تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
تعبیر خواب ابر چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:45 | بازدید : 552 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب ابر چیست؟معنا و تعبیر خواب گرفتن ابر در آسمان چیست؟معنا و تعبیر خواب به دست آوردن ابر در خواب چیست؟تعبیر خواب و معنای خوردن ابر در خواب چیست؟تعبیر خواب ابر به روایت حضرت دانیال چیست؟تعبیر خواب ابر به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب ابر به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب ابر به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب ابر به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

تعابیر مختلفی از دیدن ابر در خواب وجود دارد . مثلا تعبیر خواب ابر به روش ابن سیرین بیان می کند که اگر , در خواب دیده شود که ابر حرکت می کند یعنی با علما ملاقات می کنی.اگر سایه ابر بر وری شخص بیفتند نشان از, خیر و برکت دارد . به همین صورت ابر سیاه , ابر سقید , ابر خشک , ابر بارانی معنی متفاوتی دارد،همراه تبخا باشید

تعبیر خواب ابر

تعبیر خواب ابر به روایت حضرت دانیال

حضرت دانیال چنین می گوید که در خواب خود را زیر ابر باران زای سفید ببیند ، تعبیر چنان است , که خداوند به او علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علم او بهره مند خواهند شد.

اگر خود را بر ابر سبز ایستاده ببیند ، به اندازه ای که ایستاد فرمانروایی خواهد کرد.

اگر شخص در خواب خود را زیر ابر باران زای زرد ببیند ، دلیل آن باشد که بیمار خواهد شد.

اگر ببیند زیر ابر سرخ ایستاده است ، به رنج و بلا گرفتار می شود و محنت می بیند ، دلیل این تعبیر آنست , که خداوند اقوام مغضوب را با فرستادن ابر سرخ به عذاب بشارت می داد.

عده ای از معبران را در این مورد عقیده بر این است که زنی خواهد ستاند که موجب رنج و غمش , خواهد شد.

اگر ببیند ابر از فراز سرش گذشت ، با شخصی ارجمند و خوش نام معشرت می کند به منظوری, که این آشنایی دارد می رسد

تعبیر خواب ابر به روایت امام جعفر صادق

تعبیر ابر بر نه وجه است : حکمت , ریاست , پادشاهی , رحمت , پرهیزکاری , عذاب , قحطی , بلا , فتنه

تعبیر خواب ابر به روایت محمد بن سیرین

اگر خواب ببیند سراسر عالم را ابر بی باران پوشاند ، خواب خوش طالعی نیست و تعبیر نیکویی ندارد.

اگر ببیند ابر در هوا حرکت می کند و جا به جا می شود ، تعبیر چنان باشد که با علما و حکما, مصاحبت پیدا می کند ، اگر خواب بین این رویا پادشاه و امیری باشد سفیران و جبر آورانی, به اکناف کشور خود می فرستد.

معنا و تعبیر خواب گرفتن ابر در آسمان

اگر خواب ببیند ابر را در آسمان گرفت و به زمین آورد ، کارش رونق می گیرد و صاحب مقام , و منزلت می شود.

اگر خواب ببیند از ابر جامه دوخت و بر تن کرد ، تعبیر آن کسب علم و فضل فراوان است به آن اندازه که هیچکس, را یارای برابری با او نباشد.

اگر در خواب ببیند ابر بر او سایه انداخته است ، در آن سال خیر و برکت و نعمت فراوان بر او می رسد.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی ابر یا چیز دیگری آفتاب را پوشانده است، یـعـنـی حال و روز «پادشاه» بد , و دگرگون و منقلب می‌شود، مخصوصاً اینکه ببینی آفتاب کسوف کرده و سیاه شده است،

اگر ببینی هوا روشن است، ولی ناگهان ابرها هوا را تیره و تار کردند، یـعـنـی در آن سرزمین مرگ ناگهانی, گسترش پیدا می‌کند (دفع بلا و گرفتاری).

