تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
تعبیر خواب باغ چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:53 | بازدید : 178 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب باغ از نظر معبران مختلف چیست؟تعبیر خواب باغبانی کردن در خواب چیست؟تعبیر خواب دیدن ریحان در باغ چیست؟تعبیر خواب دیدن رود در باغ چیست؟تعبیر خواب دیدن گوسفند در باغ چیست؟تعبیر خواب دیدن درخت میوه در باغ چیست؟تعبیر خواب دیدن باغ مجهول در فصل خزان چیست؟انواع تعبیر خواب باغ چیست؟تعبیر خواب دیدن باغ در خواب چیست؟تعبیر خواب دیدن باغ سرسبز چیست؟تعبیر خواب باغ از نظر امام صادق چیست؟تعبیر خواب باغ به روایت حضرت دانیال چیست؟تعبیر خواب باغ به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب دیدن ریحان در باغ از نظر حضرت دانیال چیست؟تعبیر خواب دیدن باغ مجهول از نظر حضرت دانیال چیست؟تعبیر خواب دیدن رود در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب دیدن درخت میوه در باغ از نظر حضرت دانیال چیست؟تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب دیدن باغ سرسبز از نظر حضرت دانیال چیست؟تعبیر خواب دیدن گوسفند در باغ از نظر دانیال نبی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن باغ در خواب دلیل بر زن بود. اگر باغ خود را سبز و ابادان و کوشک بیند و از میوه درختان می خورد و از انواع میوه ها داشت و با زن خود در تماشا بود، دلیل ک ایشان از اهل بیت باشند.اگر دیدید باغی است که رودی و نهری وارد آن می شود اما آب آن نهر گل آلود است عاملی شناخته یا ناشناخته موجب تکدر خاطر شما می شود. در متن زیر تعبیر خواب باغ را قرار داده ایم. می توانید تعبیر خواب باغ ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب باغ از نظر معبران مختلف

تعبیر خواب باغ به روایت حضرت دانیال

دیدن باغ به خواب زن بود. اگر بیند باغ را آب می داد، دلیل که با زن خویش مجامعت کند. اگر بیند که باغ را آب می داد و تر نمی شد، که زن او از شوهر مجامعت کند. اگر بیند در خواب گل و ریحان می کشت، دلیل که فرزند صالح بیاورد. اگر بیند در باغ شفتالو می کشت، دلیل که او را فرزندی اید که زود علم و ادب بیاموزد.

انواع تعبیر خواب باغ

تعبیر خواب باغ به روایت امام جعفر صادق

دیدن باغ در خواب بر هفت وجه بود. اول: زن خوب، دوم: فرزند نیک، سوم: عیش خوش، چهارم: مال، پنجم: بلندی، ششم: شادی، هفتم: کنیزک. و باغ در خواب دیدن قیم زن بود.

تعبیر خواب دیدن ریحان در باغ

تعبیر خواب دیدن ریحان در باغ از نظر حضرت دانیال

اگر بیند در باغ او ریحان رسته بود و بالا کشیده و بوی او به دماغ می رسید، دلیل که او را فرزندی بود دلیر و دانا و خردمند و بوی ریحان، دلیل بر هر فرزند نماید. اگر باغ خود را سبز و ابادان و کوشک بیند و از میوه درختان می خورد و از انواع میوه ها داشت و با زن خود در تماشا بود، دلیل ک ایشان از اهل بیت باشند. اگربیند در باغ ابادان بود و از میوه درختان می خورد، دلیل است زنی توانگر بخواهد و از او مال و نعمت یابد.

تعبیر خواب باغبانی کردن در خواب

تعبیر خواب باغ از نظر امام صادق

اگر کسی بیند که باغبانی می کرد، دلیل که زنی توانگر کند و به شغل او مشغول شود و به ایشان سازگاری و مدارا کند و بعضی از معبران گفته اند: دیدن باغ بر سه وجه است، اول: کدخدای سرای. دوم: قیم زن. سوم: فرزند قُرّهُ الْعَیْن.

