تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
افزایش توان ذهن با 77 راهکار موثر
جمعه 19 آذر 1400 ساعت 20:35 | بازدید : 282 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

بهترین راهکارها برای افزایش توان ذهن کدام راهکارها میباشند؟ برای افزایش افزایش توان ذهن چه اقداماتی انجام دهیم؟ در لیست 11 راهکار موثر برای بالابردن توان ذهن کدام راهکارها قرار دارند؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه مجله اینترنتی ماهتوتا باشید.

توان ذهن ، چیزی نیست که فاقد آن باشیم. همه ما تا حدی از نیرو و انرژی ذهنی برخوردار هستیم. مسئله بر سر بالا بردن توان ذهن است. هر چه توان و قدرت ذهن شما بیشتر باشد احتمال رسیدن به اهداف نیز بیشتر است. چرایی آن را در ادامه با 11 دلیل مختلف خواهیم دید که چرا ما علاوه بر نیروی جسمی، به نیروی ذهنی نیز نیازمند هستیم.

انرژی بالای ذهن، تردیدها را خنثی می‌کند

توان ذهنتوان ذهن

تردیدها همیشه وجود دارند حتی در اوج موفقیت. هر هدفی داشته باشید چه رسیدن به درآمد دوبرابر باشد، چه شرکت در یک مسابقه ماراتن، حتما شده که احساس تردید و شک نسبت به توانایی‌های خود پیدا کنید. زیر سوال بردن هدف اصلی‌تان یا حتی زیرسوال بردن قابلیت‌هایتان برای رسیدن به آن هدف، کاملا طبیعی است و بخشی از مسیر دست‌یابی به خواسته‌هایتان است.

حتما بخوانید » آرامش ذهن ؛ 6 راهکار ساده و موثر برای افزایش آرامش ذهن

اما اگر از توان ذهنی بالایی برخوردار باشید، می‌توانید خیلی سریع از حس تردید بیرون بیایید و شکل مثبتی به تفکرات خود بدهید. وسپس با اعتماد به نفس بهتری مسیرتان را ادامه دهید.

انرژی ذهنی باعث تولید انگیزه می‌شود

توان ذهنتوان ذهن

وقتی انسان پر از انگیزه باشد به راحتی می‌تواند کارهای سخت و مشکل را نیز انجام دهد و به اهدافش بچسبد اما قضیه اینجاست که ما همیشه پر از انگیزه نیستیم و گاهی حتی هیچ انگیزه‌ای نداریم. اینجاست که باید قوای ذهنی خود را بالا ببریم تا بتوانیم حتی در مواقعی که هیچ انگیزه‌ای در کار نیست، دست از تلاش نکشیم.

حتما بخوانید » پرورش ذهن ؛ 17 تاکتیک علمی و موثر تقویت ذهن

انرژی بالای ذهنی باعث می‌شود نظرات بی فایده را کنار بگذارید

توان ذهنتوان ذهن

وقتی بدن استثنا به نظرات دیگران اهمیت داده و آنها را انجام می‌دهید، یک جای کار می‌لنگد. فرقی نمی‌کند که شما قصد خوشحال کردن دیگران را داشته باشید یا اینکه با گوش دادن به حرفشان  بخواهید درعمل به آنها ثابت کنید در اشتباه هستند، در هر صورت نتیجه‌ی کار به خودتان برمی‌گردد.

حتما بخوانید » سلامت ذهن و روان‌ ؛ بهترین کارهایی که می‌توانید برای سلامت ذهن خود انجام بدهید 2021

گاهی اوقات نظرات و توصیه‎های دیگران می‌توانند خودواقعی شما را،  از شما دور کنند. اما اگر از توان بالای ذهنی برخوردار  باشید می‌توانید نقدهای غیرسازنده و نظرات به درد نخور دیگران را ، بدون اینکه آسیبی ببینید بشنوید و سپس در ذهن خودتان آنها را بازیابی کرده و به یک نتیجه مفید برسید.

توان ذهن

شما تنها با فقط با توان ذهن خودتان است که می‌توانید به ارزش‌های خودتان وفادار باقی بمانید و با تمرکز کامل، بهترین تصمیم‌ها را بگیرید و به هدفتان برسید. رسیدن به هدفتان با گوش کردن به هر حرفی و عمل به هر نظری آنهم به صورت کورکورانه غیرممکن است. توان ذهن خود را بالا ببرید تا توان نه گفتن داشته باشید.

حتما بخوانید » پاکسازی ذهن ؛ ذهن خود را برای زندگی بهتر آماده کنید 11 روش موثر

انرژی بالای ذهنی باعث می‌شود از اشتباهات خود بیاموزید

توان ذهنتوان ذهن

حتما بخوانید » مغز انسان و اطلاعات جالبی که لازم است درباره آن بدانیم 2022

پنهان کردن اشتباهات، یا توجیه کردن آنها نه تنها اشتباهات را از بین نمی‌برد بلکه باعث می‌شود دوباره و دوباره آن  اشتباهات را تکرار کنید. اما اگر فردی باشید با قدرت ذهنی بالا، به راحتی و فروتنانه اشتباهات خودتان را می‌پذیرید، مسئولیت اعمال خود را قبول می‌کنید و به خوبی از خطاهای خود درس می‌گیرید. با هر درسی که می‌آموزید یک قدم به اهدافتان نزدیک‌تر می‌شوید.

حتما بخوانید » 33 فیلم معمایی که ذهن شما را ساعت‌ها درگیر خود می‌کند

یک ذهن قدرتمند شهامت رویارویی با ترس‌ها را دارد

همیشه رفتن به سمت ناشناخته‌ها و خارج از حس امنیت، بسیار سخت است. آنچه که باعث می‌شود با ترس‌‌ها و ناشناخته‌های پیش‌رویتان مواجه شوید چیزی نیست جز توان ذهنی خودتان. هرچه این توانایی بیشتر باشد روبرو شدن با ترس‌ها آسان‌تر است. شما وقتی از درون، احساس قوی بودن می‌کنید راحت‌تر میتوانید سختی‌ها را تحمل کنید. در این صورت حتی با وجود ترس و آشوبی که در دل دارید، مشتاقانه به استقبال آن رفته و به سوی جلو گام برخواهید داشت.

حتما بخوانید » افزایش قدرت مغز 45 روش موثر و علمی

قدرت ذهنی شما را به سلامت از شکست‌ها عبور می‌دهد

این حرف درست نیست که اگر قدرت ذهنی بالایی داشته باشید شکست نمی‌خورید. شکست همیشه وجود دارد. اما مسئله بر سر چگونگی کنار آمدن با شکست است. چگونه است که برخی افراد با اولین شکست، تسلیم می‌شوند اما برخی دیگر، از تمام شکست‌های خود عبور می‌کنند و حتی  مایلند با شکست‌های بهتری مواجه ‌شوند؟

پاسخ یک چیز است: این آدمها نیروی ذهنی بالایی دارند.  این افراد از درون احساس ‌ارزشمند بودن دارند. به بیان دیگر ارزش خودشان را با شکستی که می‌خورند پایین نمی‌آورند.

توسط نیروی ذهنی می‌توانید به احساسات خود تعادل ببخشید

توان ذهنتوان ذهن توان ذهن توان ذهن توان ذهن توان ذهن توان ذهن توان ذهن

مسیر موفقیت، غالبا مسیری است پر از بالا و پایین‌های احساسی. اگر از مهارت کافی برای متعادل کردن احساسات خود برخوردار نباشید، مجبور خواهید شید با احساسات مختلفی سروکله بزنید از جمله: انواع حس وسوسه‌، یا حس تنبلی و به تاخیر انداختن کارها. همچنین تعادل نداشتن در احساسات باعث می‌شود دست به ریسک‌های غیرمنطقی بزنید.

حتما بخوانید » آرامش ذهنی ؛ 10 راهکار موثر برای رسیدن به آرامش ذهنی پس از یک روز پر مشغله

ریسک‌هایی که  در حالت تعادل، به راحتی می‌شد از آنها دوری جست. کلید کنترل و تعادل بخشیدن به احساسات، قدرت ذهنی است. در این صورت، احساسات شما نمی‌توانند بر منطق شما غلبه کرده و شما را از مسیر اصلی‌تان خارج کنند.

