تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
تعبیر خواب بیماری چیست؟ 2023
یک شنبه 23 آبان 1400 ساعت 18:48 | بازدید : 283 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

انواع تعبیر خواب بیماری چیست؟تعبیر خواب رنج بردن از بیماری چیست؟تعبیر خواب دیدن بیماری عزیزان چیست؟تعبیر خواب دیدن بیمار و برهنه چیست؟تعبیر خواب اگر بیمار باکسی حرف نزند چیست؟تعبیر خواب بیمار شدن دیگران چیست؟تعبیر خواب دیدن بیماری در خواب چیست؟تعبیر خواب بیماری به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب بیماری به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بیماری به روایت آنلی بیتون چیست؟تعبیر خواب بیماری به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب بیماری به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب بیماری از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بیماری دیگران از نظر آنلی بیتون چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بیماری در خواب دلیل بر ایمن شدن از غم است.اگر کسی ببیند که بیمار است و از رنجوری رنج می برد خواب او می گوید که با مردم و اطرافیان خویش صدیق و راستگو نیست و به دیگران دروغ می گوید و خیانت می کند.گر خواب ببینید بیمار شده‌اید، علامت آن است که باید بیش از حد معمول مراقب سلامتی خود باشید.در متن زیر تعبیر خواب بیماری را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب بیماری ما را درسایت تبخا بخوانید.

انواع تعبیر خواب بیماری

تعبیر خواب بیماری به روایت امام جعفر صادق

اگر کسی بیند که بیمار است و از علت خویش می نالید، دلیل که از غم ایمن شود. اگر از بیمار قانع و راضی و شاکر بود، تاویلش به نیکی و صحت است. اگر بیند بیمار و برهنه است، دلیل که اجلش نزدیک آمده باشد.

تعبیر خواب رنج بردن از بیماری

تعبیر خواب بیماری به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

بیماری در خواب فسق و فجور است و کذب و دروغ . اگر کسی ببیند که بیمار است و از رنجوری رنج می برد خواب او می گوید که با مردم و اطرافیان خویش صدیق و راستگو نیست و به دیگران دروغ می گوید و خیانت می کند.

تعبیر خواب دیدن بیماری عزیزان

تعبیر خواب بیماری به روایت آنلی بیتون

تعبیر خواب بیماری عزیزان پدر، مادر و و والدین، فرزند، همسر: اگر خواب ببینید یکی از اعضای خانواده بیمار و رنگ پریده است، علامت آن است که واقعه ای نامنتظره محیط گرم خانوادگی شما را پریشان و نابود خواهد ساخت.

تعبیر خواب دیدن بیمار و برهنه

تعبیر خواب بیماری به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند بیمار و برهنه است، دلیل که زود بمیرد. و معبران گفته اند که بیماری در خواب، دلیل بر فسق و فجور کند و غم و اندوه از قِبَل سلطان یا از قِبَل عیال بدو رسد.

تعبیر خواب دیدن بیماری در خواب

تعبیر خواب بیماری به روایت محمد بن سیرین

اگر کسی در خواب بیند که بیمار است، دلیل که دین او به فساد است و گفتار او را مردم به نفاق است و بعضی گویند که در آن سال بمیرد. اگر بینداز بیماری تندرست شده است و در خانه خویش نبود و با کس سخن نمی گفت، دلیل که بیماری بر وی دراز شود و برخطر بوده باشد که بمیرد، امااگر بیند که با مردمان مجالست می کرد و سخن می گفت، دلیل که زود از بیماری شفا یاد.

تعبیر خواب بیمار شدن دیگران

تعبیر خواب بیماری دیگران از نظر آنلی بیتون

تعبیر خواب بیماری دیگران: دیدن افراد بیمار در خواب، نشانه راه رفتن بیماری بین افراد خانواده شماست.