تعبیر خواب دیدن باغ مجهول در فصل خزان

تعبیر خواب دیدن باغ مجهول از نظر حضرت دانیال

اگر بیند که در فصل خزان در باغی مجهول شد و از درختان برگ ها می ریخت، دلیل که غم و اندوه به وی رسد. اگر بیند در باغ کوشک ها بود و سبزه ها و درختان و زنی صاحب جمال او را بخواند، دلیل است بهشت و حورالعین در آخرت بیابد و دلیل که درجه شهیدان حاصل نماید. اگر بیند باغی داشت یا کسی بدو داد میوه آن باغ می خورد، دلیل است زنی مالدار بخواهد و مال او را بخورد. اگر بیند در باغ است و میوه ها از درخت بلند بر وی همی افتاد، دلیل است با مردی شریف او را خصومت افتد و بر غالب گردد.

تعبیر خواب دیدن رود در باغ

تعبیر خواب دیدن رود در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر از باغی سبز و خرم بیرون آمدید که با حسرت به پشت سر خود نگریستید از زنی با این خصوصیات که در زندگی شما هست دور می شوید. حال اگر دیدید باغی است که رودی و نهری وارد آن می شود اما آب آن نهر گل آلود است عاملی شناخته یا ناشناخته موجب تکدر خاطر شما می شود و عیش شما را نه کلی بل که جزئی و موقتی نقض می کند. روی هم رفته دیدن باغ در خواب خوب است مگر این که آن را ویران و سوخته ببینیم.

تعبیر خواب دیدن درخت میوه در باغ

تعبیر خواب دیدن درخت میوه در باغ از نظر حضرت دانیال

اگر بیند در باغ بر سر درخت خفته است، دلیل که نسل و فرزندان او زیاد شود. اگر بیند در وقت بهار یا تابستان باغ خرم گشته بود و در او میوه ها رسته بود و گل و یا ریاحین شکفته و آب روان و او در باغ نشسته، دلیل که مرگ او بر شهادت بود، زیرا جمله صفات بهشت است. اگر در تابستان باغی بیند معروف یا مجهول و میوه های آن شیرین بود و برگهای درختان ریخته بود، دلیل که او را با پادشاه صحبت افتد، در حالی که پادشاه از خدم و حشم بازمانده باشد.

تعبیر خواب دیدن باغ در خواب

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

از امام صادق _ ع _ نقل است که دیدن باغ در خواب، زن خوب فرزند صالح و مال و عیش و کامروائی است. معبران باغ را در خواب زن تعبیر کرده اند. چنان چه در خواب باغی مفرح و سبز و خرم ببینیم نشان آن است که زنی خوب روی و پاک نهاد و خردمند نصیب بیننده رویا خواهد شد ولی اگر او زن داشته باشد به فرزند تعبیر می شود و در غیر این صورت مال دنیا است و تمتعی که از جهان و نعمات آن برده می شود. قدم زدن و دیدن باغ نوید زندگی سالم و خوب است و این نوع زندگی بدون وجود زن میسر نیست.

تعبیر خواب دیدن باغ سرسبز

تعبیر خواب دیدن باغ سرسبز از نظر حضرت دانیال

اگر بیند باغی در تابستان سبز با میوه و آب رود بیامد و باغ را از اصل برکند و خراب کرد، دلیل که پادشاه آن دیار را بیم هلاک بود یا به سبب سلطانی بزرگ از پادشاه معزول گردد. اگر بیند آتشی بیامد و درختان آن باغ را بسوخت، دلیل که پادشاه را مرگ مفاجات رسد. اگر در خواب بدید در باغ اشتران بودند، دلیل که پادشاه آن ملک بر دشمنان ظفر یابد.

تعبیر خواب دیدن گوسفند در باغ

تعبیر خواب دیدن گوسفند در باغ از نظر دانیال نبی

اگر در باغ گوسفندان دید، دلیل که از پادشاه مال و نعمت حاصل کند و هیبت عظیم پادشاه را است. اگر در آن باغ پرندگان بیند، دلیل که لشگر پادشاه بر عهد و وفا باشند اما بر ایشان اعتماد نبود. اگر بیند از آن باغ میوه جمع می کرد و به خانه می برد، دلیل که به قدر آن وی را منفعت رسد. اگر بیند که در باغ هیمه جمع می کرد، دلیل منفعت بود از پادشاه لیکن به سختی و رنج بیابد.


