تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
تعبیر خواب اره چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:49 | بازدید : 192 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب اره چیست؟تعبیر خواب دیدن اره‌های مختلف از دیدگاه آنلی بیتون چیست؟معنا و تعبیر خواب بریدن درخت با اره در خواب چیست؟تعبیر خواب اره به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب اره به روایت امام جعفر صادق چیست؟معنا و تعبیر خواب دیدن خواب در اره از زبان ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب اره به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟معنا و تعبیر خواب دیدن خواب در اره از زبان ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب اره به روایت محمد بن سیرین چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به سولات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن اره در خواب معانی مختلفی می تواند داشته باشد . تعبیر خواب اره از نظر ابراهیم کرمانی این گونه است, که فرزندی همتای فرزندی که دارد نصیبش می شود . ابن سیرین هم همین نظر را دارد که فرزند شخصی که,خواب اره را دیده که چیزی را به دو نیم تقسیم می کند هم دوتا می شود،تبخا را همراهی کنید.

تعبیر خواب اره

تعبیر خواب اره به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر کسی در خواب ببیند که اره در دست دارد ولی با آن چیزی را نمی برد و کاری انجام نمی دهد , نشان آن است که فزون طلب و زیاده خواه است و احیانا این زیاده خواهی صورت ناپسند , یعنی طمع و آز دارد،

اما اگر اره به دست داشت و در خواب دید که درختی را قطع می کند تعبیر خواب اره آن است که از , صاحب آن درخت یا چوب و تخته دور می شود و بین آن ها مفارقت اتفاق می افتد. اره بیشتر, نشان تعداد است,

و زیاده خواهی وهمه چیز را برای خود خواستن و در خواب این صفات به صورت اره نمودار می شوند.

چنان چه در خواب دیدید که اره ای از دکان خریدید یا از جائی برداشتید و یا کسی به شما اره ای بخشید, چنان چه کودک باشید صاحب خواهر و برادر می شوید و چنان چه متاهل باشید خداوند دختری, یا پسری به شما عنایت می فرماید.

اگر اره را به دست یا پای خود کشیدید بی آن که بریده شود و از جای آن خون بیاید گویای آن است , که کاری زیان بخش انجام می دهید که زیان آن متوجه خودتان خواهد شد.

تعبیر خواب اره به روایت امام جعفر صادق

دیدن اره در خواب بر سه وجه است :

فرزند , خواهر یا برادر , شریک

معنا و تعبیر خواب دیدن خواب در اره از زبان ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب اره به روایت ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببیند فرزند ، اره ای به دست گرفته یا خرید یا کسی به او داد ، اگر پسر دارد پسری دیگر و اگر, دختر دارد دختری دیگر نصیبش می شود و اگر فرزند نداشته باشد چارپایی که مال اوست, دو تا می شود.


حتما بخوانید » تعبیر خواب انگشتر چیست؟


 

تعبیر خواب دیدن اره‌های مختلف از دیدگاه آنلی بیتون

دیدن اره‌های بزرگ که با نیروی برق کار می‌کنند، علامت آن است که پذیرفتن وظیفه ای بزرگ، باعث تحول , و دگرگونی در زندگی شما خواهد شد. اگر زنی چنین خوابی ببیند، علامت آن است که نصایح او , مورد توجه دیگران قرار خواهد گرفت.

دیدن اره فرسوده در خواب که دندانه‌هایش شکسته است، علامت آن است که با حوادثی نامساعد روبرو خواهید شد, و در زندگانی طعم شکست را خواهید چشید.

گم کردن اره در خواب، نشانه آن است که دست به کارهایی می‌زنید که برایتان مصیبت و بدبختی, به همراه می‌آورد.

شنیدن صدای اره کردن در خواب، نشانه رسیدن به سعادت و خوشبختی است. پیدا کردن اره ای مستعمل در خواب، نشانه آن است که کارها نتایجی نامطلوب به همراه خواهند داشت.

اگر خواب ببینید اره ای را روی شانه خود حمل می‌کنید، علامت آن است که مسئولیت‌هایی بزرگ, و پر منفعت به عهده خواهید گرفت.