اگر خواب ببینید بیمار شده‌اید، علامت آن است که باید بیش از حد معمول مراقب سلامتی خود باشید

تعبیر خواب اگر بیمار باکسی حرف نزند

تعبیر خواب بیماری از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنانچه بیننده خواب در خواب ببیند که بیمار است و در خانه خودش نیست و چنانچه ببیند بیمار است و با کسی حرف نمی زند بیمار می شود و بیماری او طولانی می گردد ولی اگر ببیند حرف می زند بیمار می شود و زود شفا میابد. اگر ببیند بیمار است و در خانه خودش خوابیده و برای او بستری گسترده از جانب افراد خانواده اش رنج می بیند.


حتما بخوانید » تعبیر خواب بزازی چیست؟

برچسب‌ها: بیماری , خواب ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب پر چیست؟ 2023
یک شنبه 23 آبان 1400 ساعت 18:40 | بازدید : 275 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب پر از نظر معبران چیست؟تعبیر خواب داشتن پر چیست؟تعبیر خواب جمع آوری کردن پر چیست؟تعبیر خواب دیدن پر شتر مرغ چیست؟تعبیر خواب ریختن پر در خواب چیست؟تعبیر خواب بال داشتن در خواب چیست؟تعبیر خواب بال درآوردن چیست؟تعبیر خواب دیدن پر سفید در خواب چیست؟انواع تعبیر خواب پر چیست؟تعبیر خواب پر به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب پر به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب پر به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب دیدن پرشتر مرغ از نظر آنلی بیتون چیست؟تعبیر خواب ریختن پر از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب پر به روایت لوک اوینتهاو چیست؟تعبیر خواب نظر منوچهر مطیعی تهرانی در مورد داشتن بال چیست؟تعبیر خواب پر به روایت لیلا برایت چیست؟تعبیر خواب بال درآوردن از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن پر در خواب نشانه ی قوت و پناه است.اگر دیدید که بال دارید خواب شما می گوید که امکانات شما فزونی می یابد و کارهایی را که نمی توانستید بکنید قادر خواهید شد که انجام دهید.اگر بیند با خود پر مرغ داشت، دلیل است که به قدر آن وی را خیر و منفعت حاصل شود.در متن زیر تعبیر خواب پر را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب پر ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب پر از نظر معبران

تعبیر خواب پر به روایت محمد بن سیرین

اگر کسی به خواب دید او را پرها است چون پرمرغ، دلیل که او را مهتری و بزرگی است به قدر پرها و بعضی ازمعبران گویند: پر دیدن به خواب، قوت پناه است.

تعبیر خواب داشتن پر

تعبیر خواب پر به روایت ابراهیم کرمانی

اگر دید پرها داشت و می پرید، دلیل است که به سفر رود و کارش نیکو شود. اگر بیند با خود پر مرغ داشت، دلیل است که به قدر آن وی را خیر و منفعت حاصل شود. اگر بیند پرهای او بیفتاد، دلیل که از بزرگی و جاه بیفتد مالش نقصان گردد.

تعبیر خواب جمع آوری کردن پر

تعبیر خواب پر به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

پر در خوابهای ما آبروست و امکانات مالی. دیدن پر در خواب بد نیست و چنانچه در خواب دیدید که پر دارید به رفاه دست و پا گیر می رسید. منظور پری است که در بالش می ریزیم مثل پر قو یا پر مرغ و چنانچه ببینید که مقداری پر جمع آوری کرده اید و پرها را جایی انباشته اید خواب شما می گوید که به رفاه و نعمت می رسید ولی این رفاه دست و پا گیر است همان طور که پر وقتی به لباس و موی سر و دست و صورتتان بچسبد جدا کردن پرها از لای مو و لباس مشکل می شود و وقت می گیرد.

تعبیر خواب دیدن پر شتر مرغ

تعبیر خواب دیدن پرشتر مرغ از نظر آنلی بیتون

اگر زنی در خواب پر شتر مرغ یا پرهای تزئینی دیگری ببیند ، علامت آن است که در کارهای اجتماعی پیشرفت می کند . اما دیگران روش او را برای پیشرفت در کارهای اجتماعی نمی توانند به کار گیرند .