در ادامه بخوانید »تعبیر خواب ابر چیست؟


آفتاب

باغ

تعبیر خواب

برچسب‌ها: باغ ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب پشت بام چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:52 | بازدید : 192 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب پشت بام از نظر معبران چیست؟تعبیر خواب نشستن باز روی پشت بام چیست؟تعبیر خواب پایین آمدن از پشت بام چیست؟تعبیر خواب خوابیدن روی پشت بام مرتفع چیست؟انواع تعبیر خواب پشت بام  چیست؟تعبیر خواب نشستن روی پشت بام  چیست؟تعبیر خواب دیدن فاخته روی پشت بام چیست؟تعبیر خواب پشت بام به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب پشت بام به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب نشستن روی بام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بام به روایت جابر مغربی چیست؟تعبیر خواب پایین آمدن از بام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بام از نظر ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب خوابیدن روی پشت بام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بام در خواب نشانه رفعت و عظمت است. اگر از بام به پائین بیائید تنزل مقام می یابید و چنانچه از آن بالابیفتید کاری مهم یا نتیجه بزرگی را که با زحمت و تلاش به دست آورده اید از دست می دهید و چنانچه کاسب و بازرگان باشید زیان مالی خواهید دید. اگربیند بر بام خانه مجهول بود، دلیل است که زنی خواهد بر قدر بلندی بام با قدر و رفعت.در متن زیر تعبیر خواب بام را قرار داده ایم. می توانید تعبیر خواب بام ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب پشت بام از نظر معبران

تعبیر خواب پشت بام به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

بام رفعت مقام و جاه و عظمت است وچنانچه خویشتن را بر بام دیدید به اندازه ارتفاع آن بام ترقی می کنید و محترم و معزز می شوید. اگر خود را روی بام خانه ناشناسی دیدید باید منتظر برخوردی باشید که در نتیجه آن ترقی می کنید و محترم و معزز می شوید.

تعبیر خواب نشستن باز روی پشت بام

تعبیر خواب بام به روایت ابراهیم کرمانی

اگر ببینی “باز” روی پشت بام خانه‌ات نشست، یـعـنـی با «پادشاه» جدیدی ارتباط و مصاحبت برقرار می‌کنی و از او خیر و منفعت می‌بینی.

تعبیر خواب نشستن روی پشت بام

تعبیر خواب نشستن روی بام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنانچه که ببینید روی بام آسوده و بی خیال نشسته اید کار شما نظام آرام بخشی می یابد. اگر روی بام بودید و آن جا رختخواب گسترده ای هم بود به وسیله زنی که با او ازدواج می کنید به ترقی و تعالی می رسید و بزرگ و مشهور می شوید.

انواع تعبیر خواب پشت بام

تعبیر خواب بام به روایت جابر مغربی

ساعد نیوز:اگربیند بر بام خانه مجهول بود، دلیل است که زنی خواهد بر قدر بلندی بام با قدر و رفعت. اگر دید بام آن خانه معروف بود، دلیل که شرف و بزرگی یابد و کارش بر نظام شود.

تعبیر خواب پایین آمدن از پشت بام

تعبیر خواب پایین آمدن از بام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر از بام به پائین بیائید تنزل مقام می یابید و چنانچه از آن بالابیفتید کاری مهم یا نتیجه بزرگی را که با زحمت و تلاش به دست آورده اید از دست می دهید و چنانچه کاسب و بازرگان باشید زیان مالی خواهید دید. حال اگر کسی شما را از بالای بام به پائین پرت کندبه وسیله کسی از مقام خود ساقط می شوید و با توطئه ای آسیب می بینید .

تعبیر خواب دیدن فاخته روی پشت بام

تعبیر خواب بام از نظر ابراهیم کرمانی

اگر ببینی فاخته روی پشت بام تو نشسته و آواز می‌خواند، یـعـنـی از کسی که غائب است خبر خوشی به تو می‌رسد.

تعبیر خواب خوابیدن روی پشت بام مرتفع

تعبیر خواب خوابیدن روی پشت بام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر از پائین به بالای بام مرتفعی نگاه کنید ندانسته از ضعف و زبونی خویش بیمناکید و چنانچه از روی بام به پائین نگاه کنید از پایداری موقعیتی که دارید متوحش و نگران می شوید. اگر در خواب ببینید که روی بام مرتفعی طاقباز خوابیده اید به طوری که آسمان را می توانید ببینید نشانی از گشادگی کارهاست و فرح و سرور و شادمانی و چنانچه روی سینه خوابیده باشید ابتلا و گرفتاری است. روی بام ناشناس دویدن خطرناک استو گویای اینکه در آینده نزدیک ریسک می کنید و به استقبال حوادثی می روید که درصد شکست و پیروزی شما معین و مشخص نیست و نوعی هشدار است که تمام نیروی بصیرت و کاردانی خویش را به کار گیرید.


حتما بخوانید » تعبیر خواب اتاق چیست؟


آفتاب

بام

تعبیر خواب

برچسب‌ها: پشت بام ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب بادیه چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:51 | بازدید : 571 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

انواع تعبیر خواب بادیه چیست؟تعبیر خواب شستن بادیه درخواب چیست؟تعبیر خواب شکستن بادیه چیست؟تعبیر خواب بادیه آهنی چیست؟تعبیر خواب دیدن بادیه خالی چیست؟تعبیر خواب دیدن بادیه نو در خواب چیست؟تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب دیدن بادیه نو از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب شستن بادیه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب دیدن بادیه خالی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب دیدن بادیه خالی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب دیدن بادیه آهنی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب شکستن بادیه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بدیه در خواب دلالت بر کدبانوی خانه دارد.چنان چه بادیه ای نو و شسته و تمیز و براق در دست داشته باشیم گویای این است که روابط مرد و زن بر مبنای استواری قرار دارد و چنان چه بادیه کثیف و نشسته بود این را می گوید که نقار و کدورتی پیش می آید.در متن زیر تعبیر خواب بادیه را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب بادیه ما را در سایت تبخا بخوانید.

انواع تعبیر خواب بادیه

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

بادیه دو معنی دارد. یکی به معنی صحراست و دیگری ظرفی که در آشپزخانه مورد مصرف دارد و مایعات را در آن می ریزند. در مورد نخست به همین قسمت کلمه بیابان مراجعه کنید اما در مورد دوم یعنی بادیه فلزی مطبخ، کهن بادیه و پیاله و این نوع ظروف را که در قسمت طباخی خانه مورد مصرف دارد به خادم و کنیزک نسبت داده اند. بخصوص در مورد بادیه و پیاله نوشته اند کنیزک.امروز کنیزک نداریم و حتی نمی شناسیم و جز نامی که در کتابها نوشته اند اطلاعی در مورد آن نداریم. بطور کلی پیاله و بادیه به خانم بر می گردد و سودی که از جانب او عاید ما می شود.

تعبیر خواب دیدن بادیه نو در خواب

تعبیر خواب دیدن بادیه نو از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

بادیه در خواب معرف کدبانوی خانه است و روابطی که از نظر اخلاقی و عاطفی با او داریم. چنان چه بادیه ای نو و شسته و تمیز و براق در دست داشته باشیم گویای این است که روابط مرد و زن بر مبنای استواری قرار دارد و چنان چه بادیه کثیف و نشسته بود این را می گوید که نقار و کدورتی پیش می آید.

تعبیر خواب شستن بادیه درخواب

تعبیر خواب شستن بادیه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنان چه بیننده خواب جوان و مجرد باشد، شستن پیاله نیکو است و نشان دهنده این است که زنی در زندگی او ظاهر می شود که خانه دار و کدبانو است. اگر این خواب را دختر جوانی ببیند باز هم خوب است زیرا به شخصیت خودش بر می گردد و تمایلات نهفته او را نشان می دهد. چنین دختری شائق تشکیل یک زندگی خوب خانوادگی است و در خود این آمادگی را می بیند که مردی را خوشبخت کند. نصیبی که از زندگی خانوادگی می بریم به اندازه بادیه مشخص می شود بادیه کوچک سهم اندک است و بزرگ نصیب بیشتر ما را نشان می دهد.

تعبیر خواب دیدن بادیه خالی

تعبیر خواب دیدن بادیه خالی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

بادیه پر توفیق است.بادیه خالی بی نصیبی است. پیاله شکسته غم و اندوه است و اندوهی که در محیط خانواده پیش می آید چنان چه بادیه ای از نقره داشتید کسی در محدوده خانه در صدد فریب شما بر می آید.


حتما بخوانید » تعبیر خواب اسباب بازی چیست؟


تعبیر خواب بادیه آهنی

تعبیر خواب دیدن بادیه آهنی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

بادیه آهنی بیان کننده استحکام روابط خانوادگی است و بادیه چینی شکنندگی و ظرافت این علائق و روابط را بیان می کند و به ما هشدار می دهد که موجب شکستن این پیوند عاطفی نشویم. داشتن تعداد زیادی بادیه تعدد کدبانو را نشان نمی دهد بل که مبین وسعت و توانائی زن خانه است.

تعبیر خواب شکستن بادیه

تعبیر خواب شکستن بادیه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

نوشته اند اگر بادیه ای را به عمد به زمین بزنید، بشکنید یا دور بیاندازید زن را طلاق میدهید و اگر زنی این خواب را ببیند زن دیگری بین او و شوهرش اختلاف به وجود می آورد که شکستن و دور افکندن بادیه گویای نفرتی است که از آن زن مجهول دارد.


حتما بخوانید »  تعبیر خواب اره چیست؟


آفتاب

بادیه

تعبیر خواب

برچسب‌ها: بادیه ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب بادام چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:51 | بازدید : 331 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب بادام چیست؟تعبیر خواب خریدن بادام چیست؟انواع تعبیر خواب بادام چیست؟تعبیر خواب خوردن مغز بادام چیست؟تعبیر خواب دیدن روغن بادام چیست؟تعبیر خواب دیدن بادام در خواب چیست؟تعبیر خواب داشتن بادام در خواب چیست؟تعبیر خواب بادام به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بادام به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب خریدن بادام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بادام به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب خوردن مغز بادام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب خوردن مغز بادام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بادام به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب داشتن بادام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بادام در خواب نشانه ی شفا یافتن از بیماری و مال پنهان است. اگر بیند که از مغز بادام تلخ روغن بیرون آید. دلیل کند که از مردی بخیل وی را بقدر آن روغن منفعت رسد. چنان چه در خواب دیدید که از فروشنده دوره گرد بادام خریدید یا کسی یک پاکت مغز بادام تازه به شما هدیه کرد قدر مسلم به زودی پولی به شما می رسد که بی دغدغه و راحت صاحب آن خواهید شد.در متن زیر تعبیر خواب بادام را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب بادام ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب بادام

تعبیر خواب بادام به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

بادام میوه ای بسیار مغذی و مقوی است که در دو نوع به بازار عرضه می شود و مردم از آن استفاده می کنند. یکی در نیمه بهار است که به صورت تازه به بازار می آید و همراه چغاله و گوجه سبز می فروشند دیگری بادام خشک که در همه فصول سال یافت می شود که خود آن هم دو نوع است. پوست کنده و با پوست (منظور پوست سخت و چوبی روی بادام است نه غشاره نازکی که روی مغز کشیده شده) معبران نوشته اند که بادام در خواب نعمت و مال است.

انواع تعبیر خواب بادام

تعبیر خواب بادام به روایت امام جعفر صادق

دیدن بادام در خواب بر دو وجه بود. اول: مال نهانی حاصل گردد، دوم: از بیماری شفا یابد.

تعبیر خواب خریدن بادام

تعبیر خواب خریدن بادام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

مغز بادام تازه در خواب مالی است که زود و آسان به دست می آید ولی به بقای آن

در دست خویش نمی توانید چندان اعتماد داشته باشید. چنان چه در خواب دیدید که از فروشنده دوره گرد بادام خریدید یا کسی یک پاکت مغز بادام تازه به شما هدیه کرد قدر مسلم به زودی پولی به شما می رسد که بی دغدغه و راحت صاحب آن خواهید شد لیکن همان طور که مغز بادام درون پاکت را از محل خرید تا رسیدن به خانه دانه دانه به دهان می اندازید و می جوید و می خورید آن پول نیز زود نقصان می یابد و از بین می رود.