معنا و تعبیر خواب بریدن درخت با اره در خواب

تعبیر خواب اره به روایت محمد بن سیرین

اگر شخص در خواب ببیند درختی را با اره برید ، از معاشرت با کسی که تعلقی به او دارد محروم می شود , و یا خودش کناره گیری می کند ، احتمال آزرده کردنش هم وجود دارد

اگر در خواب خود ببیند فرزند ، برادر و یا خواهر خود را با اره به دو نیم کرد ، دلیل آن باشد که همتای دیگری , چون او می یابد یعنی فرزند دوتا می شود و …


حتما بخوانید »  تعبیر خواب استوانه چیست؟


باعلم

اره

تعبیر خواب

برچسب‌ها: اره ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب اژدها چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:48 | بازدید : 185 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب اژدها چیست؟تعبیر خواب اژدها از زبان آنلی بیتون چیست؟درکتاب سرزمین رویاها در مورد تعبیر خواب اژدها چه آمده است؟تعبیر خواب اژدها از زبان منوچهر مطیعی چیست؟جابر مغربی درباره درباره خواب اژدها چه می گوید؟لوک اویتنهاو درمورد تعبیر خواب اژدها چه می گوید؟تعبیر خواب اژدها به روایت محمد بن سیرین چیست؟یوسف نبی علیه السلام درباره تعبیر خواب اژدها چه می گوید؟آنلی بیتون درمورد تعبیر خواب اژدها چه مى‏گوید؟لیلا برایت درباره تعبیر خواب اژدها چه مى‏گوید؟تعبیر خواب اژدها به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

در تعبیر خواب اژدها از نظر ابن سیرین چنین بیان شده است که دیدن اژدها در خواب ارتباط پیدا کردن با افراد بزرگ است, و کشتن آن در خواب به معنی پیروز شدن و غلبه بر دشمن است . منوچهر مطیعی نیز چنین اعتقاد دارد که چون اژدها, حیوانی بزرگ و افسانه ای است در خواب دیدن آن نیز نشان از قدرت دارد،همراه تبخا باشید.

تعبیر خواب اژدها

جابر مغربی درباره درباره خواب اژدها می گوید:

اگر بیند اژدها وی را فرو خورد، دلیل بیم از دشمن بود، که وی را هلاک نماید. اگر دید بر پشت اژدها نشسته بود و اژدها, مطیع و فرمانبر او بود، دلیل که دشمنی بزرگ وی را مطیع و فرمانبر شود و کار او به نظام گردد.

لوک اویتنهاو درمورد تعبیر خواب اژدها می گوید :

اژدها : موقعیت ناجور

تعبیر خواب اژدها به روایت محمد بن سیرین

اگر شخصی در خواب ببیند که اژدهایی را صاحب شده است ، منظور از اژدها مار بزرگ است ، با بزرگان و افراد صاحب جاه, و مقام ارتباط حاصل می کند

اگر در خواب ببیند که اژدها را کشته است  و گوشتش را خورده است ، بر دشمن پیروز می شود و مالی را به دست می آورد, و با پیروزی آن را استفاده می کند

اگر در خواب دیده شود که با اژدها جنگیده و آن را کشته است ، تعبیر این خواب آنست که با دشمن درگیر می شود, و شکستش می دهد


حتما بخوانید » تعبیر خواب استر چیست؟


 

یوسف نبی علیه السلام درباره تعبیر خواب اژدها می گوید:

دیدن اژدها دشمن بزرگ باشد.

تعبیر خواب اژدها از زبان آنلی بیتون

آنلی بیتون درمورد تعبیر خواب اژدها مى‏گوید:

دیدن اژدها در خواب ، نشانه آن است که بر نفس شما شهوات تسلط می یابد و ممکن است به دیگران اجازه دهید, از تمایلات و هوا و هوسهای شما سوء استفاده کنند ، باید بر هوا و هوس و نفس خود تسلط پیدا کنید .

لیلا برایت درباره تعبیر خواب اژدها مى‏گوید:

اگر در خواب اژدها را به عنوان یک حیوان افسانه‏اى دیدید، نشانگر آن است که با شخص بلند مرتبه‏اى , همنشین مى‏شوید.

دیدن اژدهاى وحشتناک در خواب بیانگر ضرر و زیان است. دیدن اژدهاى زخمى در خواب، نشانه‏ى دشمن خطرناک است, که احتمالا به شما ضرر مى‏رساند و اگر در خواب ببینید که اژدها را مى‏کشید، بدین معنا است که از مشکلات رهایى پیدا مى‏کنید.

درکتاب سرزمین رویاها در مورد تعبیر خواب اژدها آمده است :

خواب یک اژدها: ثروت بزرگ تعداد بسیاری از اژدها : ناکامی عشقی یک ارتشی خواب اژدها ببیند : یک افسر مافوق به بازدید او خواهد آمد. یک دختر جوان خواب اژدها ببیند : شادی بزرگ نصیب او می شود

تعبیر خواب اژدها از زبان منوچهر مطیعی

تعبیر خواب اژدها به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اژدها یک جانور افسانه ای است. در خواب دیدن  اژدها تصویر قدرت های بزرگ و غیر مفید و خطرناک , و تزویر آمیز است. و دشمنی که تسلط بر او در عهده ما نباشد و از جانش بیمناک باشیم می تواند, در خواب ما به صوردت اژدها شکل بگیرد.

معبران کهن نیز اژدها را دشمن قوی پنجه دانسته اند. کشتن اژدها در خواب بخصوص اگر خوابیده باشد, و حالت جنگ به خود نگیرد فراغت کلی از غم و غصه و رهائی از آرزوهای محال رنج دهنده است. پس کشتن اژدها نجات از چنین غم هائی است که داریم.

اگر یک نفر در خواب ببیند که با اژدها می جنگد نشان آن است که با دشمنی قوی پنجه رو در رو قرار می گیرد , و اگر در خواب بر آن اژدها چیره شود در بیداری بر خصم توفق می یابد.


حتما بخوانید » تعبیر خواب اسب چیست؟


تاویل

اژدها

تعبیر خواب

برچسب‌ها: اژدها ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب ابریشم چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:48 | بازدید : 212 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

درباره تعبیر خواب ابریشم چیست؟تعبیر لباس ابریشمی در خواب مرد چیست؟تعبیر لباس ابریشمی در خواب زن چیست؟حضرت دانیال (ع) در مورد تعبیر خواب ابریشم چه می‌فرمایند؟لیلا از تعبیر خواب ابریشم اینچنین برایت چه می‌گوید؟تعبیر خواب ابریشم به روایت محمد بن سیرین چیست؟ابراهیم کرمانی درمورد تعبیر خواب ابریشم چه می‌گوید؟تعبیر خواب ابریشم به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟امام صادق (ع) درمورد تعبیر خواب ابریشم چه می‌فرمایند؟جابر مغربی درباره تعبیر خواب ابریشم چه می‌گوید؟آنلی بیتون درباره تعبیر خواب ابریشم چه می‌گوید؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

در این مطلب به تعبیر خواب ابریشم از دیدگاه معبران می پردازیم . ابریشم ممکن است به شکل های مختلف , در خواب دیده شود . ممکن است به رنگ های مختلف باشد و یا ممکن است لباس ابریشمی بر تن داشته باشیم, و یا لباس ابریشمی بخریم.به طور کلی دیدن ابریشم در خواب خوب است مگر در برخی موارد که به آن اشاره می کنیم.همراه تبخا باشید.

تعبیر خواب ابریشم

حضرت دانیال (ع) در مورد تعبیر خواب ابریشم می‌فرمایند:

اگر ببینی روی سر تو کلاه ابریشمی قرار دارد، تعبیرش خیر می‌باشد

لیلا از تعبیر خواب ابریشم اینچنین برایت می‌گوید:

دیدن ابریشم در خواب، به معنی این است که در زندگی به رفاه و خوشبختی کامل می‌رسید. اگر دیدید که ابریشم تولید می‌کنید، بیانگر این است که دوستان شما در کارها، بسیار به شما کمک خواهند کرد , و بسیار هم باوفا خواهند بود.

دیدن ابریشم مصنوعی در خواب، علامت آن است که شما در کارهایتان بسیار خوش شانس می‌باشید.

تعبیر خواب ابریشم به روایت محمد بن سیرین

اگر ابریشم سفید ببیند ، نفعی عایدش خواهد شد

اگر ابریشم زرد ببیند ، بیم بیماری و مریضی می رود

اگر ابریشمی داشت و مفقود شد ، زیانی به او می رسد

لباس ابریمشی در خواب برای مردان بد طالع و برای زنان خوش طالع است

ابراهیم کرمانی درمورد تعبیر خواب ابریشم می‌گوید:

اگر ببینی لباس را به جای ابریشم از پنبه یا پشم و یا کتان بافته‌ای، تعبیرش بد است , (زیرا نشانه خیانت کردن است).