تعبیر خواب ریختن پر در خواب

تعبیر خواب ریختن پر از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب احساس کنید که پر داشته اید و پرهای شما ریخته یا در حال ریختن است نگران آن باشید که به شما زیان مالی وارد آید و یا به حیثیت و آبروی شما لطمه بزنند.

انواع تعبیر خواب پر

تعبیر خواب پر به روایت لوک اوینتهاو

پر : افتخار ؛ پیروزی پر سیاه : عزاداری پر بر تن کردن : سفری بزرگ پر سفید : شما آبروی خود را خواهید خرید

تعبیر خواب بال داشتن در خواب

تعبیر خواب نظر منوچهر مطیعی تهرانی در مورد داشتن بال

اگر دیدید که بال دارید خواب شما می گوید که امکانات شما فزونی می یابد و کارهایی را که نمی توانستید بکنید قادر خواهید شد که انجام دهید. اگر در خواب ببینید که بال دارید و اینجا و آنجا پرواز می کنید خواب شما می گوید که به سفر می روید.

تعبیر خواب دیدن پر سفید در خواب

تعبیر خواب پر به روایت لیلا برایت

دیدن پرهاى سفید در خواب، بیانگر آن است که فکرهاى بیهوده در سر دارید. دیدن پرهاى سیاه در خواب، نشانه‏ى غم و اندوه است.

تعبیر خواب بال درآوردن

تعبیر خواب بال درآوردن از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر دیدید که مثل مرغ بال درآورده اید نشان آنست که به بزرگی می رسید. البته در حد شغل و سمتی که دارید. به هر حال دیدن پر در خواب خوب است بخصوص اگر سفید باشد و این چنین پری گویای امکانات و آبروی بیننده خواب است.


حتما بخوانید » تعبیر خواب پادشاه چیست؟

برچسب‌ها: پر , خواب , پرواز ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب پریدن چیست؟ 2022
یک شنبه 23 آبان 1400 ساعت 18:39 | بازدید : 268 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب پریدن از نظر معبران چیست؟تعبیر خواب پریدن در خانه ی دیگری چیست؟تعبیر خواب پریدن به جای دور چیست؟تعبیر خواب پریدن از جای تمیز چیست؟تعبیر خواب پریدن داخل آب متعفن چیست؟انواع تعبیر خواب پریدن چیست؟تعبیر خواب پریدن از تاریکی به روشنایی چیست؟تعبیر خواب پریدن به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب پریدن به روایت محمد بن سیرین چیست؟ تعبیر خواب پریدن به جای دور از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب پریدن به روایت جابر مغربی چیست؟تعبیر خواب پریدن داخل آب متعفن از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب پریدن به روایت آنلی بیتون چیست؟تعبیر خواب پریدن به روشنایی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن پریدن در خواب نشانه ی تغییر و تحول است.اگر بیننده خواب ببیند که می جهد و به راهی دور می رود نشان آن است که سفری در پیش داردبه طول جهش در خواب.اگر بیننده خواب ببیند که برای جستن عصا و یا چوبی به دست دارد به کسی تکیه می کند.در متن زیر تعبیر خواب پریدن را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب پریدن ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب پریدن از نظر معبران

تعبیر خواب پریدن به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

پریدن و جستن در خواب تغییر و تحول است در زندگی بیننده خواب. اگر در خواب ببینیم که جست و خیز می زنیم و می پریم یا از زمین روی دیوار می پریم و از دیوار روی بام به همان نسبت که بالا می رویم خواب ما از یک دگرگونی همراه با پیشرفت خبر می دهد و اگر عکس این بود تحولی پیش می آید که در نتیجه تنزل می یابیم.