حتما بخوانید » 111 پرسش فلسفی که ذهن شما را درگیر خواهند کرد

***

به طور کلی، موانع و چالش‌ها همیشه بوده‌اند، همیشه هستند و همیشه خواهند بود. آنها شبیه به یک تهدید بالقوه هستند که هر لحظه ممکن است در سر راهتان سبز شوند. حال چه باید کرد؟

تنها چاره‌ای که در برابر این تهدیدات می‌توان به کار برد این است که توان ذهنی خود را بالا ببرید تا بتوانید در مقابل موانع گریزناپذیر زندگی، مقاوم باشید. به این صورت به آسانی از پس شکست‌ها برخواهید آمد.

 

بیشتر بخوانید » 11 عادت بد که شما را از موفقیت دور می‌کنند


موضوعات مرتبط: سبک زندگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چرا تنبلی می‌ کنیم؟ +11 راه حل
جمعه 19 آذر 1400 ساعت 20:33 | بازدید : 247 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

علت تنبلی چیست؟ آیا می‌توان کاری کرد تنبلی نکنیم؟ چرا تنبلی میکنیم؟ در لیست 11 راه حل برتر برای کنارگذاشتن تنبلی کدام راه ها قرار دارند؟ ویژگی عادت‌ها و کارهای روتین چیست؟ ویژگی رفتارهای غیر روتین چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه مجله اینترنتی ماهتوتا باشید.

چرا تنبلی می‌ کنیم ، یکی از سوالات بنیادی بشر است. سعی شده همیشه فرد تنبل را به فرد بی‌اراده نسبت دهند. اما بازهم این سوال پابرجاست. واقعا چرا تنبلی می‌کنیم؟ چرا انسان‌ها ذاتا موجودات تنبلی هستند؟ و چرا با وجودیکه می‌دانند فلان کار را باید انجام دهند، آن را مرتبا به عقب می‌اندازند و هی بهانه می‌آورند؟

به منظور رسیدن به یک راهکار خوب برای کم شدن تنبلی، شاید بهتر باشد نحوه پرسش را کمی تغییر دهیم. یعنی این پرسش که ما چرا تنبلی می‌ کنیم را تغییر بدهیم به این پرسش که: چگونه می‌شود که ما تنبلی می‌کنیم؟  یعنی سازوکار تنبلی چیست؟ در مغز و ذهن ما، چه اتفاقی رخ می‌دهد که تنبلی می‌کنیم؟ وقتی از سازوکار تنبلی آگاه‌تر شویم، بهتر می‌توانیم با آن مواجه شده و بر آن غلبه کنیم. بنابراین برای رهایی از بارمنفی تنبلی، بهتر است سوالمان را تغییر دهیم.

 تبدیل چرا تنبلی می‌ کنیم به چگونه تنبلی می‌کنیم

ریشه‌ی تنبلی انسان، بر می‌گردد به ساختار مغز.  مغز یکی از ارگان‌هان اساسی بدن است که وظیفه اصلی‌اش مراقبت از انسان است. مغز برای حفظ بقا طراحی شده، هر چیزی را قربانی بقای صاحبش می‌کند. تنبلی نکردن و انجام یک کار جدید، یا ترک یک عادت قبلی، نیاز به این دارد که مغز ما از حالت پایدار و روتین قبلی‌اش خارج

حتما بخوانید » یادگیری در خواب

شود وارد یک حالت ناشناخته جدید شود و این برای مغز، یک زنگ خطر محسوب می‌شود.

چرا تنبلی می‌ کنیم ؟

چرا تنبلی می‌ کنیم؟ چون مغز ما ، بزرگترین حامی‌ شماست تا همه چیز در بدنتان پرفکت و بدون هیچ ایرادی سرجای خودش قرار بگیرد تا همه‌ی اعضا، در هماهنگی کامل باهم، کار کنند به خاطر اینکه بقای شما تامین شود. این وظیفه که به مغز محول شده، کار کمی‌ نیست. به بیانی دیگر، اینقدر کار روی سر مغز ریخته که  واقعا دیگر مایل نیست برود سراغ کارهای جدید. پس ریشه تنبلی نیز همین‌جاست.

حتما بخوانید » غلبه بر تنبلی ؛ 11 کتاب که باید تنبل‌ها بخوانند

ریشه تنبلی در طراحی مغز است

مغز در طی شبانه روز،  حتی وقتی ما خواب هستیم بی وقفه کار می‌کند وما کاملا بیخبر از حجم انبوهی از فعالیت‌های مغز هستیم که دارد ما را زنده نگه می‌دارد. بنابراین وقتی می‌پرسیم چرا تنبلی می‌ کنیم پاسخش به ساختار مغز برمی‌گردد. چون مغز ما تمایلی به انجام دادن کارهای جدید ندارد و مایل است همان عادتهای قبلی را تکرار کند.

آیا می‌توان کاری کرد تنبلی نکنیم؟

درمان تنبلی

در یک کلمه بله. ولی در ابتدا کمی‌ سختی دارد که باید آنرا تحمل کنید. اگر بتوانید از دوران سختی عبور کنید، بعد از آن به منطقه‌ی راحتی که همان فتارهای روتین و عادت‌های ماست، خواهید رسید.

حتما بخوانید » مهارت توجه به جزئیات چیست؟ افراد جزئی‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟ 2022

پایه و اساس تنبلی نکردن، تلاش پیوسته است. ترک یک عادت مضر، نیاز به تنبلی نکردن و تلاش کردن دائم  دارد. نکته ظریفی در این سخن است و آن این است که شما نمی‌توانید تمام عادت‌های بد خود را یک‌جا با هم تغییر دهید.  شما حتی یک عادت به خصوص را نیز نمی‌توانید یک شبه تغییر دهید. پس راهکار چیست؟

راهکار این است که هر بار فقط یک عادت را در نظر بگیرید. فقط روی  همان یک عادت تمرکز کنید و با یک شیب بسیار ملایم، سعی کنید آن عادت را تغییر دهید.

حتما بخوانید » تقویت مغز و حافظه ؛ 11 ماده‌ی غذایی عالی برای تقویت مغز

به بیانی دیگر، شما نمی‌توانید با یک قدم از پله‌ی  شماره یک،  به پله‌ی شماره بیست بروید، چاره‌ای نیست که قبلش ۱۹ پله دیگر را یکی یکی طی کنید.

تلاش، تلاش می‌آورد

این راز نیست، اما دانستش شبیه به دانستن نقشه گنج است. جمله پیش رو را با دقت بیشتری بخوانید: “میزان تلاش در فردی که قبلا هیچ تلاشی نکرده، کمتر از فردی‌ست که تلاش کرده و موفق شده است“.  این بدان معنی ست که هر چه بیشتر تلاش کنید، مغزتان عادت می‌کند که تلاش کند.

مغز هم شبیه به عضلات بازو و شکم، می‌تواند پرورانده شود. باید به باشگاه مغزسازی بروید.  همانطور که برای ورزیده شدن عضلات بازو، باید روزی  ۳۰ تا دمبل بزنید،  تا بعد از چند ماه اثر آن را ببینید، مغز نیز همینطور است. مثلا اگر روزی ۲۰ دقیقه کتاب بخوانید  بعد از چند ماه اثر آن را خوهید دید. تاثیر آن روی حافظه، قدرت یادگیری، میزان درک، بالارفتن قدرت شناختی مغز و غیره از اثرات آن است. این اثرات یک شبه حاصل نمی‌شوند و برای حفظ و نگهداری آن، باید پیوسته مطالعه کنید.

حتما بخوانید » مینیمالیسم و سبک زندگی مینیمالیستی چیست؟ 2022

تلاش‌های کوچک کوچک اما پیوسته، تلاش‌هایی هستند که با ساختار مغز هماهنگی برقرار می‌کنند. پس از مدتی بخشی از فعالیت‌های روتین مغز میشوند. گویی خودمانی می‌شوند و در مغز حل می‌شوند. اما  به محض اینکه باشگاه رفتن و ورزش کردن را رها کنید دوباره برمی‌گردید به آدمی که اضافه وزن دارد. یا به محض اینکه مطالعه کردن و دانستن چیزهای جدید را رها کنید، دوباره توانایی‌های مغزی‌تان افت پیدا می‌کند.

حتما بخوانید » تغییر سبک زندگی ؛ 6 کتاب خواندنی و عمیق 2022

ویژگی عادت‌ها و کارهای روتین چیست؟

برخی از ویژگی‌های شاخصی که رفتارهای عادت‌گونه آدمها دارند، شامل موارد زیر است:

 

عادت‎ها به طور اتوماتیک انجام می‌شوند

هرکاری اعم از مسواک زدن صبحگاهی، یا باز کردن ساعت مچی موقع خوابیدن که به طور عادت‌وار و حتی بدون فکر کردن انجام می‌دهید، جز کارهای اتوماتیک است.  موقعی که شما اینگونه کارها را انجام می‌دهید حتی یادتان هم نمی‌‌آید که آنها را انجام داده‌اید. این نوع کارها، انرژی بسیار کمی‌ از مغز می‌گیرند. برای همین مغز ما علاقه‌ی بیشتری به انجام کارهای روتین دارد.