تعبیر خواب ابریشم به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر لباس ابریشمی در خواب مرد

اگر یک مرد در خواب ببیند که لباس ابریشمی پوشیده کراهت دارد و به این معناست که بی حرمت می شود و به دیده , تحقیر و تمسخر بر او می نگرند. داشتن توده ابریشم هم انبوهی مال است و کلا داشتن ابریشم سود می تواند باشد.

دیدن ابریشم در خواب خوب است معبران نوشته اند دیدن ابریشم پخته بهتر است تا دیدن ابریشم خام. لباس ابریشمی, همان طور که در زنان به زیبایی و شکوه ظاهری ایشان می افزاید در خواب نیز خوب است.

حال اگر این ابریشم زرد باشد بیماری است. قرمز و سفید فرج و خجستگی است. اگر کسی لباس ابریشمی, به شما هدیه کند زنی سر راهتان قرار می گیرد و چنان چه هدیه کننده آشنا و شناخته شده باشد, سودی به ظاهر بسیار فریبنده نصیب شما می گردد. عاریه گرفتن لباس ابریشمین درخواب کراهت دارد.

امام صادق (ع) درمورد تعبیر خواب ابریشم می‌فرمایند:

اگر ببینی دارای «خلعتی» از دیبا یا ابریشم می‌باشی، یـعـنـی به عزت و نعمت , دنیا می‌رسی.

جابر مغربی درباره تعبیر خواب ابریشم می‌گوید: اگر ببینی ایزار تو [پوششی که مانند شلوار پاها را می‌پوشاند] از ابریشم یا ابریشم خام می‌باشد، یـعـنـی دارای زنی خوش‌گذران خواهی بود.

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب ابریشم می‌گوید:

پوشیدن لباس ابریشمی در خواب، علامت آن است که با افراد بیگانه روابط دوستانه برقرار خواهید کرد, و به آرزوهای بلند خود می رسید .

اگر دختری پارچه ابریشم قدیمی در خواب ببیند، نشانه آن است که نسبت به اجداد خود غرور خاصی خواهد داشت، مردی پروتمند ولی مسن از او خواستگاری خواهد کرد.

دیدن ابریشم کثیف و پاره در خواب نشانه آن است که احترام آبا و اجدادی خود را به منجلاب رسوایی خواهید کشاند.


در ادامه بخوانید »  تعبیر خواب استخوان چیست؟


تعبیرستان , تاویل

ابریشم

تعبیر خواب

برچسب‌ها: ابریشم ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب اتاق چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:47 | بازدید : 225 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب اتاق چیست؟تعبیر خواب اتاق خواب در کتاب سرزمین رویاها چیست؟معنا و تعبیر خواب دیدن اتاق کوچک در خواب چیست؟لیلا درباره تعبیر خواب اتاق خواب چه می گوید؟تعبیر دیدن اتاق در خواب چیست؟تعبیر خواب اتاق خواب به روایت هانس کورت چیست؟تعبیر خواب اتاق به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب اتاق از دید لوک اویتنهاو چیست؟تعبیر خواب اتاق از دید آنلی بیتون چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن اتاق در خوای تعابیر مختلفی دارد .ممکن است خواب ببینیم که وارد اتاقی می شویم .حال اینکه این اتاق چگونه, است بزرگ یا کوچک و نور اتاق , فضای اتاق این ها همه معنایی خاص دارد . اتاق بزرگ در خواب نشانه خوبی دارد و آن , روزی زیاد است . اگر در خواب ببینیم که یک اتاق را کشف کردیم و پیدا کردیم به معنای کشف حقیقت است . برای دانستن,تعبیر خواب اتاق با تبخا همراه باشید.

تعبیر خواب اتاق

تعبیر خواب اتاق خواب به روایت هانس کورت

هانس کورت در مورد تعبیر اتاق خواب می گوید: اگر دخترى خواب اتاق خوابى تمیز و زیبا را ببیند، به معناى آن است که مردى ثروتمند به او پیشنهاد ازدواج مى‏ دهد. مشاهده‏ اتاق خواب زیبا در خواب، علامت آن است که ثروتى غیرمنتظره از طریق فامیل، فرد ناشناس , و یا معامله‏ اى در تجارت به شما خواهد رسید.

تعبیر خواب اتاق به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اتاق به نوشته نفایس الفنون تجسمی است از دنیا و محیط زیست. اگر اتاقی که در خواب خود می بینید, و به آن وارد می شوید بزرگ و باشکوه باشد برای بیننده خواب توانگری و فرح و انبساط پیش می آید, و اگر محقر و کوچک و فقیرانه باشد دنیا بر او تنگ می شود .

اتاق تنگ و تاریک و غور، تجسمی است از تنگی خلق و ناتوانی اخلاقی. اتاق روشن بخصوص اگر نور از سقف آن , ساطع باشد آینده ای روشن است برای بیننده خواب. اتاقی که درهای فراوان دارد فراخی روزی است , و گشادگی امور.

تام چت ویندرا:

اگر اتاقی در خواب ببیند، نشان زنی به عنوان مادر یا زنی است که محبت و عطوفت مادر را دارد، دلیل چنین, تعبیری آنست که مادر را موجودی دانسته اند که می‌تواند انسان دیگری را در خودش جای بدهد دیدن, اتاق نشانه رحم و شفقت نیز می‌تواند باشد دیدن اتاق بزرگ و روشن، نشانگر بزرگ مادر یا حالت والای مادری است،

معنا و تعبیر خواب دیدن اتاق کوچک در خواب

اگر اتاقی با یک در ببیند، چنانچه اتاق کوچک و به نحوی آب در آن باشد دلیل رحم و شفقت است اگر مجموعه ای , از اتاقها را ببیند، دلیل آن باشد که عده ای از زنان با او ارتباط دارند و سرو کارش با زنان است, اگر چیزی را در اتاق طبقه بالا ببیند، نشان دهنده اندیشه ای نو و والاست که به دانش و کارش رونق و اعتبار می‌دهد,

اگر اتاق زیر زمینی یا انبار در خواب ببیند، نشانگر آنست که در پی چیزی است که با وجود حضور در ناخود آگاه , او خودش هم نمی‌داند چیست اگر ببیند از اتاقی به اتاقی رفت، تعبیر انست که باید مرگ را مهیا بود,

و رخت به سرایی دیگر کشید اگر اتاقهای خالی را در خواب ببیند، دلیل آن است که خواب بین در روزهایی که, به بطالت و بی حوصلگی گذرانده متاسف است.

لیلا درباره تعبیر خواب اتاق خواب می گوید:

اتاق خواب در هر حال به معنى روابط جنسى و زناشویى است. اگر در خواب خود را در اتاق خواب خودتان مشاهده کردید، بدین معنا است که دچار یأس , و ناامیدى خواهید شد.

و اگر در خواب خود را در اتاق خوابى ناآشنا دیدید، علامت آن است که با فردى آشنا مى‏شوید , که روابط دوستانه‏اى با او پیدا مى‏کنید.

تعبیر خواب اتاق خواب در کتاب سرزمین رویاها

خواب اتاق خواب خودتان را می بینید: تغییر در امور احساسی و عشقی اتاق خواب خیلی لوکس یک شخص دیگر: در کارهای فعلی شما تاخیر بسیار وجود دارد. یک اتاق خواب در یک آپارتمان: در مورد رازهای فامیلی باید سکوت اختیار کرد. شما در یک اتاق هتل خوابیده اید: غیبت و پرگویی های احمقانه بزودی شروع میشود. در اتاق خواب یک دوست خوابیده اید: شما گیج خواهید شد.

تعبیر دیدن اتاق در خواب

تعبیر خواب اتاق از دید لوک اویتنهاو

تعبیر خواب اتاق ، نیات بد است

تعبیر خواب اتاق زیبا ، پیروزمندی است

تعبیر خواب اتاق فقیرانه ، توقعات بیجا است

تعبیر خواب مرتب کردن اتاق ، مراقب سلامتی خود باشید

تعبیر خواب اتاق از دید آنلی بیتون

تعبیر خواب اتاق دیدن ، مدتی در خانه فعلی خود را خواهید ماند

روزنه , خواب گو

اتاق

تعبیر خواب

برچسب‌ها: اتاق ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب ابرو چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:46 | بازدید : 199 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب ابرو چیست؟تعبیر ریختن ابرو در خواب چیست؟معنای دیدن ابروی پرپشت در خواب چیست؟تعبیر خواب ابرو به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب ابرو به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب ابرو به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب ابرو به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب ابرو به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

تعبیر خواب ابرو از نظر معبران متفاوت است مثلا ابراهیم کرمانی می گوید اگر در خواب دیدید که ابروی شما سفید , شده است نشانه متانت است . ابرو ممکن است به شکل های مختلف در خواب دیده شود . مثلا خواب ببینیم که, ابرویمان ریخته است و با اینکه ابروهایمان پرپشت شده است و یا سفید شده است که هر کدام یک معنی دارد،همراه تبخا باشید.