تعبیر خواب پریدن در خانه ی دیگری

تعبیر خواب پریدن به روایت محمد بن سیرین

اگر ببینی از خانه‌ای که تا به حال آن را ندیده‌ای به خانۀ دیگری که آن را هم تا به حال ندیده‌ای پریده‌ای، یـعـنـی هلاک می‌شوی. اگر ببینی از روی دیواری پایین پریده و سوار حیوان چهارپائی شده‌ای، یـعـنـی هلاک می‌شوی

تعبیر خواب پریدن به جای دور

تعبیر خواب پریدن به جای دور از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر بیننده خواب ببیند که می جهد و به راهی دور می رود نشان آن است که سفری در پیش داردبه طول جهش در خواب. اگر در خواب از خشکی به آبی صاف و روشن جستیم که در آن آب ماهی بود و شن ریزه های کف آب دیده می شد خوابی است بسیار امید بخش و خوب چرا که از یک پیروزی بزرگ خبر می دهد ولی اگر آب کدر و گل آلود بودخبری است از یک شکست.

تعبیر خواب پریدن از جای تمیز

تعبیر خواب پریدن به روایت جابر مغربی

اگر ببینی از جای تمیز و پاکیزه‌ای پریده‌ای، یـعـنـی از فساد به خوبی و درستی می‌رسی، ولی اگر ببینی از جای کثیفی پریده‌ای، یـعـنـی از خوبی و درستی به فساد و تباهی دچار می‌شوی.

تعبیر خواب پریدن داخل آب متعفن

تعبیر خواب پریدن داخل آب متعفن از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر آب متعفن بود و در آن جستیم گرفتار یک بیماری فوری و ناگهانی می شویم. همین حال است اگر از جائی روشن به تاریکی بپریم.

انواع تعبیر خواب پریدن

تعبیر خواب پریدن به روایت آنلی بیتون

اگر خواب ببینید از روی چیزی می پرید ، علامت آن است که با کوشش به هر چه که می خواهید دست می یابید . اما اگر خواب ببینید در حین پریدن به زمین می افتید ، علامت آن است که اتفاقهای تلخ ، ادامه زندگی را ناممکن می سازد.

تعبیر خواب پریدن از تاریکی به روشنایی

تعبیر خواب پریدن به روشنایی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنانچه بیننده خواب ببیند از جائی تاریک به محلی روشن می جهد تحولی مطلوب پیش می آید و مشکل او گشوده می گردد. اگر بیننده خواب ببیند که برای جستن عصا و یا چوبی به دست دارد به کسی تکیه می کند. اگر آن عصا چوبی بود تکیه گاهش محکم نیست و اگر آهنین بود محل اتکا او محکم است. به طور کلی جستن در خواب قبول تحول است و سفر نیز نوعی تحول و دگرگونی است در زندگی زیرا معبران کهن جستن را به سفر رفتن تعبیر کرده اند.