حتما بخوانید » درمان افسردگی ؛ روش‌های خانگی و تغییر سبک زندگی 2021

عادت‌ها نسبت به پاداش بی تفاوت هستند

شما برای اینکه شب‌ موقع خوابیدن، ساعت مچی را از دستتان باز کنید نیازی به هیچ پاداشی ندارید. سایر رفتارهای عادت‌گونه ما نیز همینطور هستند.

عادت‌ها نسبت به کیفیت پاداش بی تفاوت اند

شما برای انجام عادت‌های خود، نمی‌گویید که مثلا امروز چون خوب تشویق نشدم، پس مسواک نمی‌زنم. چرا که  مغز برای انجام دادن کارهای روتین نه نیازی به پاداش دارد و نه کیفیت پاداش برایش مهم است.

مثلا وقتی به حمام می‌روید، بدون اینکه فکر کنید دوش را باز کرده و مشغول شستشو می‌شوید، هیچ نیازی به فکر کردن نیست. رانندگی نیز همینطور است. و دقیقا در موقع انجام کارهای روتین است که افکار مختلف به سرتان راه می‌‌یابند. حتما شنیده‌اید که افراد خلاق می‌گویند موقعی که داشتم حمام می‌کردم یک ایده جالب به ذهنم آمد.

حتما بخوانید » چگونه سبک زندگی سالم فعال و پر تحرک داشته باشیم؟ 2021

عادت‌ها وابسته هستند به نشانه های محیطی

یکسری نشانه‌های محیطی مثلا تاریک شدن هوا، یا رفتن عقربه روی ساعت ۱۲ باعث می‌شوند شما خوابتان بیاید، بعد می‌روید در رختخواب و سپس ساعت مچی را از دستتان باز می‌کنید. پس باز کردن ساعت مچی،  گرچه یک عادت روتین و اتوماتیک است اما به نشانه های محیطی وابسته است.

حتما بخوانید » سبک زندگی سبز ؛ چطور سبز زندگی کنیم؟ 2022

عادت‌ها  نیاز کمی به تلاش دارند

انجام کارهای روتین و تکراری،   همانطور که قبلا گفته حداقل انرژی  را از مغز را طلب می‌کنند  پس نیازی چندانی به تلاش مغزی برای انجام دادنشان نیست.

ویژگی رفتارهای غیر روتین

رفتارهای غیر روتین هدفمند و عامندانه هستند

رفتار غیر روتین، یعنی انجام یک کار جدید یا حذف یک عادت قبلی. مثلا فرض کنید به فروشگاه همیشگی رفته‌اید و مثل همیشه یکسری خرعبلات مثل چیپس و پفک می‌خرید. اما اگردفعه‌ی بد تصمیم بگیرید که این خوراکی‌ها را نخرید یعنی یک رفتار غیر روتین. این رفتار، عامدانه و هدفمند است. پشت سرش یک دلیل نهفته است. مثلا سلامتی یا جلوگیری از چاقی یا کم کردن هزینه‌های اضافی و غیره…

حتما بخوانید » 11 دوره‌ آموزشی رایگان آنلاین برتر سایت Udemy

رفتارها غیر روتین وابسته به پاداش هستند

برای حذف خوشحالی ناشی از خوردن چیپس، باید یک خوشحالی دیگر جایگزین شود. مثلا اگر تصمیم به کم کردن وزن گرفته‌اید و یکی از کارهایی که در این راستا انجام می‌دهید این است که چیپس و پفک نخورید، نیاز دارید که به شما ثابت شود نخوردن این خورا‌کی‌ها، موثر بوده.در این مثال پاداش شما کم شدن وزن خواهد بود.

رفتارهای غیر روتین، وابسته به کیفیت پاداش نیز هستند

هر چه بیشتر وزن شما کم شود، اینکه بیشتر از خوردن مواد ناسالم پرهیز کنید نیز بیشتر است. بخشی از اینکه ما چرا تنبلی می کنیم برمی‌گردد به سیستم پاداش‌دهی. باید بتوانیم پاداش خوبی به مغز بدهیم تا ادامه‌ی تلاشش امکان پذیرتر باشد.

حتما بخوانید » 11 کتاب جالب و خواندنی بر اساس روایت‌های واقعی 2022

در رفتارهای غیر روتین، نشانه‌های محیطی تاثیر کمی دارند

برای انجام یک عمل غیرروتین و جدید، نیازی به نشانه‌های محیطی وجود ندارد. به چیزی که نیاز است تلاش است.

حتما بخوانید » افزایش تمرکز ؛ 18 روش برای افزایش تمرکز 2022

رفتارهای غیر روتین به تلاش بالا نیاز دارند

همانطور که گفته شد، انجام یک عمل جدید برای مغز، گران تمام می‌شود یعنی باید  تلاش کند و انرژی بیشتری مصرف کند.  البته در ابتدا. بعد از مدتی به آن عادت می‌کنیم. اما در ابتدا، ما باید تلاش بسیار زیادی انجام دهیم تا مثلا یک زبان جدید یاد بگیریم یا وزن خودمان را کاهش دهیم. مغز دوست ندارد این انرژی را مصرف کند و حس تنبلی در ما ایجاد می‌شود. اینجاست که اگر مباحث بالا را نخوانده بودید  حتما از خودتان سوال می‌کردید

حتما بخوانید » زندگی بهتر 28 تکنیک ساده و مؤثر برای داشتن زندگی بهتر 2021

برگرفته از بخشی از سخرانی دکتر آذرخش مکری

برچسب‌ها: تنبلی ,

موضوعات مرتبط: سبک زندگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین لانچرهای اندروید 11 لانچر سبک و برتر
جمعه 21 آبان 1400 ساعت 1:39 | بازدید : 161 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

در لیست بهترین لانچرهای اندروید کدام لانچرها قرار دارند؟ 8 لانچر سبک و برتر اندروید کدام لانچرها مباشند؟ از میان بهترین لانچرهای اندرویدی کدام را انتخاب کنیم؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه مجله اینترنتی ماهتوتا باشید.

یکی از ویژگی‌های مهم اندروید که از همان ابتدا به نقطه‌ی قوت این سیستم عامل تبدیل شد، امکان شخصی‌سازی آن است. شما می‌توانید به‌راحتی و با استفاده از لانچر، تم، آیکن پک، ویجت و… ظاهر نرم‌افزار گوشی خود را تغییر دهید.

رابط کاربری گوشی که شامل صفحه‌ی هوم و کشوی اپ‌هاست، در واقع بخشی از لانچر است. لانچرهای پیش‌فرض گوشی‌های هوشمند اغلب امکان شخصی‌سازی محدودی را ارائه می‌کنند و بخش زیادی از منابع را به‌خود اختصاص می‌دهند. اما سیستم عامل موبایل گوگل این امکان را برای ما فراهم کرده است که از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزاری مانند پلی استور، به لانچرهای متفرقه هم دسترسی داشته باشیم که برخی از آن‌ها نسبت به لانچرهای رسمی شرکت‌ها سبک‌تر هستند و امکانات بیشتری را ارائه می‌کنند که تجربه‌ی شخصی‌سازی بهتری را برای ما رقم خواهد زد.

در ادامه این مقاله از مجله اینترنتی ماهتوتا شما را بهترین گزینه‌ها از لانچرهای اندرویدی سبک آشنا خواهیم کرد که عملکرد و ظاهر گوشی شما را بهبود می‌بخشند.

نوا لانچر

نوا لانچر

حجم: ۵٫۴۷ مگابایت

نوا لانچر یکی از بهترین لانچرها در زمینه‌ی شخصی‌سازی است که ظاهر گوشی شما را به آخرین نسخه‌ی اندروید شبیه خواهد کرد. امکانات شخصی‌سازی این لانچر بسیار متنوع است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از آیکن تم‌ها، کنترل رنگ‌ها، نمایش اپ‌ها در حالت عمودی و افقی، افکت‌های جذاب، حالت شب (نایت مود)، تم تاریک و… اشاره کرد.