تعبیر خواب ابرو

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن ابرو در خواب، نشانه آن است که در آینده ای نزدیک با مسائل گمراه کننده ای , روبرو خواهید شد.

درکتاب سرزمین رویاها آمده است:

ابروهای کلفت: پول ابروهای خیلی بلند: خوشبختی در عشق

ابروی خودتان: یک منفعت مالی ابروهای بلوطی رنگ: شانس بزرگ ابروهای سیاه: شادی بزرگ ابروهای عضو یک فامیل: طرفداران بسیاری پیدا می‌کنید

ابروهای شوهرتان: عشق ابروهای زنتان: شانس قابل توجه ابروهای بچه‌هایتان: منفعت مالی ابروهای دشمنانتان: شما را فریب می‌دهند

تعبیر خواب ابرو به روایت ابراهیم کرمانی

اگر شخص در خواب ببیند ابرو ندارد یا موی ابرویش ریخته است ، به کاری اقدام می کند که موجب بدنامی, و بی اعتباریش خواهد شد.

اگر ببیند ابرویش کامل و زیبا شد ، به کاری دست خواهد زد که موجب اعتبار و حرمتش می شود.

اگر در خواب دیده شود ابرویش سفید شده است ، بر علم و متانت و وقارش افزوده می شود ولی از ثروت و, مالش کاسته خواهد شد.

تعبیر خواب ابرو به روایت محمد بن سیرین

تعبیر ریختن ابرو در خواب

اگر شخص در خواب ببیند ابروهایش ریخت ، تعبیر چنان باشد که در دینش خلی وارد آمده است و اعتقاداتش , نقصان پذیرفته است.

اگر در رویای ابروها را کامل و بدون عیب و نقص ببیند ، زینت و آراستگی دینش به کمال باشد و دیدنداری, در حق او تمام است.

جابر مغربی گوید: اگر یک ابروی خویش را ریخته دید دیگری راکنده دید، دلیل که در مال و جاه وی نقصان افتد, و بعضی گفته‌اند که دلیل نقصان زینت دین وی کند.


حتما بخوانید » تعبیر خواب اندام و اعضای بدن چیست؟


 

تعبیر خواب ابرو به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

ابرو در چهره انسان مکمل حسن و جمال است و در زنان نوعی زینت و وسیله ای برای افزودن زیبایی. چنان چه , کسی در خواب ببیند که ابروهای سالم و طبیعی و خوبی دارد که هیچ نقصی در آن نیست نشان آن است, که نزد مردم محترم است یا می شود و اطرافیان عیب او را نمی گویند.

ابروهای سفید علم و دانش و احترام و شخصیت اجتماعی است. داشتن یک ابرو زیان مالی است. تراشیدن ابرو , در خواب نشانه کاری است که روی جهالت و نادانی انجام می دهد که با اعمال و دخالت عقل می تواندو مانع زیان و خسران گردد.

نداشتن ابرو در خواب هتک حرمت و خدشه به آبرو و حیثیت و بیننده خواب است. اگر بیننده خواب ببیند که ابروانش, ریخته و بالای چشمان خویش ابرو ندارد می گوید که بیننده خواب بی حرمت و کم آبرو می شود, و دیگران درباره اش بد می گویند و به بدی عمل می کنند.

معنای دیدن ابروی پرپشت در خواب

ابروهای پر پشت و سیاه احترامی است که مردم به خاطر پولی که دارید یا تحصیل می کنید برای شما قائلند. ابروهای سفید و پر پشت ، شان و شخصیتی است که بر مبنای علم و دانش تحصیل می نمائید.

لیلا برایت می‌گوید: اگر در خواب ابروهای پر پشت را ببینید، بدین معنی است که روزگار شاد و خوبی, را سپری خواهید کرد. دیدن ابروهای کم پشت و سوخته، علامت آن است که خسارت زیادی , به شما می‌رسد.


در ادامه بخوانید » تعبیر خواب انگشتان چیست؟


تاویل , تعبیرستان

ابرو

تعبیر خواب

برچسب‌ها: ابرو ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 39
:: باردید دیروز : 1115
:: بازدید هفته : 1356
:: بازدید ماه : 11543
:: بازدید سال : 39152
:: بازدید کلی : 64601