حتما بخوانید » تعبیر خواب پر چیست؟


تعبیر خواب

پریدن

برچسب‌ها: پریدن , خواب ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب پرواز چیست؟ 2023
یک شنبه 23 آبان 1400 ساعت 18:36 | بازدید : 273 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )
تعبیر خواب پرواز از نظر معبران چیست؟تعبیر خواب پرواز در شب چیست؟تعبیر خواب فرود آمدن در جای سرسبز چیست؟تعبیر خواب پریدن به آسمان چیست؟تعبیر خواب پریدن از جانب قبله چیست؟تعبیر خواب پریدن از بام چیست؟تعبیر خواب افتادن به زمین حین پرواز چیست؟تعبیر خواب پرواز کردن در آسمان چیست؟تعبیر خواب پرواز به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟انواع تعبیر خواب پرواز چیست؟تعبیر خواب پرواز به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب پرواز از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب پرواز به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب پرواز به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب پرواز در شب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب پریدن از بام از نظر محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب افتادن به زمین از نظر مجلسی چیست؟تعبیر خواب پرواز به روایت حضرت دانیال چیست؟
در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.
پرواز کردن در خواب نشانه ی حج و سفر است.اگر دیدید که پرواز می کنید و از جایی برمی خیزید و به آرامی جای دیگر فرود می آیید تحول و دگر گونی در زندگی شما به وجود می آید که دل خواه است.اگر کسی ببیند که حین پرواز به زمین می افتد زن خود را طلاق می دهد و زنی دیگر می گیرد.در متن زیر تعبیر خواب پرواز را قرار داده ایم. می توانید تعبیر خواب پرواز ما را در سایت تبخا بخوانید.
تعبیر خواب پرواز از نظر معبران
تعبیر خواب پرواز به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
پرواز در خواب نیکو است مگر این که مستقیم تا اعماق آسمان بالا بروید که دیگر زیر پای خود را نبینید. این را معبران بد دانسته اند و معتقدند که حیات بیننده خواب را خطری حتمی تهدید می کند. پریدن بیشتر سفرکردن تعبیر شده یا زن گرفتن.
انواع تعبیر خواب پرواز
تعبیر خواب پرواز به روایت امام جعفر صادق
پریدن در خواب بر پنج وجه است. اول: سفر. دوم: حج. سوم: بزرگی. چهارم: تغییر حال. پنجم: بیماری و مرگ
تعبیر خواب فرود آمدن در جای سرسبز
تعبیر خواب پرواز از نظر منوچهر مطیعی تهرانی
اما اگر دیدید که پرواز می کنید و از جایی برمی خیزید و به آرامی جای دیگر فرود می آیید تحول و دگر گونی در زندگی شما به وجود می آید که دل خواه است. اگر جای سبز و خرمی فرو آمدید از این تحول و دگر گونی سود می برید.
تعبیر خواب پریدن به آسمان
تعبیر خواب پرواز به روایت ابراهیم کرمانی
اگر دید به آسمان بپرید، دلیل که حج کند. اگر دید از سرای خود به سرای مجهول بپرید، دلیل که اجل او نزدیک باشد و باید از گناه توبه کند. اگر بیند پرها داشت، لیکن به خلاف پر مرغان، دلیل که بیمار شود و به نزدیک هلاک رسد و عاقبت شفا یابد. اگر دید از جائی به جائی پرواز نمود، دلیل که سفر نماید.
تعبیر خواب پریدن از جانب قبله
تعبیر خواب پرواز به روایت محمد بن سیرین
اگر کسی بیند از جانب قبله بپرید و باز به جای خویش آمد، دلیل که از سفر زود بازآید، بامنفعت بسیار، خاصه چون بیند که پرها دارد. اگر بیند بی پر همی پرید،دلیل که ازحال خود بگردد.
تعبیر خواب پرواز در شب
تعبیر خواب پرواز در شب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی
ب از نظر منوچهر پرواز در شب تحولی است آمیخته به اندوه و غم یا سفری است که خستگی و رنج دارد و و سود ندارد. گاه در خواب می بینید که پرواز می کنید اما می خواهید خود را به لبه دیوار یا بالای برج و یا نقطه دیگری برسانید و هر چه تلاش می کنید نمی توانید.
تعبیر خواب پریدن از بام
تعبیر خواب پریدن از بام از نظر محمد بن سیرین
اگر بیند از بام خویش به بامی دیگر می پرید، دلیل که زن طلاق دهد و زنی دیگر خواهد یا کنیزکی خرد.
تعبیر خواب افتادن به زمین حین پرواز
تعبیر خواب افتادن به زمین از نظر مجلسی
این نشانه آن است که در تحولات آینده زندگی برای رسیدن به هدف های تعیین شده دچار مشکل و سختی می شوید و یا اصلا نمی رسید.اگر کسی ببیند که حین پرواز به زمین می افتد زن خود را طلاق می دهد و زنی دیگر می گیرد اما سقوط در خواب نمایانگر سقوط حرفه ای و شغلی است و گویای این واقعیت که برای ایجاد تحول با ناکامی رو به رو می شوبد. مجموعا دیدن پرواز در خواب بد نیست و بهبود امور را نوید می دهد.
تعبیر خواب پرواز کردن در آسمان
تعبیر خواب پرواز به روایت حضرت دانیال
اگر بیند چون مرغ از جائی به جائی می پرید، دلیل که به سفر رود و به قدر بلندی و پریدن وی از زمین بلندی و شرف یابد. اگر بیند راست به آسمان می رفت، دلیل که او مضرت رسد. اگر بیند چندان پرواز کرد در هوا که به آسمان رسید و در آسمان ناپدید شد و زمین نیامد، دلیل که زود از دنیا رحلت کند.
حتما بخوانید » تعبیر خواب پست چیست؟
بانک جامع تعبیر خواب
برچسب‌ها: پرواز , خواب ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب پل چیست؟ 2023
یک شنبه 23 آبان 1400 ساعت 18:35 | بازدید : 251 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