بهترین لانچر

علاوه بر امکانات شخصی‌سازی یاد شده، نوا لانچر از نظر عملکرد هم بهینه است و به‌‌آسانی روی بیشتر دستگاه‌های اندرویدی اجرا می‌شود. این لانچر با عملکرد بهینه‌ی خود، با استفاده از حداقل منابع دستگاه، تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نوا لانچر به‌صورت رایگان در دسترس است، اما اگر بخواهید به بعضی از امکانات مانند اضافه کردن ژست‌های حرکتی، پنهان کردن اپ‌ها و پوشه‌های اپ دراور دسترسی داشته باشید، می‌توانید از نسخه‌ی پولی با نام نوا لانچر پرایم استفاده کنید.

دانلود از پلی‌استور

حتما بخوانید » تقویت وای فای گوشی

اسمارت لانچر

اسمارت لانچر

حجم: ۱۲٫۷۷ مگابایت

اسمارت لانچر با ویژگی‌های جذاب خود تجربه‌ی کاربری شما از گوشی هوشمندتان را تا حد زیادی تغییر خواهد داد. یکی از ویژگی‌های کاربردی این اپ، امکان دسته‌بندی خودکار اپلیکیشن‌های دستگاه است که دسترسی به آن‌ها را سریع‌تر و آسان‌تر خواهد کرد.

اسمارت لانچر ویژگی دیگری به‌نام تم‌های فراگیر را ارائه می‌کند که رنگ‌ها را بر اساس رنگ تصویر زمینه‌ی گوشی تغییر می‌دهد. سایر ویژگی‌های این لانچر شامل انتقال اپ‌های بیشتر استفاده شده به پایین صفحه برای دسترسی بهتر در هنگام کار با یک دست، شخصی‌سازی کامل در بخش رنگ‌ها و فونت، نوار جستجوی هوشمند و… هستند.

با وجود تمامی ویژگی‌هایی که برشمردیم، این لانچر همچنان عملکرد بسیار مناسبی دارد و با حجمی اندک در دسترس است. اگر دستگاه شما به اندروید ۵.۰ و بالاتر مجهز است، می‌توانید اسمارت لانچر را روی آن نصب کنید.

اسمارت لانچر نسخه‌ی پریمیوم هم دارد که ویژگی‌های بیشتری مانند شمارشگر اعلان‌های خوانده نشده، افکت‌های تیره و دسته‌بندی‌های قابل تغییر را ارائه می‌کند.

دانلود از پلی‌استور

حتما بخوانید » بازیابی پیامک

هایپرین لانچر

هایپرین لانچر

حجم: ۳٫۸۰ مگابایت

هایپرین لانچر با تم‌هایی با طراحی ظریف و دارک مود عمیق خود، حس‌و‌حال جدیدی به تجربه‌ی کاربری شما می‌بخشد. با استفاده از این لانچر، شما به امکانات شخصی‌سازی متفاوتی مانند شخصی‌سازی آیکن‌ها، تایپوگرافی، جدول‌بندی، ویجت‌ها و انیمیشن‌های متنوع دسترسی خواهید داشت. همچنین، رنگ‌های پس‌زمینه در اپ دراور، پوشه‌ها و ویجت جست‌وجو هم قابل شخصی‌سازی هستند.

این لانچر سبک با سرویس‌های گوگل مانند Google Widgets و Google Feeds یکپارچگی مناسبی دارد. هایپرین ویژگی قفل اپ و دسکتاپ را هم ارائه می‌کند. عملکرد روان و استفاده‌ی بهینه از باتری از جمله ویژگی‌های دیگر این لانچر هستند. لانچر هایپرین برای همه‌ی مدل‌ها بهینه‌سازی شده که همین باعث می‌شود روی بیشتر دستگاه‌ها عملکردی مناسب داشته باشد. تنظیمات پیش‌فرض این لانچر بهینه شده است، اما شما همچنان می‌تواند بخش‌های بسیاری را به‌دلخواه خود تغییر دهید.

هایپرین لانچر علاوه بر نسخه‌ی رایگان، یک نسخه‌ی پریمیوم هم دارد که ویژگی‌های بیشتری مانند تغییر فونت و آیکن‌های تطبیق پذیر را در دسترس قرار می‌دهد.

دانلود از پلی‌استور

حتما بخوانید » کلاب هاوس

اکشن لانچر

اکشن لانچر

حجم: ۱۲٫۷۴ مگابایت

اکشن لانچر ویژگی‌هایی شبیه به پیکسل لانچر دارد. این رابط هم مانند سایر گزینه‌هایی که معرفی کردیم امکانات شخصی‌سازی بسیاری را در اختیار کاربر می‌گذارد. پس از نصب، شما با ظاهر اندروید خالص مواجه خواهید شد، اما می‌توانید المان‌های مختلف، از آیکن‌ها تا اندازه‌ی متن و… را به‌دلخواه تغییر دهید.

همچنین، یکپارچگی این لانچر با Google Discover به شما امکان می‌دهد صفحه‌ی هوم دستگاه‌ خود را به سایر لانچرها هم منتقل کنید تا جابجایی بین آن‌ها برای‌تان ساده‌تر باشد.

اکشن لانچر حجم کمی را اشغال می‌کند که همین عامل سبب می‌شود عملکردی بهینه داشته باشد و تجربه‌ی کاربری روانی را رقم بزند. بیشتر ویژگی‌های این لانچر به‌صورت رایگان در دسترس هستند، اما برای دسترسی به بعضی از آن‌ها به پرداخت درون برنامه‌ای نیاز است.

دانلود از پلی‌استور

حتما بخوانید » کنترل تلویزیون با موبایل

نیاگارا لانچر

نیاگارا

حجم: ۴٫۳۵ مگابایت

لانچر نیاگارا برای تجربه‌ی کاربری مینیمال و ساده انتخابی مناسب است. ظاهر مینیمالیستی این لانچر یک هوم اسکرین ساده را ارائه می‌کند که چیدمان مناسبی دارد و سریع و بی‌نقص عمل می‌کند.

نیاگارا ظاهر سنتی صفحه‌ی هوم را تغییر می‌دهد. در این لانچر دسترسی به همه‌ چیز با یک دست ممکن است و نیازی نیست برای استفاده از گوشی از هر دو دست خود کمک بگیرید. یکی از ویژگی‌های کاربردی لانچر نیاگارا امکان خواندن و پاسخ‌دهی به اعلان‌ها در صفحه‌ی هوم است.

این لانچر فهرستی تطبیق‌پذیر برای تغییر چینش آیکن‌ها در صفحه‌ی هوم را ارائه می‌کند که بر اساس اولویت‌های استفاده‌ی شما از اپ‌ها تغییر خواهد کرد. همچنین، اعلان‌های تطبیق‌پذیر هم ویژگی دیگری است که به شما اجازه می‌دهد در صفحه‌ی قفل به اعلان‌ ها دسترسی داشته باشید و به آن‌ها پاسخ دهید.

لانچر نیاگارا تمامی اپلیکیشن‌هایی را که به‌صورت پیش‌‌فرض روی گوشی نصب شده‌اند سروسامان می‌دهد که این ویژگی در نهایت باعث افزایش سرعت و بهینه‌سازی بیشتر خواهد شد.

دانلود از پلی‌استور

حتما بخوانید » تایپ خودکار

ap15 لانچر

ap15

حجم: ۳۱۴ کیلوبایت

a15 لانچر تمرکز اصلی خود را روی مینیمالیسم و عملکرد بهینه معطوف کرده است و به‌صورت خودکار و با توجه به شیوه‌ی استفاده‌ی شما، اپ‌ها را در معرض دید قرار می‌دهد. شما می‌توانید به‌سادگی رنگ‌ها، اندازه و پس‌زمینه‌ی هر اپ را شخصی‌سازی کنید.

ap15 لانچر سبک‌ترین لانچر در این فهرست است که عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای دسترسی به محیط تمام صفحه، نوارهای بالا و پایین را پنهان کنید. همچنین، امکان پنهان کردن اپ‌های که هرگز استفاده نمی‌کنید یا اپ‌های از پیش‌ نصب شده هم وجود دارد.

این لانچر نسخه‌ی پریمیوم هم دارد که دست شما را برای شخصی‌سازی‌های بیشتر مانند الگوی اجرای پس‌زمینه و امکان جستجوی اپ‌ها (حتی اپ‌های پنهان شده) کاملا باز می‌گذارد.

دانلود از پلی‌استور

حتما بخوانید » اضافه کردن صدا به فیلم

مایکروسافت لانچر

بهترین لانچربهترین لانچر

حجم: ۱۵٫۹۴ مگابایت

مایکروسافت لانچر با انبوهی از ویژگی‌ها و یکپارچگی عالی با سرویس‌های مایکروسافت، یکی از گزینه‌های مناسب برای کاربرانی است که از سیستم عامل ویندوز و سرویس‌های آفیس استفاده می‌کنند. این لانچر نسبتا سبک، عملکردی مناسب و بهینه دارد که حتی روی گوشی‌های قدیمی‌تر هم تجربه‌ی سریع و روانی را ارائه می‌کند.