تعبیر خواب دیدن بادام در خواب

تعبیر خواب بادام به روایت محمد بن سیرین

بادام در خواب دیدن نعمت و روزی بود. لکن به خصومت به دست آید. اگر بیند که بادام فرا گرفت، دلیل بود که به قدر آن وی را نعمت و روزی است و دشوار به دست آید. و معبران می گویند: تاویل بادام در خواب علم بود و شفا از رنج و چون مغز آن بیند بهتر بود.

تعبیر خواب خوردن مغز بادام

تعبیر خواب خوردن مغز بادام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که مقداری بادام پیش روی خود ریخته اید اندوخته ای به شما می رسد اما به دشواری یعنی آن چنان که باید بادام را بشکنید و مغزش را جدا کنید و تحصیل پول هم زحمت و تلاش دارد. برخی از معبران بادام را علم دانسته اند و در ضمن نجات از رنج و بلا و شفا از بیماری. خوردن مغز بادام شفا است مشروط بر این که بیمار باشید. اگر بیماری که در حال معالجه است در خواب ببیند بادام می خورد برای او بادام پول و راحت نیست بلکه شفا و صحت و نجات از رنج بیماری است و می تواند امیدوار باشد که به زودی بیماری او درمان خواهد شد و سلامت خویش را باز خواهد یافت.

تعبیر خواب دیدن روغن بادام

تعبیر خواب بادام به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند که بادام با پوست داشت یا کسی به وی داد، دلیل که از مردمی بخیل چیزی یابد به سختی، اگر بیند که از مغز بادام تلخ روغن بیرون آید. دلیل کند که از مردی بخیل وی را بقدر آن روغن منفعت رسد.

تعبیر خواب داشتن بادام در خواب

تعبیر خواب داشتن بادام از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

دسته ای دیگر از معبران نوشته اند اگر بادام با پوست در خواب دیدید نشان آن است که از مردی بخیل و نظر تنگ و دنیا دار مالی به شما می رسد. همین ها نوشته اند اگر بادام با پوست در خواب داشتید مالی است که به شما می رسد و امکان تحصیل آن هست اما بستگی به همت و کوشش خودتان دارد که آن را بیابید.

بانک جامع تعبیر خواب

بادام

تعبیر خواب

برچسب‌ها: بادام ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب باد چیست؟ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:50 | بازدید : 196 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب باد چیست؟تعبیر خواب دیدن باد ملایم در خواب چیست؟تعبیر خواب اگر باد درختان را از جای بکند چیست؟تعبیر خواب شنیدن صدای باد در خواب چیست؟تعبیر خواب دیدن باد سخت در خواب چیست؟انواع تعبیر خواب باد چیست؟تعبیر خواب دیدن باد گرم در خواب چیست؟تعبیر خواب باد به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب باد به روایت محمدبن سیرین چیست؟تعبیر خواب باد ملایم از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب شنیدن صدای باد از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب دیدن باد گرم از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

تعبیر خواب نشستن بر باد نشانه ی عزیز و کامیاب شدن است.باد سخت در خواب وحشت و بیم و هراس است و باد ملایم راحت و آسایش.در خواب فقط صدای باد را شنیدید مطمئن باشید خبری به شما می رسد. اگر از آن صدا خوشتان آمد خبری خوش دریافت می کنید و اگر از صدای باد بیمناک شدید خبری ناخوش به شما می دهند.در متن زیر تعبیر خواب باد را قرار داده ایم می توانید تعبیر خواب باد ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب باد

تعبیر خواب باد به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

باد انواع و جهات مختلف دارد که هر یک دارای تعبیری خاص است. مجلسی رحمت اله علیه می گوید اگر دیدید بر باد نشسته اید عزیز و کامیاب می شوید. گرد باد آفت و بیماری است و چنانچه در خواب دیدید که بادی سخت می وزد به طوری که درختان را از جای می کند و شیروانی ها را ویران می کند و به هر عنوان خرابی و ویرانی بوجود می آورد نوعی ناراحتی و تشویش به وجود می آید پکه جنبه عام دارد.

انواع تعبیر خواب باد

تعبیر خواب بتئ از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

گاه می شود که شما چنین باد مهیبی را در خواب می بینید اما در عالم رویا خویشتن را به جائی امن می رسانید و سر پناه می یابید به طوری که باد حتی دامن لباس شما را نمی جنباند. این چنین خوابی برای شما بی ضرر و زیان است و می گوید که شما ناظر وحشت و هراس و ناراحتی دیگران خواهید بود اما اگر باد شما را هم در میان گرفت باید بدانید که شما متحملا در کانون حادثه قرار خواهید گرفت.

تعبیر خواب دیدن باد سخت در خواب

تعبیر خواب باد به روایت محمدبن سیرین

اگر در خواب دیدید باد شما را از جائی دیگر می برد سفری در پیش خواهید داشت که طول آن، از نظر بعد مسافت و زمان بستگی به مقدار جابه جائی به وسیله باد دارد. باد سخت در خواب وحشت و بیم و هراس است و باد ملایم راحت و آسایش.

تعبیر خواب دیدن باد ملایم در خواب

تعبیر خواب باد ملایم از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

باد ملایم و معتدل نشانی از صحت و سلامت و تندرستی است به خصوص اگر در خانه خودتان باشید و در خواب ببینید که باد می وزد و پرده اتاق شما را می لرزاند این گویای شادی و شعفی است که برای شما و اهل خانه می رسد و بشارت آن را باد معتدل و ملایم با خود همراه آورده است . اگر باد گرد باشد و خاک برانگیزد و ظلمت و تاریکی بیاورد به هیچ وجه خوب نیست.

تعبیر خواب اگر باد درختان را از جای بکند

مجلسی رحمتاله علیه می گوید

اگر بادی دیدید که درختان را از جای کند و افکند در آن ناحیه که در خواب دیده اید یا نقصان زراعت پدید می آید و یا مرگ دامن عده ای را می گیرد. باد صبا، در صورتی که تشخیص دهید بادی که چهره شما را نوازش می کند همان باد صبح یعنی باد صبا است خبر از تسلط و چیرگی بر دشمن می دهد و بشارت راحت و سلامت می رساند.

تعبیر خواب شنیدن صدای باد در خواب

شنیدن صدای باد از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنانچه در خواب فقط صدای باد را شنیدید مطمئن باشید خبری به شما می رسد. اگر از آن صدا خوشتان آمد خبری خوش دریافت می کنید و اگر از صدای باد بیمناک شدید خبری ناخوش به شما می دهند.

در حرف ـ آ ـ کلمه آسمان نوشته شد که مستقیم به آسمان رفتن نیکو خوابی نیست، همین تعبیر برای باد نیز هست که اگر ببینید باد شما را از جای کند و با خود به آسمان برد و شما با این که می خواستید برگردید نتوانستید و همچنان به رفتن در دست باد ادامه دادید خوب نیست و تعبیری را دارد که در آسمان نوشته شد.

تعبیر خواب دیدن باد گرم در خواب

تعبیر خواب دیدن باد گرم از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

روی هم رفته باد ملایم خوب است و بادی که با نم باران و رطوبت همراه باشد نعمت است. اگر دیدید در خواب باد تندی می وزد که گرد و غبار برمی آنگیزد و شما برای حفظ چشم خویش پشت به باد می کنید گویای این است که برای شما حادثه ای پیش می آید که از آن می گریزید و به آن پشت می کنید. باد گرم خوب نیست و اگر در عالم خواب احساس کردید بادی که می وزد چنان گرم است که پوست صورتتان را می آزارد از یک واقعه ناخوشایند خبر می دهد. باد بسیار سرد هم چندان خوب نیست. بهترین نوع باد در خواب نسیم ملایم و مرطوب است.

آفتاب

باد

تعبیر خواب

برچسب‌ها: باد ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 62
:: باردید دیروز : 1115
:: بازدید هفته : 1379
:: بازدید ماه : 11566
:: بازدید سال : 39175
:: بازدید کلی : 64624