. چنان چه در عالم خواب کسی بلبلی به شما هدیه داد نیرنگ می خورید و اگر آن شخص هدیه دهنده چهره آشنا داشت کسی در خانواده به شما دروغ می گوید.در متن زیر تعبیر خواب بلبل را قرار داده ایم. می توانید تعبیر خواب بلبل ما را در سایت تبخا بخوانید.

انواع تعبیر خواب بلبل

تعبیر خواب بلبل به روایت ابراهیم کرمانی

بلبل در خواب دیدن، فرزند کوچک و غلام است و آواز او به خواب، کلام خوش و سخن لطیف است. اگر بیند بلبلی بپرید، دلیل که فرزند یا غلام او ضایع گردد. اگر بیند بلبل در دست او بمرد، دلیل ک فزرند یا غلامش بمیرد.

تعبیر خواب داشتن بلبل

تعبیر خواب بلبل به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

معبران اسلامی ما نوشته اند که بلبل در خواب فرزند است آن هم فرزند پسر ولی بلبل گران بها ترین و ارزنده ترین چیزی است که بیننده خواب به آن دل بستگی و پیوند عاطفی دارد. چنان چه در خواب ببینید که بلبلی دارید و این بلبل در قفس می خواند و از این چوب روی چوب دیگر می جهد صاحب فرزند پسر خواهید شد.

تعبیر خواب گرفتن بلبل

تعبیر خواب بلبل به روایت هانس کورت

مشاهده ی بلبل در خواب ، بیانگر داشتن زندگی آرام و موفق است . شنیدن صدای دل نو از بلبل در خواب ، بیانگر داشتن زندگی خوب و رسیدن به مقام های بالای اجتماع است . اگر خواب ببینید که در باغی هستید و یک بلبل می گیرید ، نشانه ی آن است که با افراد ثروتمندی همنشین می شوید .

تعبیر خواب خوردن گوشت بلبل

تعبیر خواب خوردن بلبل به روایت جابر مغربی

گر بیند بلبلان بسیار داشت ، دلیل که به قدر آن غلامان بخرد . اگر بیند بلبلان را بکشت و از گوشت آنها بخورد ، دلیل که از غلامان میراث یابد

تعبیر خواب دیدن بلبل در خواب

تعبیر خواب دیدن بلبل در خواب به روایت آنلی بیتون

اگر در خواب صدای موزون و چهچهه بلبل را بشنوید ، نشانه زندگی در محیطهایی سالم و دلپذیر است و همچنین کسب توفیق و سربلندی در محیط اجتماعی است .دیدن بلبل در خواب ، علامت پیروزی و سعادت است .

تعبیر خواب شنیدن صدای بلبل

تعبیر خواب شنیدن صدای بلبل از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر صدای بلبل را در خواب می شنوید لیکن خود بلبل را نمی بینید و نمی دانید آن صدا از کجا به گوش می رسد بی تردید خبری خوش به شما می رسد. چنان چه در عالم خواب کسی بلبلی به شما هدیه داد نیرنگ می خورید و اگر آن شخص هدیه دهنده چهره آشنا داشت کسی در خانواده به شما دروغ می گوید. روی هم رفته دیدن بلبل در خواب بد نیست.


حتما بخوانید » تعبیر خواب بز چیست؟


بانک جامع تعبیر خواب

بلبل

تعبیر خواب

 

برچسب‌ها: بلبل ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 560
:: باردید دیروز : 749
:: بازدید هفته : 1309
:: بازدید ماه : 6184
:: بازدید سال : 33793
:: بازدید کلی : 59242