لانچر مایکروسافت برای ارتقا تجربه‌ی کاربری شما، با کورتانا و گوگل اسیستنت یکپارچگی مناسبی دارد. شما می‌توانید با ورود به حساب شخصی و کاری مایکروسافت خود، پلتفرم‌های مختلف موبایل و رایانه‌ی خود را یکپارچه‌سازی کنید.

امکان یادآوری رویدادها و وظایف ثبت شده در to-do list که با حساب مایکروسافت هم‌گام شده است هم یکی از ویژگی‌های دیگر این لانچر است. همچنین، شما می‌توانید از امکاناتی مانند فید شخصی، سنجش زمان و… بهره‌مند شوید.

مهم‌ترین تفاوت مایکروسافت لانچر با سایر گزینه‌های موجود این است که به‌صورت کاملا رایگان در دسترس است و هیچ تبلیغاتی ندارد.

دانلود از پلی‌استور

حتما بخوانید »علت داغ شدن گوشی

لانچرهای سبک برای همه‌ی گوشی‌های اندرویدی

استفاده از لانچرهای سبک بهترین گزینه برای کاربرانی است که تمایل دارند با کاهش مصرف حافظه و سایر منابع سخت‌افزاری گوشی، عملکرد دستگاه خود را بهبود ببخشند. این لانچرها در کنار کاهش مصرف منابع، امکانات شخصی‌سازی بسیاری را هم ارائه می‌کنند که تجربه‌ای شبیه به آخرین‌ نسخه‌های اندروید را شبیه‌سازی می‌کنند و کاربری شما را ارتقا می‌دهند.

حتما بخوانید » اعتیاد به موبایل چیست؟درمان،علائم و تست اعتیاد به موبایل

به‌دلیل بهینه بودن این لانچرها و اشغال حافظه‌ی کمتر، استفاده‌ی آن‌ها از منابعی مانند پردازنده و باتری هم کاهش می‌یابد و در نتیجه، عملکرد گوشی سریع‌تر می‌شود.

در ادامه بخوانید » نوموفوبیا

 

موضوعات مرتبط: سبک زندگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سبک زندگی در آینده ؛ زندگی در آینده چگونه خواهد بود؟ 2022
جمعه 21 آبان 1400 ساعت 1:32 | بازدید : 158 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

سبک زندگی در آینده به چه صورت خواهد بود؟ آیا ما در آینده، زندگی طبیعی‌تری را تجربه خواهیم کرد؟ چه چیزی در انتظار ماست؟ تاکنون به این فکر کرده‌اید که ما چقدر متفاوت از نسل‌های قبلی زندگی می‌کنیم؟ سبک زندگی ما از گذشته تاکنون چه تغییراتی داشته است؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه مجله اینترنتی ماهتوتا باشید.

بد نیست با یک مثال شروع کنیم. خرید آنلاین چند سال است که در میان مردمان رواج پیدا کرده است؟ چه مشکلات و چالش‌هایی این فرهنگ را به وجود آورد؟ با اطمینان می‌توان گفت تمامی ابعاد زندگی ما از گذشته تا به امروز دست خوش تغییرات فراوان بوده است. در نتیجه، سبک زندگی در آینده هم قطعا با امروز تفاوت بسیاری خواهد داشت.

ما هر روزه ایده‌های زیادی برای راحت‌تر کردن فرآیندهای کاری و زندگی خود داریم. در برخی از مواقع هم این ایده‌ها با عقاید ما در تضاد هستند. به‌عنوان مثال، همه‌ی ما می‌دانیم که گرمایش زمین و آلودگی زیست محیطی تهدید بزرگی برای ما و نسل‌های بعدی خواهد بود، اما این را هم می‌دانیم که دیگر نمی‌توانیم بدون تکنولوژی‌های هوشمند و مواد نوآورانه زندگی کنیم.

حتما بخوانید » یادگیری در خواب

زندگی در آینده چگونه خواهد بود

اگر کمی نگاهمان را وسیع‌تر کنیم می‌بینیم که قطعا سبک زندگی در آینده هم تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد. دیگر مثل گذشته فضا برای خانه‌های حیاط‌دار نخواهد بود. پس باید شرایطی را ایجاد کنیم که بتوانیم با فضای کوچک‌تر، راحتی زندگی گذشته را تجربه کنیم. ما باید بتوانیم در عین استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، محیط زیست را هم حفظ کنیم و به نسل‌های بعدی قدرت انتخاب بدهیم. پس آنچه دریافت می‌کنیم این است که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی داشته باشیم که سبک زندگی در آینده، کارآمدتر، هوشمندتر و همچنین طبیعی‌تر باشد. به شما پیشنهاد می‌کنم در این مقاله از مجله اینترنتی ماهتوتا با ما همراه باشید تا نگاهی بر شیوه زندگی بشر در آینده داشته باشیم.

حتما بخوانید » افزایش قدرت مغز 45 روش موثر و علمی

تغییرات سبک زندگی از امروز تا آینده

سبک زندگیسبک زندگی

آگاهی نسل جدید نسبت به محیط زیست، رشد جمعیت و کمبود فضای بهینه برای زندگی، پیشرفت تکنولوژی و توانایی آن در بهینه کردن فضاهای کوچک و همچنین تمایل انسان‌ها به کاهش مصرف‌گرایی، همگی بر سبک زندگی در آینده تأثیر خواهند گذاشت.

حتما بخوانید » تقویت مغز و حافظه ؛ 11 ماده‌ی غذایی عالی برای تقویت مغز

ما در آینده، زندگی طبیعی‌تری را تجربه خواهیم کرد

سبک زندگی در آینده

میزان علاقه‌ی انسان به استفاده از منابع طبیعی از سال 1970 افزایش یافت و تا همین چند سال گذشته هم به صورت صعودی ادامه داشت. اما خوشبختانه می‌توان گفت امروزه به دلیل فشار انجمن‌های دوستدار محیط زیست، بالا رفتن سطح آگاهی انسان‌ها از آسیب‌های زیست‌محیطی و خرد جمعی ایجاد شده حول محور حفظ محیط‌زیست، هنوز زمان برای نجات اکوسیستم وجود دارد.

اکوسیستم‌ها، تار و پود زندگی ما هستند. چیزی که وجود همه‌ی ما به آن‌ها وابسته است و متاسفانه امروزه به دلیل تمایلات انسان‌ها، روز به روز در حال نابودی است.

حتما بخوانید » مینیمالیسم و سبک زندگی مینیمالیستی چیست؟ 2022

آگاهی از محیط‌زیست در تمام جنبه‌های زندگی ما در حال افزایش است و سبک زندگی و چیدمان خانه‌ها هم از این قاعده مستثنی نیست. طراحان محصولات و راهکارها، این را پذیرفته‌اند که باید محصولاتی را طراحی کنند که با محیط‌زیست سازگار بوده و مواد سازنده‌ی آن‌ها به‌راحتی به محیط طبیعی باز گردد. این مواد علاوه بر اینکه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند، برای ما و خانواده‌امان هم مفید هستند. در واقع، احساس گرما و دنجی‌ که مواد طبیعی در دکوراسیون داخلی محل کار و فضای خانه ایجاد می‌کنند بسیار بیشتر از مواد مصنوعی است.

حتما بخوانید » تغییر سبک زندگی ؛ 6 کتاب خواندنی و عمیق 2022

چرا باید مواد طبیعی را جایگزین مواد مصنوعی کرد؟

سبک زندگیسبک زندگی

  • لوازمی که از مواد اولیه‌ی طبیعی ساخته شده‌اند همواره زمینه‌ای خنثی داشته و با هر نوع سلیقه‌ای سازگار هستند.

چوب، سنگ مرمر، خاک رس، سفال و حتی بتن از جمله موادی هستند که به دلیل خنثی بودن، با هر نوع سبکی همخوانی داشته و می‌توانند تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهند. مواد طبیعی و محصولاتی که از این مواد تهیه می‌شوند، هرگز از مد نمی‌افتند، در نتیجه مصرف‌گرایی را کاهش می‌دهند.