زنها و مردها و حتی بچه‌های کوچولو هم خواب می‌بینند. همه‌ی ما تقریبا دو ساعت در شب خواب می‌بینیم، حتی آنهایی که ادعا می‌کنند اصلا خواب نمی‌بینند هم خواب می‌بینند. محققان دریافته‌اند آدمها هر شب چند خواب می‌بینند که هر کدام چیزی بین ۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. ما در طول زندگی خود به طور متوسط ۶ ساعت در حال خواب دیدن هستیم.در متن زیر تعبیر خواب پل را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب پل ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب پل از نظر معبران مختلف

تعبیر خواب پل به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن پل در خواب خوب است به شرط آن که شکسته و ویران نباشد. هر چه پل بزرگتر و محکم تر باشد بهتر است به خواب بیننده اعتماد و اطمینان بیشتری می دهد در بیداری پل جاده یا راهی است که بر روی رود خانه یا دره و یا پرتگاه زده اند و وجود آن سبب می شود که ما بدون غوطه خوردن در آب یا پرت شدن در دره و پرتگاه به راه خویش ادامه دهیم و به زمین محکم و بی خطر برسیم. در خواب ما نیز پل همین معنی را می رساند و چون در رویای خویش پل ببینیم لاجرم باید بدانیم که خطری هست که پل برای ایجاد امنیت نسبت به آن است. لیکن باید دید در خواب بیننده خواب نسبت به پل چه وضع و موقعیتی دارد.

انواع تعبیر خواب پل

تعبیر خواب پل به روایت امام جعفر صادق

پل در خواب بر چهار وجه است. اول: مردی است که همه مردمان را به کار آید و حاجت همه کس را روا کند. دوم: پادشاه. سوم: نیکوئی و کامرانی یافتن. چهارم: مال بسیار حاصل کردن. اگر بیند پل بیفتاد و خراب شد، دلیل است بر تباهی حال پادشاه و نقصان ملک او.

تعبیر خواب دیدن پل محکم و استوار

پل محکم و استوار از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنانچه در خواب ببینیم که از روی یک پل محکم و استوار و بزرگ می گذریم همان طور که گفته شد بی تردید خطری ما را تهدید می کند که بزرگ قدرتمند و کریمی دستمان را می گیرد و از مرحله خطر عبور می دهد و به سر منزل امنیت می رساند. اگر کارمند و حقوق بگیر باشیم موقعیت شغلی بهتری می یابیم و چنانچه کاسب باشیم اعتبار پیدا می کنیم و نزد همگان مفتخر و معتبر می شویم.

تعبیر خواب گذشتن از پل

تعبیر خواب پل  به روایت ابراهیم کرمانی

پل در خواب تاویلش نیکو باشد. اگر دید از پل گذشت، دلیل که از پادشاه او را عز و جاه رسد و از او منفعت بیند. اگر دید بنائی بر پل می نهاد و عمارت می کرد، دلیل که ولایت و شاهی یابد و مال بسیار او را جمع شود.

تعبیر خواب پل

تعبیر خواب پل  به روایت محمد بن سیرین

پل در خواب پادشاه است یامردی بزرگ، که مردمان به سبب او به مراد برسند.

تعبیر خواب دیدن پل ویران و شکسته

پل ویران و شکسته از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

پل در خواب مردی است بزرگ و با قدرت که بیننده خواب با او برخورد می کند. پل ویران و شکسته، شکست و ناکامی است. پل لرزان، بی اعتباری و دلهره و تشویش است. ساخت پل خوب است. زیر پل قرار گرفتن خوب نیست.

بانک جامع تعبیر خواب

حتما بخوانید »  تعبیر خواب پشم

برچسب‌ها: پل , خواب ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :