تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
تعبیر خواب بازوبند چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 23:8 | بازدید : 263 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب بازوبند از نظر معبران مختلف چیست؟تعبیر خواب داشتن بازوبند چیست؟تعبیر خواب دیدن بازوبند سیمین چیست؟تعبیر خواب اگر زنی بازوبند بسته باشد چیست؟تعبیر خواب دیدن بازوبند سیاه چیست؟تعبیر خواب داشتن بازوبند آهنین چیست؟تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب دیدن بازوبند سیمین از نظر محمدبن سیرین چیست؟تعبیر خواب بازوبند از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بازوبند به روایت لیلا برایت چیست؟تعبیر خواب داشتن بازوبند آهنی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بازوبند در خواب برای زنان مبارک و نیکوست ولی برای مردان خوب نیست.اگر بیند که بازوبند سیمین یا اهنین داشت، دلیل که او را از برادر قوت ویاری بود. اگر بیند که بازوبند بشکست یا ضایع شد تاویلش به خلاف این بود.چنانچه زنی ببیند بازوبندش شکسته بین او و شوهرش اختلاف پدید می آید.در متن زیر تعبیر خواب بازوبند را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب بازوبند ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب بازوبند از نظر معبران مختلف

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

بازوبند زرین، اگر بیند که در بازو داشت، دلیل که از برادران یا از کسی دیگر او را غم و کراهت رسد.اگر بازوبند سیمین داشت، دلیل که دختر خود را یا دختر خواهر خود را به شوهر دهد. اگر این خواب را زنی بیند، دلیل که او را مال و نعمت و آرایش بود.

تعبیر خواب داشتن بازوبند

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

در خواب داشتن بازوبند برای زنان میمون و نیکو است ولی برای مردان خوب نیست. اگر کسی در خواب ببیند که به بازوی خویش بازوبند طلایی بسته از ناحیه برادران یا فرزندانش به او غمی می رسد. اگر ببیند بازوبند نقره ای بسته دختر خودش یا دختر خواهرش را به خانه شوهر می فرستد.

تعبیر خواب دیدن بازوبند سیمین

دیدن بازوبند سیمین از نظر محمدبن سیرین

اگر بیند که بازوبند سیمین یا اهنین داشت، دلیل که او را از برادر قوت ویاری بود. اگر بیند که بازوبند بشکست یا ضایع شد تاویلش به خلاف این بود.

تعبیر خواب اگر زنی بازوبند بسته باشد

تعبیر خواب بازوبند از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنانچه زنی ببیند که به طور کلی بازوبند بسته به رفاه و نعمت می رسد زیرا داشتن بازوبند برای زن امری طبیعی است ولی برای مرد زشت است.

تعبیر خواب دیدن بازوبند سیاه

تعبیر خواب بازوبند به روایت لیلا برایت

مشاهده ی بازوبند سیاه در خواب ، بیانگر آن است که بیماری و گرفتاری شما را تهدید می کند . اگر در خواب ببینید کسی به شما یک بازوبند هدیه داده ، به این معنا است که موضوعی باعث شادی شما می شود

تعبیر خواب داشتن بازوبند آهنین

تعبیر خواب داشتن بازوبند آهنی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

داشتن بازوبند آهنین به بازوی راست نشان اینست که از سوی برادرش به بیننده خواب کمک و مساعدت می شود و اگر به بازوی چپ خویش بازوبند داشته و آن بازوبند شکسته از سوی برادر یا فرزندش به او بی محبتی می شود. چنانچه زنی ببیند بازوبندش شکسته بین او و شوهرش اختلاف پدید می آید.


حتما بخوانید » تعبیر خواب اسباب بازی چیست؟


بانک جامع تعبیر خواب

بازوبند

تعبیر خواب

برچسب‌ها: بازوبند ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب باران چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 23:7 | بازدید : 222 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب باران از نظر معبران مختلف چیست؟تعبیر خواب تیره و ناخوش بودن آب باران چیست؟تعبیر خواب ایستادن زیر باران چیست؟تعبیر خواب اگر باران سخت ببارد چیست؟تعبیر خواب شنیدن صدای ریزش باران چیست؟تعبیر خواب آهسته باریدن باران چیست؟تعبیر خواب شستن دست و صورت با آب باران چیست؟تعبیر خواب باران تند و سیل آسا چیست؟تعبیر خواب مسح کردن با آب باران چیست؟تعبیر خواب باریدن باران عظیم چیست؟تعبیر خواب دیدن باران با قطرات درشت چیست؟تعبیر خواب وضو گرفتن با آب باران چیست؟تعبیر خواب باران به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب باران به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب باران به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب باران به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب باریدن باران سیل آسا از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب باریدن باران عظیم از نظر محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب دیدن باران با قطرات درشت از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب باران به روایت حضرت دانیال چیست؟تعبیر خواب باران از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب آهسته باریدن باران از نظر حضرت دانیال چیست؟تعبیر خواب وضو گرفتن با آب باران از نظر معبران چیست؟تعبیر خواب شنیدن صدای ریزش باران از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن باران در خواب نشانه خیر و برکت و رحمت الهی است.اگربیند که اول سال یا اول ماه باران بارید، دلیل کندکه در آن سال یا در آن ماه فراخی و نعمت زیاد پیدا شود. اگر بیند که باران تیره و سخت بود که می بارید، دلیل کند بر بیماری که در آن هلاک شود.اگر در خواب بینید که باران می بارد و شما صدای ریزش آن را می شنوید و از شنیدن آن خوشتان می آید و لذت می برید صاحب عنوان و شهرت و آوازه می شوید. در متن زیر تعبیر خواب باران را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب باران ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب باران از نظر معبران مختلف

تعبیر خواب باران به روایت امام جعفر صادق

دیدن باران درخواب بر دوازده وجه است. اول: رحمت. دوم: برکت. سوم: فریاد خواستن. چهارم: رنج و بیماری. پنجم: بلا. ششم: کارزار. هفتم: خون ریختن. هشتم: فتنه. نهم: قحط. دهم: امان یافتن. یازدهم: کفر. دوازدهم: دروغ.

تعبیر خواب تیره و ناخوش بودن آب باران

تعبیر خواب باران به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند به جای باران انگبین همی بارید، دلیل که نعمت و غنیمت در آن دیار بسیار باشد و هر چیز که بیند که از آسمان می بارید تاویلش از جنس آن چیز بود. اگر بیند که آب باران صاف و روشن بود، دلیل که بر قدر آن خیر و راحت بدو رسد. اگر بیند که آب باران تیره و ناخوش بود، دلیل که بر قدر آن رنج و بیماری کشد.

تعبیر خواب ایستادن زیر باران

تعبیر خواب باران به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

باران در بیداری و در زندگی روزمره ما موجب خیر و برکت و نعمات الهی است. در خواب نیز چنین حالتی دارد مگر در چند مورد استثنائی . عده ای از معبران سنتی عقیده دارند باران در خواب غم است. باران نعمت است بخصوص اگر ببینید زیر باران ایستاده ایم. باران ملایم و دلپذیر در خواب ما مخصوصا اگر در فصلی باشد که انتظارش را داریم بسیار خوب است و نشانه نعمت و فرح و سلامتی است. مشاهده باریدن باران نیکو است مشروط بر این که باران همه جا فرو بریزد.

تعبیر خواب مسح کردن با آب باران

تعبیر خواب باران به روایت محمد بن سیرین

اگر بدید که باران سخت نه به وقت خویش می بارید، دلیل است که در آن دیار، لشکر رنج و بلا رسد و اگر بیند که با آب باران مسح می کرد، دلیل که از ترس و بیم ایمن شود. اگر بیند که باران بر سر وی می بارید، دلیل بود که به سفر رود و با سود و منفعت بازآید. اگر بیند که باران بر سر مردمان چون طوفان می بارید، دلیل بود که در آن دیار مرگ مفاجات پدید آید.

تعبیر خواب باران تند و سیل آسا

تعبیر خواب باریدن باران سیل آسا از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که مثلا پشت پنجره ایستاده اید و می بینید که باران می بارد و در همه جا یکسان فرو می ریزد بسیار خوب است ولی اگر در همین حالت ببینید که فقط در خانه شما باران می بارد و بام و در خانه های دیگر خشک است خوب نیست زیرا این باران اختصاصی در هر حالتی باشد از آمدن یک اندوه و غصه خبر می دهد. در این موقعیت که باران فقط در خانه شما می بارد بهتر است مراقب صحت و سلامت خود و افراد خانواده تان باشید. ابن سیرین می گوید اگر بیننده خواب ببیند که باران در اول سال یا اول ماه می بارد در آن سال یا آن ماه نعمت فراوان می شود و مردم در رفاه خواهند بود. اگر در خواب ما باران تند و سیل آسا باشد خوب نیست.

تعبیر خواب باریدن باران عظیم

تعبیر خواب باریدن باران عظیم از نظر محمد بن سیرین

اگر بیند که از هر قطره باران آواز همی آید، دلیل است عزت و جاه او زیاد شود. اگربیند باران عظیم می بارید، چنانکه جوی ها از آن روان شد و زیانی بدو نرسید، دلیل که پادشاه تعصب کند وشر وی از خود بازدارد و اگر بیند از آن جوی ها نتوانست گذشت، دلیل که شر پادشاه از خود دفع سازد. اگر بیند که آب از هوا همی آید. به کردار باران، دلیل است که عذاب حق تعالی و بیماری در آن موضع پدید آید.

تعبیر خواب دیدن باران با قطرات درشت

تعبیر خواب دیدن باران با قطرات درشت از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

باران با دانه ها و قطرات درشت به طوری که در خواب احساس کنید به صورت و سر شما می خورد از یک حادثه بد خبر می دهد مخصوصا روی سر فرود آمدن باران را اگر با شدت باشد میمون ندانسته اند. همین طور است اگر بیننده خواب ببیند که باران می بارد اما رنگ قطرات آن تیره است یا اصولا رنگ طبیعی ندارد این باران از بیماری بیننده خواب خبر می دهد

چنان چه شما ایستاده باشید و دیگری را دست خوش چنین بارانی ببینید آن شخص بیمار می شود و اگر آن شخص که زیر باران است مجهول باشد یکی از نزدیکان شما طعمه بیماری می شود. مشاهده باران بی وقت نیز در خواب نیکو نیست. مثلا در گرمای قلب الاسد که نزدیک کولر یا در فضای آزاد و روی پشت بام و در پشه بند خوابیده اید ببینید باران می بارد. این خواب به شما خبر از غمی می دهد که بیشتر جنبه عام دارد مخصوصا اگر در خواب ببینید که باران روی محله یا شهر می ریزد.

تعبیر خواب اگر باران سخت ببارد

تعبیر خواب باران به روایت حضرت دانیال

باران درخواب رحمت و برکت بود از خدای تعالی بر بندگان چون عام بود و به همه جا برسد. و خواب دیدن باران به وقت خویش نیکوتر است به وقتی که مردمان باران خواهند بهتر باشد. اما اگر آن باران خاص است، چنانکه بر یک جا باران سخت می بارید و جز آنجا جای دیگر نبارید این چنین، دلیل کند بر رنج و بیماری بر اهل آن موضع و سختی که به ایشان رسد.

تعبیر خواب شستن دست و صورت با آب باران

تعبیر خواب باران از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که باران می بارد و شما با آب باران( از ناودان یا آبی که در گودال های زمین جمع شده) دست و روی خود را می شوئید بسیار خوب است و شما را از سعادتی نزدیک مطلع می کند. از این خوب تر آن است که در خواب ببینید با آب باران وضو می گیرید.

تعبیر خواب آهسته باریدن باران

تعبیر خواب آهسته باریدن باران از نظر حضرت دانیال

اگر بیند که باران آهسته می بارید، دلیل کند بر خیر و منفعت اهل آن موضع. اگربیند که اول سال یا اول ماه باران بارید، دلیل کندکه در آن سال یا در آن ماه فراخی و نعمت زیاد پیدا شود. اگر بیند که باران تیره و سخت بود که می بارید، دلیل کند بر بیماری که در آن هلاک شود.

تعبیر خواب وضو گرفتن با آب باران

تعبیر خواب وضو گرفتن با آب باران از نظر معبران

معبران اسلامی نوشته اند که گیرنده وضو با آب باران به زیارت حج می رود یا به زیارت اعتاب مقدس توفیق می یابد اما به طور کلی دست خویش را می پردازید. اگر در خواب ببینید باران طوری به شدت و به حدت می بارد که رهگذران و مردم از بیم آن م و رو شستن و وضو گرفتن با آب باران نشانه ایمنی است و رهائی و نجات از نگرانی و یاس و چنان چه از آن بنوشید دینی گریزند و سر پناه می جویند دلیل بر آن است که برای آن مردم حادثه ای غیر قابل پیش بینی اتفاق می افتد.

تعبیر خواب شنیدن صدای ریزش باران

تعبیر خواب شنیدن صدای ریزش باران از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر باران طوری می بارد که سر و روی و لباس و کفش شما را خیس می کند به سفر می روید و از این سفر سودی عایدتان می گردد. اگر در خواب بینید که باران می بارد و شما صدای ریزش آن را می شنوید و از شنیدن آن خوشتان می آید و لذت می برید صاحب عنوان و شهرت و آوازه می شوید و چنان چه از شنیدن صدای آن خوشتان نیاید خواب بی اثر است و بی تفاوت.


حتما بخوانید » تعبیر خواب ابر چیست؟


بانک جامع تعبیر خواب

باران

تعبیر خواب

برچسب‌ها: باران ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب بالا رفتن چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 23:6 | بازدید : 197 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب بالا رفتن کوه چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن از نردبان چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن از دیوار خانه دیگری چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن از پله ویران چیست؟تعبیر خواب اگر به دشواری از پله ها بالا برویم چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن از پله های خشتی چیست؟تعبیر خواب دیدن بالا رفتن از پله ها چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن به روایت لیلا برایت چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن از پله ها از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن به روایت آنلی بیتون چیست؟تعبیر خواب بالا رفتن از پله ویران از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بالا رفتن در خواب نشانه ی حاجت روایی و بالا رفتن کار است. اگر بیند بر آسمان بالا رفت و برنیامد، دلیل است که اجل او نزدیک باشد. اگر بیند بر آسمان شد و بازآمد، دلیل است که سخت بیمار شود و سرانجام شفا یابد.بالا رفتن از دیوار نشانه آن است که در آینده با مشکلی روبه رو می شوید و با آن به مبارزه می پردازید.در متن زیر تعبیر خواب بالا رفتن را قرار  داده ایم.می توانید تعبیر خواب بالا رفتن ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب بالا رفتن به روایت امام جعفر صادق

دیدن بر بالا شدن بر پنج وجه است. اول: روائی حاجت. دوم: زن خواستن . سوم: قرب و نزدیکی. چهارم: مراد یافتن. پنجم: بالا رفتن کار.

تعبیر خواب بالا رفتن کوه

تعبیر خواب بالا رفتن به روایت محمد بن سیرین

اگر بیند بر بالای کوهی نشسته بود یا بربام و یابر کوشک و مانند این ها بالارفتن، دلیل است که آن چه جوید بیابد و حاجتش روا شود

تعبیر خواب بالا رفتن از نردبان

تعبیر خواب بالا رفتن به روایت ابراهیم کرمانی

از نردبان به بالا رفتن از گچ و سنگ، دلیل که شرف و بزرگ یابد ودر این جهان. اگر بیند از خشت خام و گل بود، قدر و منزلت یابد در این جهان. اگر بیند بر آسمان بالا رفت و برنیامد، دلیل است که اجل او نزدیک باشد. اگر بیند بر آسمان شد و بازآمد، دلیل است که سخت بیمار شود و سرانجام شفا یابد.

تعبیر خواب اگر به دشواری از پله ها بالا برویم

تعبیر خواب بالا رفتن به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

بالارفتن اگر موفقیت آمیز باشد نیکو است. اگر در خواب به دشواری از پله و نردبان بالا می روید گویای این است که در آینده با مشکلاتی رو به رو خواهید شد. بالا رفتن از پله ای که انتهای آن

تاریک و نامعلوم است نیکو نیست و لااقل پیگیری یک تلاش بی ثمر را نشان می دهد.

تعبیر خواب دیدن بالا رفتن از پله ها

تعبیر خواب بالا رفتن به روایت لیلا برایت

الا رفتن از پله ها در خواب ، نشانگر آن است که بعضی مواقع بی احتیاطی می کنید . اگر کسی در خواب ببیند که از کوه بالا می رود ، بیانگر رسیدن به خوشبختی است . اگر کسی در خواب ببیند که از اسب سفیدی بالا می رود ، معنایش آن است که در انجام کارهایش موفق می شود .

تعبیر خواب بالا رفتن از پله های خشتی

بالا رفتن از پله ها از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

بالا رفتن از پله سنگی خوب است چرا که سنگ شرافت و استحکام و اراده و شخصیت است و چنان چه پله ای که از آن بالا می روید از خشت باشد خواب شما از سستی و بی بنیادی کار خبر می دهد و این که اگر هم موفق شوید توفیقی مختصر و کم دوام خواهید داشت.

تعبیر خواب بالا رفتن از دیوار خانه دیگری

تعبیر خواب بالا رفتن به روایت آنلی بیتون

اگر خواب ببینید که چون دزدی از دیوار خانه کسی بالا می روید ، و ناگهان پنجره ای به سمت شما گشوده می شود ، دلالت برآن دارد که پیمانی با دوستان می بندید و دست به کاری بی نهایت خطرناک می زنید . مدتی به خاطر این کار نومید می شوید اما سرانجام تلاش شما با موفقیت همراه خواهد شد

تعبیر خواب بالا رفتن از پله ویران

بالا رفتن از پله ویران از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

بالا رفتن از پله ویران و نردبان لرزان در خواب گویای توسل به وسایلی است که نمی توانند شما را به پیروزی برسانند. بالا رفتن از دیوار نشانه آن است که در آینده با مشکلی روبه رو می شوید و با آن به مبارزه می پردازید.


حتما بخوانید » تعبیر خواب ایوان چیست؟


بانک جامع تعبیر خواب

بالا رفتن

تعبیر خواب

برچسب‌ها: بالا رفتن ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب بافتن چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 23:4 | بازدید : 183 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب بافتن از نظر معبران چیست؟تعبیر خواب اگر دختری در خواب ببیند بافندگی می کند چیست؟تعبیر خواب اگر مردی ببیند چیزی می بافد چیست؟تعبیر خواب بافتن ریسمان چیست؟تعبیر خواب بافتن با میل و کاموا چیست؟تعبیر خواب بافتن لباس در خواب چیست؟تعبیر خواب شکافتن جامه بافته شده چیست؟تعبیر خواب بافتن پشم چیست؟تعبیر خواب بافتن به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب بافتن به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بافتن به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب بافتن با میل و کاموا از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بافتن به روایت جابر مغربی چیست؟تعبیر خواب شکافتن جامه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بافتن به روایت آنلی بیتون چیست؟تعبیر خواب بافتن پشم از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بافتن در خواب  نشانه ی سفر کردن است.چنان چه در خواب ببینید که چیزی از پشم می بافید میراثی به شما می رسد.اگر در خواب زن یا دختر جوانی ببیند که چیزی با میل و کاموا می بافد به زودی رویاروی یک حادثه احساسی و عاطفی قرار می گیرد که در درون او امیدی بزرگ و آزادگی به طول نخ کاموا پدید می آورد.در متن زیر تعبیر خواب بافتن را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب بافتن ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب بافتن از نظر معبران

تعبیر خواب بافتن به روایت محمد بن سیرین

بافتن جامه ها درخواب سفر است و بافنده مسافر است. اگر بیند جامه یا چیزی می بافت، دلیل است که به سفر رود آورده اند که بافتن جامه ها در خواب خصومت است. اگر بیند جامه بافته ببرید، دلیل که آن کار با خصومت بر طرف شود و بریدن آن هم از سبب خطر است. اگر بیند رسن یا ریسمان را تاب می داد، دلیل است که به سفر رود.

تعبیر خواب اگر مردی ببیند چیزی می بافد

تعبیر خواب بافتن به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

بافتن در خواب سفر است و برای زنان تمشیت امور خانوادگی. اگر مردی در خواب ببیند که چیزی می بافد به سفر می رود و طول و اهمیت سفری که انجام می دهد به آن چه می بافد بستگی دارد. اگر زنی در خواب ببیند که چیزی می بافد، اعم از این که بافتنی کاموا با میل باشد یا به وسیله ماشین و دستگاه ، خواب او می گوید بر امور مربوط به خودش و خانواده استیلای حاکمانه خواهد یافت و از عهده مدیریت بر خواهد آمد.

تعبیر خواب بافتن ریسمان

تعبیر خواب بافتن به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند به جای ابریشم ریسمان یا کتان می بافت، دلیل که بد بود، زیرا کمه نشان خیانت است، خصوصا اگر بیند جامه تمام نگردد.

تعبیر خواب بافتن با میل و کاموا

تعبیر خواب بافتن با میل و کاموا از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب زن یا دختر جوانی ببیند که چیزی با میل و کاموا می بافد به زودی رویاروی یک حادثه احساسی و عاطفی قرار می گیرد که در درون او امیدی بزرگ و آزادگی به طول نخ کاموا پدید می آورد. برای بانوان بافتن نیکو است و نوید این که کاری مفید انجام می دهند.

تعبیر خواب بافتن لباس در خواب

تعبیر خواب بافتن به روایت جابر مغربی

اگر ببینی لباس میبافی، یـعـنـی با مردم دشمنی خواهی کرد، ولی حال و روزت بهتر می‌شود، اما مورد سرزنش و ملامت مردم قرار می‌گیری،

تعبیر خواب شکافتن جامه بافته شده

تعبیر خواب شکافتن جامه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

شکافتن جامه بافته شده یا هرچیز دیگری که در خواب احساس می کنید نتیجه کار خودتان است رو به رو قرار گرفتن با مخاطره است و بیننده خواب بهتر است در روزهای آینده از ریسک کردن بپرهیزد و با هوشیاری و دانائی با مسایل کنار بیاید. بافتن ابریشم نشان خیانت است .

تعبیر خواب اگر دختری در خواب ببیند بافندگی می کند

تعبیر خواب بافتن به روایت آنلی بیتون

اگر دختری خواب بافندگی ببیند ، نشانه آن است که از روی شتاب ازدواج خواهد کرد و ازدواج او نتایجی مطلوب به دنبال خواهد داشت .

تعبیر خواب بافتن پشم

تعبیر خواب بافتن پشم از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنان چه در خواب ببینید که چیزی از پشم می بافید میراثی به شما می رسد. روی هم رفته بافتن در خواب برای زنان خوب است و برای مردان جای بحث و تامل دارد و باید شرایط دیگر خواب را نیز در نظر گرفت.


حتما بخوانید » تعبیر خواب ابریشم چیست؟


آفتاب

بافتن

تعبیر خواب

برچسب‌ها: بافتن ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب بازو چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 23:4 | بازدید : 212 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

انواع تعبیر خواب بازو چیست؟تعبیر خواب دیدن بازو در خواب چیست؟تعبیر خواب اگر بازویتان را بریده ببینید چیست؟تعبیر خواب دیدن بازو در خواب چیست؟تعبیر خواب دیدن بازو های ضعیف و لاغر چیست؟تعبیر خواب دیدن بازو های قوی چیست؟تعبیر خواب اگر ببینید بازوی راستتان قوی است چیست؟تعبیر خواب بازو به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب بازو به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بازوی بریده از نظر محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب دیدن بازوی لاغر از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بازو به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب بازو از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم،همراه تبخا باشید.

دیدن بازو در خواب نشانه ی برادر ،دوست و همسایه است.اگر در خواب بینید که بازوی او افتاد یا اگر کسی بازوی او را ببرید، دلیل که برادر یا دوست یا انباز رحلت کند یا از وی مفارقت جویند.اگر در خواب ببینید که بازوی چپ شما قوی است ولی بازوی راستتان ضعیف است و لاغر این معنی را دارد که فرزندی شایسته خواهید داشت ولی برادرتان در زندگی شما مفید و موثر واقع نخواهد شد.در متن زیر تعبیر خواب بازو را قرار داده ایم. می توانید تعبیر خواب بازو ما را در سایت تبخا بخوانید.

انواع تعبیر خواب بازو

تعبیر خواب بازو به روایت امام جعفر صادق

دیدن بازو در خواب بر شش وجه بود. اول: برادر. دوم: فرزند. سوم: انباز. چهارم: دوست. پنچم: پسر عم. ششم: همسایه.

تعبیر خواب دیدن بازو در خواب

تعبیر خواب بازو به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

کلیه معبران بازو را در خواب برادر یا فرزند تعبیر کرده اند و یا هر دو به این صورت که بازوی راست را برادر دانسته اند و بازوی چپ را فرزند و چنان چه بیننده خواب برادر و فرزند نداشته باشد دوست است. چنان چه بازوی خود را نیرومند و قوی ببینید از برادر یا فرزند خویش بهره مند می شوید و سود می برید (این بستگی به راست و چپ دارد).

تعبیر خواب اگر بازویتان را بریده ببینید

تعبیر خواب بازوی بریده از نظر محمد بن سیرین

اگر بیند که بازوی او افتاد یا اگر کسی بازوی او را ببرید، دلیل که برادر یا دوست یا انباز رحلت کند یا از وی مفارقت جویند.

تعبیر خواب دیدن بازو های ضعیف و لاغر

تعبیر خواب دیدن بازوی لاغر از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنان چه در خواب مشاهده کنید بازویتان ضعیف و لاغر شده خواب شما می گوید که از برادر و فرزندتان چشم امید نداشته باشید زیرا آن ها به شما یاری نخواهند داد و اگر هم بخواهند نمی توانند. اگر در خواب ببینید که بازوی چپ شما قوی است ولی بازوی راستتان ضعیف است و لاغر این معنی را دارد که فرزندی شایسته خواهید داشت ولی برادرتان در زندگی شما مفید و موثر واقع نخواهد شد.

تعبیر خواب دیدن بازو های قوی

تعبیر خواب بازو به روایت محمد بن سیرین

بازوی در خواب برادر بود یا فرزند یا دوست معتمد یا انباز. اگر بیند که بازوی وی قوی بود، دلیل که وی را از ایشان منفعت و قوت رسد. اگر به خلاف این بیند، دلیل که او را هیچ فائده و قوت از ایشان نباشد.

تعبیر خواب اگر ببینید بازوی راستتان قوی است

تعبیر خواب بازو از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

همین طور معنی و مفهوم برعکس می شود اگر بازوی راستتان عضلانی و قوی باشد و چپ ضعیف . اگر ببینید بازویتان قطع شده به یکی از آن ها آسیب می رسد. اینجا اختلافی هست بین معبران اسلامی و سنتی خودمان و معبران خارجی زیرا در خواب نامه های خارجی تا آن جا که من خوانده ام بازو را به همت و اراده تعبیر کرده و ندشته اند استحکام بازو و گردن پشت به شخصیت کاری و شغلی و اراده و همت شما باز می گردد.


حتما بخوانید »  تعبیر خواب ابرو چیست؟


 

بانک جامع تعبیر خواب

بازو

تعبیر خواب

برچسب‌ها: بازو ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 88
:: باردید دیروز : 1115
:: بازدید هفته : 1405
:: بازدید ماه : 11592
:: بازدید سال : 39201
:: بازدید کلی : 64650