حتما بخوانید » انواع سبک های ارتباطی ؛ چگونه روابطی سالم‌تر و زندگی موفق‌تری داشته باشیم؟ 2021

به دلیل ساده بودن محصولاتی که با مواد طبیعی ساخته می‌شوند، سبک زندگی در آینده به سمت سادگی پیش رفته و دیگر لوکس بودن، با تاج و تخت‌های شلوغ خود را نمایش نمی‌دهد. مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود نسل‌های امروزی و آینده از این محصولات استفاده کنند، بازگشت سریع این مواد به طبیعت است. در واقع دیگر عذاب وجدان آسیب به طبیعت هم از بین رفته و به‌راحتی می‌توانید بر روی صندلی ساخته شده از چوب راش و الیاف طبیعی لم داده، در فنجان طراحی شده با چوب بامبو دمنوش چای سبز خود را نوشیده و از اینکه کمترین میزان پلاستیک را به کار گرفته‌اید، لذت ببرید.

حتما بخوانید » درمان افسردگی ؛ روش‌های خانگی و تغییر سبک زندگی 2021

  • مواد طبیعی و ارگانیک بهداشتی‌تر از نوع مصنوعی هستند.

در عصری که پیشرفت، همیشه مساوی با رفاه نیست، تلاش همیشگی ما این است که کارهایی را انجام دهیم که بتواند تا حد امکان سلامتی‌امان را تضمین کند. در اولین قدم همه‌ی ما به این فکر می‌کنیم که باید تغییرات زیادی را در رژیم غذایی و همچنین فعالیت بدنی‌امان انجام دهیم. بلافاصله به انواع رژیم‌های گیاه‌خواری روی آورده و زمان‌های پیاده‌روی کردنمان را از یک روز در هفته به سه روز افزایش می‌دهیم.

آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که در اولین و ابتدایی‌ترین گام باید لوازمی که با آن‌ها احاطه شده‌اید را تغییر دهید؟ موادی که ما خود را با آن‌ها حبس کرده‌ایم هم می‌توانند تأثیر زیادی بر سلامت ما داشته باشند. به‌عنوان مثال، در سال‌های نه چندان دور، در صنعت خانه و راه‌‌سازی، سرب و بسیاری از عناصر مضر، جزئی لاینکف به شمار آمده و هیچ تفکری هم برای حذف آن‌ها صورت نمی‌گرفت. تا اینکه برخی محققان به این نتیجه رسیدند بسیاری از بیماری‌های جسمی و روحی بشر به دلیل ازدیاد سرب موجود در طبیعت است و باید به سرعت از چرخه زندگی ما حذف شوند.

حتما بخوانید » چگونه سبک زندگی سالم فعال و پر تحرک داشته باشیم؟ 2021

اکنون هم دقیقا مانند گذشته، هر روز شاهد مقالات و نوشته‌های زیادی پیرامون میزان تأثیر مخرب پلاستیک‌ها و برخی مواد مصنوعی بر سلامت بدنمان هستیم. مقالاتی که به‌عنوان الگو در اختیار صنعت‌گران قرار گرفته است و هر یک به طریقی در حال یافتن جایگزینی برای این عوامل هستند. چرا که مواد طبیعی سرطان‌زا نبوده و تحقیقات نشان داده‌اند که میزان انرژی مثبت ساطع شده از این عناصر، می‌تواند ما را از افسردگی و بیماری‌های روحی نجات دهد.

  • مواد طبیعی نسبت به همتایان مصنوعی خود، مقرون به صرفه‌تر هستند.

شاید اکنون این سؤال برای شما پیش بیاید که خرید یک دست مبلمان تهیه شده از چوب راش و پوشیده شده از الیاف طبیعی بسیار گران‌تر از مبلمانی است که چوب آن مصنوعی بوده و بخش زیادی از پارچه آن را ویسکوز تشکیل داده است؟

بله در نگاهی سطحی و نگرشی کوتاه مدت این اصل کاملا درست است. اما مدت زمانی که شما می‌توانید از محصولات ارگانیک استفاده کنید بسیار طولانی‌تر از محصولات تشکیل شده از الیاف و مواد مصنوعی است. همان‌طور که در بخش قبل گفته شد، این محصولات به دلیل طراحی ساده، هیچ‌گاه از مد خارج نشده و حس خستگی ناشی از تنوع سلیقه هم ایجاد نخواهد شد.

حتما بخوانید » 11 دوره‌ آموزشی رایگان آنلاین برتر سایت Udemy

سبک زندگی در آینده هوشمندتر از اکنون است

سبک زندگی در آیندهسبک زندگی در آینده

آیا می‌توانیم از یک اپلیکیشن برای پرورش گیاهان استفاده کنیم؟ آیا نرم‌افزارها می‌توانند گیاهان را برای بهبود کیفیت هوا در خانه‌های ما پرورش دهند؟ آیا این امکان وجود دارد که بتوانیم ماشینمان را از راه دور کنترل کرده و خاموش و روشن کنیم؟ آیا سیستم کنترل هوشمند چراغ‌ها و دستگاه قهوه‌ساز هنگام خروج از خانه وجود دارد؟ اگر این قبیل سؤالات را چندین سال پیش می‌پرسیدیم شاید بسیاری از مخاطبین با تعجب ما را نگاه می‌کردند و در دلشان هم به بلندپروازی ما می‌خندیدند. اما اکنون دیگر اینگونه نیست.

در گذشته هیچ‌گاه کسی به خرید آنلاین اطمینان نداشت و تا محصول را از نزدیک نمی‌دید و لمس نمی‌کرد نمی‌توانست تصمیم به خرید بگیرد.

طبق گزارشات ارائه شده در وبسایت statista در سال 2020 بیشتر از دو میلیارد نفر اقدام به خرید آنلاین کرده‌اند. این عدد برای جامعه‌ای که تا چند سال قبل هیچ اطمینانی به سایت‌های فروش آنلاین نداشته است، شگفت‌انگیز است.

همچنین امروزه به دلیل مشغله‌ی کاری بشر، راهکارهایی که بتواند زندگی آن‌ها را آسان کرده و زمان کمتری بخواهد، مورد استقبال شدید قرار می‌گیرد. در نتیجه می‌توان گفت این روند سبک زندگی در آینده را هم تغییر داده و روز به روز همه چیز هوشمندتر خواهد شد. خودروهای خودران، اثبات این موضوع هستند که بشر به دنبال محصولات و راهکارهایی است تا دخالت او در امور روزمره را به حداقل برساند.

سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده

پس اگر بخواهیم یک روز زندگی بشر در آینده را ترسیم کنیم، به انبوهی از محصولات و حتی ربات‌های هوشمند برمی‌خوریم که با یک کنترل از راه دور فرمان گرفته و تنها با یک اشاره و حتی مکالمه کوتاه، خاموش خواهند شد. بشر در آینده صبح پس از بیدار شدن از خواب فقط کافی است که به قهوه‌ساز خود دستور آماده کردن قهوه را بدهد و با همان جملات خودروی خود را روشن کند.

حتما بخوانید » غلبه بر تنبلی ؛ 11 کتاب که باید تنبل‌ها بخوانند

زندگی در آینده، کارآمدتر از امروز خواهد بود

سبک زندگی | شناخت انواع و بهترین سبک زندگیسبک زندگی | شناخت انواع و بهترین سبک زندگی

در بخش ابتدایی به تفصیل بیان کردیم که به دلیل رشد جمعیت دیگر قدرت انتخاب برای فضای زندگی زیاد نخواهد بود. در نتیجه خانواده‌ها مجبور به زندگی در فضاهای کوچک‌تری هستند. فضاهایی که باید با طراحی خلاقانه نه تنها راحتی و سهولت را به همراه داشته باشد بلکه این امکان را برای کودکانمان هم فراهم کند که بتوانند به راحتی بازی کرده و محدود نباشند.

حتما ادامه بخوانید » افزایش تمرکز ؛ 18 روش برای افزایش تمرکز 2022

به کارگیری فضای کوچک‌تر، نسل آینده را خلاق می‌کند. آن‌ها دیگر حتی اگر بخواهند هم نمی‌توانند لوازم غیرضروری را اطراف خود جمع کنند. در نتیجه باید به سمت به‌ کارگیری لوازم ضروری زندگی حرکت کنند.

حتما بخوانید » 32 درس زندگی که برای موفقیت و خوشبختی باید بیاموزید

چشم پوشی از مصرف و محدود کردن خود به لوازم و اقلام ضروری در زندگی، استراتژی‌هایی برای ایجاد نظم در خانه هستند.