اگر ببینی از دریا امواج بزرگی بلند می‌شود و ابرها جهان را تاریک کرده‌اند، یـعـنـی مردم آن سرزمین گناهکار , می‌باشند، همانطور که در قرآن کریم آمده: … مَوْجٌ مِّن فَوْقِهِ مَوْجٌ مِّن فَوْقِهِ سَحَابٌ… _ … (یا چون ظلماتی است به دریایی ژرف که) موجی آن را گرفته و بالای آن موجی دیگر و بالاتر از آن ابری قرار دارد… (نور-۴۰).

اگر ببینی همراه ابر، باران و «رعد» سختی درگرفته است، تعبیرش این است که ترس و خطر نفرین پدر و مادر, یا مسلمانان وجود دارد، ‌‌‌‌‌و اگر همراه رعد، برق نیز ببینی، عذاب‌هایی که گفته شد، شدیدتر می‌باشد،‌‌‌‌‌ یا اگر «صاعقه» نیز با آن‌ها باشد عذاب خیلی شدیدتر است.

اگر ببینی ابر را می‌خوری، یـعـنـی معاش و تامین مایحتاج زندگانی و رزق و روزی تو از راه, علم و حکمت می‌شود.

تعبیر خواب ابر به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

معنای به دست آوردن ابر در خواب

معبران اسلامی ابر را به علما و دانشمندان تعبیر کرده اند و بدست آوردن ابر در خواب تجسمی است از آرزوی , آمیزش و آشنایی و نشستن و برخاستن با اهل علم یا یکی از آن طبقه مردم که ذکرشان رفت , و یا تحصیل آن چه فاقد آن هستیم و زمان رسیدن به آن نیز سپری شده است.

اگر بیننده خواب ببیند که تکه ای از ابر را گرفت و خورد یا در سینه و لباس خویش پنهان کرد، یا از فهم و دانش , بهره مند می شود و یا مالی بدست می آورد که بزرگی سبب تحصیل آن می شود.

از دانیال نبی نقل است که دیدن ابر در خواب به شش گونه امکان پذیر است. ابر سفید، سیاه، زرد، سرخ و ابر بارنده و ابر خشک ، یعنی ابری که باران ندارد.

اگر بیننده خواب خود را زیر ابر سفید بارنده ببیند بسیار خوب است و خبردهنده خیر و برکت است, یا علم و دانش فرا می گیرد. ابر زرد بیماری است,

و بعضی معبران نوشته اند که بیننده خواب زنی می گیرد که آن زن به او رنج و بلا می رساند و چنان چه ازدواج , کرده باشد از سوی زنی به او زیان می رسد. ابر سرخ مصیبت و بلا است. ابر سبز خرمی و بزرگی , و امارت و فرمانروائی است.

ابر سیاه نیکو نیست و نشانه خشم الهی و تندی سرنوشت است. ابر با برق تنها عذاب است و ابر با رعد بیم, و هراس می تواند باشد. چنان چه دیدید ابری از جانب دریا به سوی شما آمد غنیمتی است که نصیب , شما می شود و از جایی سود می برید که انتظارش را ندارید. ابری که باران ندارد خوب نیست , بخصوص اگر ابر تاریک و گسترده باشد.

تعبیر خواب ابر به روایت ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب و معنای خوردن ابر در خواب

اگر ببیند پاره های ابر را جمع کرد و خورد ، میان حکما و عما صاحب مقام ممتازی خواهد شد , و در علم و دانش یگانه می شود.

تعبیرستان

ابر

تعبیر خواب

برچسب‌ها: ابر ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب انگشتانه چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:45 | بازدید : 183 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

انواع تعبیر خواب انگشتانه چیست؟تعبیر خواب گم کردن انگشتانه چیست؟تعبیر خواب دیدن انگشتانه در خواب چیست؟تعبیر خواب اگر مردی انگشتانه ببیند چیست؟تعبیر خواب خریدن انگشتانه چیست؟تعبیر خواب داشتن انگشتانه چیست؟تعبیر خواب دیدن انگشتانه سوراخ چیست؟تعبیر خواب انگشتانه به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب انگشتانه به روایت لیلا برایت چیست؟تعبیر خواب دیدن انگشتانه در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب خریدن انگشتانه از نظر آنلی بیتون چیست؟تعبیر خواب داشتن انگشتانه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب انگشتانه به روایت آنلی بیتون چیست؟تعبیر خواب دیدن انگشتانه سوراخ از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن انگشتانه در خواب نشانه داشتن پشتکار است.چنان چه کسی انگشتوانه ای به شما داد اگر آشنا باشد گویای این است که در آینده از حمایت مادی و معنوی دوستی برخوردار می شوید. دیدن انگشتوانه ای که سوراخ و غیر قابل استفاده باشد گویای این است که زنی به او دورغ می گوید که ممکن است همسرش باشد.در متن زیر تعبیر خواب انگشتانه را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب انگشتانه ما را در سایت تبخا بخوانید.

انواع تعبیر خواب انگشتانه

تعبیر خواب انگشتانه به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

انگشتوانه یا انگشتانه جسمی فلزی است که برای دوخت و دوز بر سر انگشت می کنند تا انتهای سوزن به گوشت انگشت دوزنده فرو نرودو در واقع نوعی وسیله دفاعی است برای حفظ انگشت. داشتن انگشتونه برای مرد خوب نیست و برای زن نیکو است و گویای امنیتی است که در محیط خانواده و محدوده زندگی خویش خواهد یافت.

تعبیر خواب دیدن انگشتانه در خواب

تعبیر خواب انگشتانه به روایت لیلا برایت

دیدن انگشتانه در خواب، بیانگر آن است که شما در انجام کارها پشتکار دارید.

تعبیر خواب اگر مردی انگشتانه ببیند

دیدن انگشتانه در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر مردی انگشتونه ای ببیند یا بیابد و به انگشت خویش بکند به کمک کسی نیازمند می شود که احتمالا یک زن است و از این کمک بهره مند می گردد. چنان چه کسی انگشتوانه ای به شما داد اگر آشنا باشد گویای این است که در آینده از حمایت مادی و معنوی دوستی برخوردار می شوید و اگر بیگانه بود نیازمند این حمایت می شوید بی آنکه کسی را به عنوان حامی سراغ داشته باشید.

تعبیر خواب خریدن انگشتانه

تعبیر خواب خریدن انگشتانه از نظر آنلی بیتون

خواب ببینید که یک انگشتانه خریده ‏اید، به این معنا است که با افرادى مناسب هم نشین مى‏شوید.

تعبیر خواب داشتن انگشتانه

داشتن انگشتانه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

داشتن انگشتوانه های زیاد در خواب بیان کننده این است که خواب بیننده مورد اتهام قرار می گیرد. زنی اگر ببیند که تعداد زیادی انگشتوانه دارد به شدت مورد حسد واقع می شود.

تعبیر خواب گم کردن انگشتانه

تعبیر خواب انگشتانه به روایت آنلی بیتون

اگر در خواب ببینید که انگشتانه‏ ى خود را گمکرده ‏اید، به این معنا است که دچار ضرر و زیان مالى مى‏شوید، اگر از انگشتانه براى خیاطى استفاده مى‏کنید، بیانگر آن است که شانس و اقبال به شما رو خواهد کرد

تعبیر خواب دیدن انگشتانه سوراخ

دیدن انگشتانه سوراخ از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن انگشتوانه سوراخ در خواب بیان کننده خیانت کسی است که نسبت به او اعتماد فراوان دارید. برای مرد دیدن انگشتوانه ای که سوراخ و غیر قابل استفاده باشد گویای این است که زنی به او دورغ می گوید که ممکن است همسرش باشد.


در ادامه بخوانید »  تعبیر خواب انگشتر چیست؟


 

آفتاب

انگشتانه

تعبیر خواب

برچسب‌ها: انگشتانه ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب انگشتر چیست؟
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:44 | بازدید : 391 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

انواع تعبیر خواب انگشتر چیست؟تعبیر خواب شکستن انگشتر چیست؟تعبیر خواب گم کردن انگشتر چیست؟تعبیر خواب بخشیدن انگشتر به دیگری چیست؟تعبیر خواب دیدن انگشتر سیمین در خواب چیست؟تعبیر خواب گرفتن انگشتر از دیگری چیست؟تعبیر خواب انگشتر از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب دیدن انگشتر آهنی از نظر ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب انگشتر به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب انگشتر به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب انگشتر از نظر محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب انگشتر به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب انگشتر به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب گم کردن انگشتر از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن انگشتر سیمین در خواب نشانه ی زن و فرزند است.اگر بیند انگشتری خویش بفروخت و بها بستند، دلیل است از آن چه دارد جمله بفروشد و هزینه کند.اگر انگشتری از آهن بیند آن چه دارد اندک و حقیر بود. گم شدن انگشتری برای زن بخصوص اگر نگین داشته باشد خوب نیست.در متن زیر تعبیر خواب انگشتر را قرار داده ایم. می توانید تعبیر خواب انگشتر ما را در سایت تبخا بخوانید.

انواع تعبیر خواب انگشتر

تعبیر خواب انگشتر به روایت امام جعفر صادق

انگشتری سیمین در خواب بر چهار وجه بود. اول: مملکت، دوم: زن، سوم: فرزند، چهارم: مال و انگشتری زرین نیک بود. اگر زنی بیند که انگشتری با نگین از او ضایع شد، دلیل است حشمت و جاه او بشود یا فرزندش بمیرد یا مالش تلف شود. اگر والی بود معزول گردد. اگر زن بیند شوهرش بمیرد یا فرزندش.

تعبیر خواب شکستن انگشتر

تعبیر خواب انگشتر به روایت محمد بن سیرین

اگر کسی بیند که انگشتری او ضایع شود یا دزد برد، دلیل بود که در کارهای او آفت و دشواری پدید آید. اگر بیند انگشتری او بشکست و نگین او بماند، دلیل که بزرگی و جاه او برود و آبرو و هیبتش بر جای بود.

تعبیر خواب گم کردن انگشتر

گم کردن انگشتر از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

گم شدن انگشتری برای زن بخصوص اگر نگین داشته باشد خوب نیست چون خبر می دهد که بیننده خواب کسی را از دست می دهد یا از سمتی معزول می شود.

تعبیر خواب بخشیدن انگشتر به دیگری

تعبیر خواب انگشتر از نظر محمد بن سیرین

اگر بیند انگشتری خود را به کسی بخشید، دلیل که از آن چه دارد برخی از آن ببخشد. اگر بیند انگشتری خویش بفروخت و بها بستند، دلیل است از آن چه دارد جمله بفروشد و هزینه کند. اگر بها نبستند، آن چه دارد برخی از آن بفروشد.

تعبیر خواب دیدن انگشتر سیمین در خواب

تعبیر خواب انگشتر به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند صناعت انگشتری او ناپسندیده است، دلیل است از مالی که دارد چیزی بشود و پادشاهی بروی خشم گیرد. اگر بیند انگشتری او از سیم بود، دلیل است آن چه دارد پسندیده و حلال بود.

تعبیر خواب گرفتن انگشتر از دیگری

تعبیر خواب انگشتر به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که انگشتری در دست دارید که قبلا هرگز نداشته اید و از دیدن آن به انگشت خود دچار حیرت و تحسین شده اید نشان آن است که به موفقیت بزرگی می رسید که برای دیگران و حتی خودتان باور کردنی نیست. اگر کسی انگشتری به شما داد و شما آن را به انگشت خود کردید از جانب آن شخص سودی عاید شما می شود که بر اعتبارتان می افزاید. گرفتن انگشتری از دیگران خوب است و نفعی که عاید بیننده خواب می گردد منوط است به شخصیت و شغلی که دهنده انگشتر دارد و محلی که انگشتری گرفته و داده می شود.

تعبیر خواب دیدن انگشتر آهنی

تعبیر خواب دیدن انگشتر آهنی از نظر ابراهیم کرمانی

اگر انگشتری از آهن بیند آن چه دارد اندک و حقیر بود. اگر بیند انگشتری از هفت جوش یا از سپیده روی بود، دلیل است بر آن چه در آهن گفتیم. اگر بیند انگشتر او از زیور بود حقیرتر از آن جمله بود که گفتیم.

تعبیر خواب دیدن انگشتر در خواب

تعبیر خواب انگشتر از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر کسی در خواب ببیند که انگشتری خودش را شکست در صورتی که ازدواج کرده باشد بین او و همسرش اختلاف و جدایی اتفاق می افتد. اگر در خواب دیدید که انگشتری خود را به کسی امانت داده بودید و او آن را آورد و مسترد داشت خواب شما می گوید که در آینده ای نه چندان دور از زنی یا دختری خواستگاری می کنید که او نمی پذیرد و چنان چه در شرایط ازدواج نباشد از آرزو و تمنائی بر آورده نشده خبر می دهد.


در ادامه بخوانید » تعبیر خواب اسباب بازی چیست؟


بانک جامع تعبیر خواب

انگشتر

تعبیر خواب

برچسب‌ها: انگشتر ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب ایوان چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:43 | بازدید : 230 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب ایوان چیست؟تعبیر خواب ساختن ایوان خانه چیست؟تعبیر خواب دیدن ایوان ویران چیست؟تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب ایوان به روایت آنلی بیتون چیست؟تعبیر خواب دیدن ایوان ویران ازنظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن ایوان نوساز در خواب نیکو و مبارک است ولی دیدن ایوان ویران و کهنه ساز امکان توفیق برای شما بوده اما نتوانسته اید پیروز شوید. بلندی سقف ایوان رفعت اندیشه و جاه طلبی بیننده خواب را می رساند و این خوب است اگر در ایوانی آباد و با شکوه و با سقفی بلند و ستونهای محکم و استوار ایستاده باشید.در متن زیر تعبیر خواب ایوان را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب ایوان ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب ایوان

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن ایوان نوساز و با شکوه میمون و مبارک است چه متعلق به خودتان باشد و چه در عالم خواب حس کنید که آن ایوان به شما تعلق ندارد. بلندی سقف ایوان رفعت اندیشه و جاه طلبی بیننده خواب را می رساند و این خوب است اگر در ایوانی آباد و با شکوه و با سقفی بلند و ستونهای محکم و استوار ایستاده باشید.

تعبیر خواب ساختن ایوان خانه

تعبیر خواب ایوان به روایت آنلی بیتون

اگر دختری خواب ببیند با نامزد خود در ایوان راه می رود ، علامت آن است که درباره نیات خود تردید پیدا خواهد کرد .

اگر خواب ببینید ایوان خانه ای را می سازید ، علامت آن است که وظایف جدیدی را قبول خواهید کرد .

تعبیر خواب دیدن ایوان ویران

دیدن ایوان ویران ازنظر منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن ایوان ویران و کهنه ساز که دیوارهای بی رنگ و آجری داشته باشد نشان آن است که امکان توفیق برای شما بوده اما نتوانسته اید پیروز شوید و اگر خارج از ایوان ایستاده باشید و چنین منظره ای ببینید با مردی برخورد می کنید که از نظر شخصیت بزرگ است اما از نظر مادی ضعیف و ناتوان و احتمالا او می تواند برای شما و شما برای او موثر باشید. به هر حال ایوان بلندی قدر و مرتبه است و ستونهای آن قدرت که هر چه ستونها استوارتر باشند گویای قدرت بیشتر شما هستند.


در ادامه بخوانید »  تعبیر خواب استخر و شنا کردن چیست؟


بانک جامع تعبیر خواب

ایوان

تعبیر خواب

برچسب‌ها: ایوان ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب عسل (انگبین) چیست؟
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:42 | بازدید : 188 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب عسل (انگبین) از نظر معبران چیست؟تعبیر خواب خوردن عسل (انگبین) چیست؟انواع تعبیر خواب عسل (انگبین) چیست؟تعبیر خواب گرفتن انگبین از دیگری چیست؟تعبیر خواب عسل (انگبین) به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب عسل (انگبین) به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب خوردن انگبین (عسل) چیست؟تعبیر خواب انگبین (عسل) به روایت لوک اوینتهاو چیست؟تعبیر خواب دیدن عسل (انگبین)در خواب چیست؟تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب عسل (انگبین) به روایت العنبری چیست؟تعبیر خواب گرفتن انگبین از دیگری از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن انگبین یا عسل در خواب نشانه روزی حلال است. چنان چه در خواب ببینید که ظرفی مملو از انگبین به شما می دهند رنگ آن را مورد توجه قرار دهید. اگر رنگ آن طبیعی نباشد و فرضا سیاه بزند گویای آن است که نیرنگی به شما زده می شود. انگبین در خواب مال است، سود است، پول است و بخصوص پولی است که بدون زحمت و تکاپو عاید بیننده رویا می شود.در متن زیر تعبیر خواب انگبین را قرار داده ایم. می توانید تعبیر خواب انگبین ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب عسل (انگبین) از نظر معبران

تعبیر خواب عسل (انگبین) به روایت امام جعفر صادق

خوردن انگبین درخواب بر سه وجه است. اول: روزی حلال، دوم: منفعت، سوم: کام دل یافتن . و ترانگبین روزی بود که بی منت بدو رسد

انواع تعبیر خواب عسل (انگبین)

تعبیر خواب عسل (انگبین) به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

انگبین یا عسل در خواب دیدن نیکو است. انگبین در خواب مال است، سود است، پول است و بخصوص پولی است که بدون زحمت و تکاپو عاید بیننده رویا می شود. برخی از معبران، انگبین را میراث نوشته اند و ذکر کرده اند که انگبین میراث یا دفینه و یا سپرده ای است که شما از وجود آن اطلاع ندارید و اگر داشته باشید در مورد مالکیت آن مطمئن نیستید لذا از یافتن و دیدنش ذوق زده و متعجب خواهید شد.

تعبیر خواب خوردن انگبین (عسل)

تعبیر خواب انگبین (عسل) به روایت لوک اوینتهاو

خوردن عسل : دوستی تازه تماشای عسل : خوشبختی و کامیابی انتخاب کردن آن : کارهای سودمندی انجام خواهد شد.

تعبیر خواب دیدن عسل (انگبین)در خواب

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

انگبین در خواب، غنیمت بود از مال ها و نیکی بود از کردارها، زیرا که در وی شفای دردها است و شهد روزی بسیار بود.

تعبیر خواب دیدن عسل در خواب

تعبیر خواب عسل (انگبین) به روایت العنبری

دیدن عسل در خواب، به عمل صالح و خالص و روزی حلال تعبیر میشود. دیدن عسل برای اهل ایمان به خواندن قرآن و کردار نیک؛ و برای اهل دنیا به دست یافتن بر غنیمت یا مال و ثروتی بدون زحمت تعبیر میشود

تعبیر خواب گرفتن انگبین از دیگری

گرفتن انگبین از دیگری از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنان چه در خواب ببینید که ظرفی مملو از انگبین به شما می دهند رنگ آن را مورد توجه قرار دهید. اگر رنگ آن طبیعی نباشد و فرضا سیاه بزند گویای آن است که نیرنگی به شما زده می شود. عسل و انگبین تلخ یا دارای هر مزه دیگری که شیرین نباشد شکست و ناکامی است و چنان چه کسی چنین انگبینی به شما داد این ناکامی را از جانب او تحمل خواهید کرد.

آفتاب

انگبین

تعبیر خواب

برچسب‌ها: عسل ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 69
:: باردید دیروز : 1115
:: بازدید هفته : 1386
:: بازدید ماه : 11573
:: بازدید سال : 39182
:: بازدید کلی : 64631