حتما بخوانید » 11 کتاب جالب و خواندنی بر اساس روایت‌های واقعی 2022

البته موج اول گرایش به زیبایی‌شناسی مرتب و مینیمال از ایالات متحده‌ی آمریکا شروع شده و خوشبختانه به آسیا رسیده است. پس افراد بیشتری هستند که این رویکرد را رویکردی مفید می‌دانند. بنابراین اینجاست که کیفیت برکمیت ارجحیت پیدا کرده است. خانه‌های کوچک، لوازم ضروری و مینیمال، اجاره‌بهای کمتر، مصرف‌گرایی کمتر و هزینه‌های زندگی حداقلی، سبک زندگی در آینده را بسیار کارآمدتر از امروز خواهد کرد.

سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده سبک زندگی در آینده

حتما بخوانید » ایجاد انگیزه ؛ 11 روش ساده و مؤثر برای افزایش انگیزه

سبک زندگی آینده کلام آخر

کمبود منابع و محدودیت‌های موجود، روش زندگی را چه بخواهیم و چه نخواهیم تغییر می‌دهد. بهترین کار این است که از همین امروز شروع کنیم و عادت‌های خود را تغییر دهیم. ما به‌عنوان بشری که امروز زمین در دستانمان قرار گرفته است، در قبال آن مسئول هستیم و باید این را بدانیم که کره‌ی خاکی به‌عنوان امانت در دستان ما است. هر اقدامی که بتواند این نعمت را حفظ کرده و با کمترین آسیب به دست نسل‌های آینده برساند، باید در اولویت قرار گیرد. پیش‌بینی سبک زندگی در آینده، راه را برای ما روشن می‌کند و مانند یک الگو به ما یاد می‌دهد که امروز چگونه فکر کنیم، چگونه برنامه‌ریزی کنیم و چگونه اقدام کنیم.

در ادامه بخوانید » سبک زندگی سبز ؛ چطور سبز زندگی کنیم؟


موضوعات مرتبط: سبک زندگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یادگیری گرامر زبان انگلیسی با 22 اپلیکیشن برتر
جمعه 21 آبان 1400 ساعت 1:22 | بازدید : 208 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

سریع ترین روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی چیست؟ بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی کدام اپلیکیشن ها میباشند؟ در لیست 11 اپلیکیشن برتر یادگیری گرامر انگلیسی کدام اپلیکیشن ها قرار دارند؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه مجله اینترنتی ماهتوتا باشید.

بسیاری از ما (به‌خصوص ایرانی‌ها)، به دلایل مختلفی باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم. یادگیری هر زبانی، بخش‌های مختلف خود را دارد. از مهم‌ترین بخش‌ها، گرامر یا همان دستور‌ زبان است. افراد زیادی وجود دارند که علاقه‌ای به کلاس زبان ندارند و ترجیح می‌دهند که خودشان با استفاده از کتاب و اینترنت و اپلیکیشن‌های مختلف، شروع به یادگیری کنند.

حال موضوع بعدی که مطرح می‌شود، یادگیری درست زبان است. در واقع بسیاری از افراد فکر می‌کنند که اگر یک کتاب آموزش انگلیسی را تنهایی بخوانند، تمام نکات را به‌خوبی و کاملا درست یاد می‌گیرند! مشکل اساسی این است که تعدادی از این افراد، نکات را کاملا اشتباه یاد می‌گیرند و به اشتباه از آن‌ها استفاده می‌کنند.

نتیجه‌ی این امر، نبود امکان برقراری ارتباط درست با هر چیز به زبان انگلیسی است. پس شما باید سعی کنید از منابع مختلف استفاده کنید و درصد یادگیری اشتباه را تا حد امکان، کاهش دهید.

یادگیری گرامر زبان انگلیسی

از مهم‌ترین منابع برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی، می‌توان به اپلیکیشن‌های موبایل اشاره کرد.برای همین،موضوع این مقاله مجله اینترنتی ماهتوتا، بررسی بهترین اپلیکیشن‌های تقویت گرامر است.پس تا انتهای این مقاله، ما را همراهی کنید.

English Grammar in Use

این برنامه توسط استاد گرامر، ریموند مورفی (Raymond Murphy) ارائه شده‌ است. اکثر افراد English Grammar in Use را با یک کتاب می‌شناسند. این برنامه، دقیقا همگام با این کتاب است و شما می‌توانید از هر دو، با هم استفاده کنید. اپلیکیشن English Grammar in Use انواع فعالیت‌ها و درس‌های مربوط به گرامر دارد.

همچنین 145 نمونه و نکته‌ی گرامری (145 درس) در این برنامه قابل استفاده است. نسخه‌ی رایگان این برنامه، با امکانات کمتری در اختیار همه مردم قرار دارد. اگر می‌خواهید از تمامی امکانات این برنامه بهره ببرید، باید نسخه‌ی کامل آن را خریداری نمایید. قیمت نسخه کامل این برنامه، حدود 15٫5 دلار است.

این برنامه، قطعا یکی از گران‌ترین برنامه‌های دستور زبان است. با این حال، با توجه به سازنده‌ی آن، احتمالا ارزش خرید دارد؛ زیرا با وجود چنین قیمتی، باز هم طرفداران بسیار زیادی دارد. به این نکته هم توجه کنید که شکایاتی درباره‌ی وجود اشکالات در این برنامه وجود دارد و افراد نسبت به بعضی ایرادات موجود در برنامه اعتراض کرده‌اند.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

حتما بخوانید » 11 دوره‌ آموزشی رایگان آنلاین برتر سایت Udemy

English Grammar Test

این اپلیکیشن، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های آموزش و تقویت گرامر است. برنامه English Grammar Test دارای تعداد زیادی محتوا، از جمله 1200 تمرین دارد. این برنامه سطح‌های متفاوتی برای آزمون‌ها و تمرینات دارد تا بتواند مهارت افراد را به مقدار زیادی، افزایش دهد. همچنین به شما نمرات و امتیازاتی می‌دهد تا بتوانید پیشرفت خود را متوجه شوید.

حتما بخوانید » بهترین منابع آزمون آیلتس

به این نکته توجه کنید که این اپلیکیشن، قطعا برنامه‌ای نیست که بتوانید در یک روز یا حتی یک هفته آن را اجرا کنید و به پایان برسانید. تبلیغات موجود در این اپلیکیشن هم به اندازه‌ی دیگر اپلیکیشن‌ها مزاحم نیستند. از مزایای این برنامه، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که به‌صورت رایگان در اختیار عموم قرار دارد.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

حتما بخوانید » آموزش ویولون آنلاین (رایگان)

Grammarly

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تقویت گرامر، اپلیکیشن Grammarly است. این برنامه، یکی از جدیدترین برنامه‌های گرامر (رایگان) است. اگر Gboard یا SwiftKey را می‌شناسید، Grammarly دقیقا شبیه به این دو نمونه است. همچنین از مزایای این برنامه می‌توان به ویژگی‌هایی مانند تصحیح خودکار اشاره کرد. با این حال، سعی می‌کند تا هنگام تایپ، گرامر شما را هم اصلاح کند. چیزهایی مانند کاما، فرم فعل، املای غلط و کلمات نادرست (مانند استفاده از to به جای too) را هم اصلاح می‌کند و به شما نمایش می‌دهد.

حتما بخوانید »  اشتباه رایج در یادگیری زبان انگلیسی

همان‌طور که در توضیحات ابتدایی این اپلیکیشن نوشتیم، Grammarly نسبتا جدیدتر از باقی برنامه‌های این لیست است. هنوز هم برخی از اشکالات در آن وجود دارند و افراد انتظار رفع چنین چیزهایی را از توسعه‌دهنده‌های این اپلیکیشن دارند. صفحه‌کلید بدون تبلیغات یا خرید درون‌برنامه‌ای در زمان نوشتن این مقاله رایگان است، اما این امکان هم وجود دارد تا در آینده چنین مشکلی را هم رفع کنند!

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

حتما بخوانید » آموزش چرم دوزی آنلاین (رایگان)

Khan Academy

Khan Academy یک برنامه‌ی آموزشی عالی، برای بسیاری از افراد است. مجموعه‌ای از دوره‌های کوچک با محتوای آموزشی را در این اپلیکیشن می‌بینید. شما می‌توانید ریاضیات، علوم، اقتصاد، تاریخ، کامپیوتر و البته گرامر را در خان آکادمی بیاموزید. این برنامه موضوعات را از طریق درس‌های مختلف آموزش می‌دهد. شما اساسا درس را مرور می کنید، آن را یاد می گیرید و بعدا برای آزمایش خود، آن را امتحان می‌دهید.

در ادامه بخوانید » افزایش کیفیت زندگی

خوشبختانه، این برنامه در حال حاضر کاملا رایگان است. برای افرادی که می خواهند درسی را دوباره بیاموزند یا به‌عنوان منبع ثانویه، نیازمند اطلاعاتی هستند، استفاده از این اپلیکیشن عالی است و توصیه می‌شود.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

حتما بخوانید » آموزش ادیت عکس حرفه ای آنلاین (رایگان)

Learn English Grammar

Learn English Grammar یک برنامه خوب و پایه‌ای برای گرامر است. این برنامه شامل بیش از 100 موضوع گرامر محبوب به همراه بیش از 2000 سؤال گرامر با توضیحات کامل، تصاویر و مثال‌های نسبتا ساده است. قطعا شما نمی‌توانید در عرض چند روز از تمام مراحل این برنامه عبور کنید.

حتما بخوانید » پولدار شدن

نرم افزار زبان انگلیسی آیفون

این اپلیکیشن، برای تمرین اولیه، به ویژه برای کسانی که در دبیرستان یا اوایل دانشگاه هستند، بهترین پیشنهاد است. شاید نام این اپلیکیشن از نظر شما زیاد جالب نباشد، اما مطمئن باشید که استفاده از آن، تجربیات خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

حتما بخوانید » آموزش روبان دوزی (آنلاین) رایگان

Merriam-Webster Dictionary

یادگیری گرامر زبان انگلیسییادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی

برنامه‌های دیکشنری نوعی استاندارد برای مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی هستند. چنین اپلیکیشن‌هایی تعاریف کلمات، انواع کلمات، تلفظ و مثال‌های هر کلمه را به شما نشان می‌دهند. این برنامه همچنین شامل ویژگی‌هایی مانند پازل واژگان، جست‌وجوی صوتی، تلفظ صوتی کلمات و بسیاری از قابلیات‌های دیگر است. نسخه‌ی رایگان با تمامی ویژگی‌های ذکر‌شده به تمامی افراد ارائه می‌شود.

در ادامه بخوانید » سرسختی ذهنی

اپلیکیشن گرامر

در همین حال، نسخه پولی تعاریف موضوعی بیشتری (اسم های خاص، اصطلاحات خارجی)، یک بخش اصطلاحات کامل 200000 کلمه‌ای و بدون تبلیغات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استفاده از این برنامه، حتی به افرادی که سطح زبان بالایی دارند هم توصیه می‌شود.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

حتما بخوانید » آموزش دوخت ماسک (آنلاین) رایگان

Oxford Grammar and Punctuation

یادگیری گرامر زبان انگلیسییادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی

احتمالا اکثر افرادی که این مقاله را می‌خوانند، با دیکشنری آکسفورد آشنایی کامل دارند. این برنامه بیش از 250 قواعد گرامری را برای شما به صورت کامل، تشریح می‌کند. برای یادگیری بهتر از افعال ساده، مثال‌های فراوان و درس‌های تکمیلی استفاده می‌کند. این برنامه حتی شامل OCR می‌شود.

یادگیری زبان انگلیسی اندروید

این بدان معناست که می‌توانید از دوربین خود برای جست‌وجوی کلمات و کارهای دیگر استفاده کنید. نسخه‌ی کامل همچنین شامل پشتیبانی آفلاین، بدون تبلیغات و بسیاری از ویژگی‌های دیگر است. برای استفاده‌ی روزمره از این برنامه، از نسخه رایگان آن استفاده کنید. نسخه کامل این برنامه حدود 11 دلار قیمت دارد.

دانلود از گوگل پلی

حتما بخوانید » یادگیری در خواب

Udemy

یادگیری گرامر زبان انگلیسییادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی

علاوه بر اینکه برنامه بالا جزء اپلیکیشن‌های تقویت گرامر است، شما می‌توانید برای یادگیری بسیاری از چیزها و درس‌های دیگر هم از آن استفاده کنید. Udemy یک پلت فرم آموزش آنلاین است که بسیاری از افراد برای یادگیری بخش‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. این بخش‌ها شامل انواع موضوعات از آشپزی گرفته تا فناوری، زبان و تناسب‌اندام و انواع درس‌های دیگر است که شامل درس‌های دستور زبان انگلیسی هم می‌شود. برای استفاده از این برنامه، ابتدا شما یک دوره می‌خرید.

یادگیری زبان انگلیسی آیفون

فیلم‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرند و شما آن‌ها را تماشا می کنید و نکات بسیاری را یاد می‌گیرید. در این اپلیکیشن ویدیوهای متنوعی برای دستور زبان انگلیسی وجود دارد. آن‌ها از نظر کیفیت، قیمت و مدت دوره، متفاوت هستند. بهترین راهکار برای یافتن بهترین دوره‌ها خواندن نظرات افراد برای هر دوره است. اکثر دوره‌ها در این برنامه رایگان نیستند، اما قطعا دوره‌های رایگان هم در آن وجود دارد.

منابع گرامر زبان انگلیسی

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

YouTube

یادگیری گرامر انگلیسییادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی

یوتیوب یک منبع عالی برای یادگیری اکثر چیزها است. این چیزها شامل آموزش‌هایی مانند گرامر، کلمات، علائم نگارشی و غیره است. در این برنامه، کانال‌های آموزشی با ویدیوهایی وجود دارند که تمرکز زیادی روی بخش‌هایی مانند آموزش صحیح انگلیسی، مکالمه، نوشتن و گرامر دارند. یافتن بهترین کانال‌های آموزشی و بهترین ویدیو‌ها، در این اپلیکیشن کار آسانی نیست. تمام ویدیو‌ها روی این پلتفرم به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرند.

نرم افزار گرامر انگلیسی

آکادمی خان که معمولا با مطالب ریاضی و علوم خود شناخته می‌شود، 118 ویدیو درباره‌ی دستور زبان در یوتیوب دارد. همه مردم می‌دانند که استفاده از یوتیوب کاملا رایگان است. با این حال، می‌توانید 9٫99 دلار در ماه برای YouTube Red بپردازید و برخی از ویژگی‌های اضافی را دریافت کنید.

منابع گرامر انگلیسی

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

حتما بخوانید » قانون درخت دانش

Your favorite ebook reader

یادگیری گرامر زبان انگلیسییادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی یادگیری گرامر زبان انگلیسی

آخرین توصیه‌ی ما برای برنامه‌های گرامر، یک پلتفرم کتاب الکترونیکی است. برنامه‌هایی مانند Barnes & Noble Nook و Amazon Kindle و Google Play Books همگی تعداد زیادی کتاب آموزشی درباره‌ی نوشتن، گرامر، املا، صحبت‌کردن و انواع موارد دیگر در این زمینه دارند. قیمت کتاب‌ها متفاوت است، اما همه برنامه‌ها کتاب الکترونیکی رایگان هم دارند.

آموزش گرامر زبان انگلیسی

شما می‌توانید هر کتابی را که دوست‌دارید، خریداری نمایید و از آن‌ها در جهت تقویت زبان انگلیسی خود استفاده کنید. تمام این کتاب‌ها به صورت الکترونیکی در اختیار شما قرار می‌گیرند. به این نکته توجه کنید که قبل از انتخاب کتاب زبان انگلیسی، مطمئن شوید که سطح آن کتاب، با سطح زبان انگلیسی شما برابری می‌کند.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

سخن پایانی

کاربردهای زبان انگلیسی، در زندگی اکثر افراد کاملا مشهود است. در‌ نتیجه، بسیاری از ما باید مهارت‌های خود را در این حیطه بالا ببریم. یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها در زبان انگلیسی، گرامر و استفاده درست از آن است. به همین دلیل ما در این مقاله مجله اینترنتی ماهتوتا بهترین اپلیکیشن‌های تقویت گرامر برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را برای شما معرفی و بررسی کردیم.

تعدادی از این برنامه‌ها رایگان و تعدادی از آن‌ها نیاز به پرداخت مبلغ مشخصی دارند. اگر هدف شما یادگیری و تقویت گرامر به صورت حرفه‌ای است، می‌توانید به سراغ اپلیکیشن‌های پولی این لیست هم بروید.

آیا شما از اپلیکیشن‌های آموزش گرامر استفاده می‌کنید؟ شما می‌توانید تجربیات خود را با ما و دیگر افراد، در بخش نظرات با مجله اینترنتی ماهتوتا به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید » پرورش ذهن ؛ 17 تاکتیک علمی و موثر تقویت ذهن


موضوعات مرتبط: سبک زندگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 855
:: باردید دیروز : 269
:: بازدید هفته : 6104
:: بازدید ماه : 10979
:: بازدید سال : 38588
:: بازدید کلی : 64037