دانلود آهنگ اگه به من بود از علی یاسینی + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ اگه به من بود از علی یاسینی + متن آهنگ 2021
یک شنبه 24 اسفند 1399 ساعت 14:19 | بازدید : 91 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

علی یاسینی اگه به من بود

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام اگه به من بود + متن آهنگ

Ali YasiniAge Be Man Bood

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی اگه به من بود

 

متن آهنگ اگه به من بود از علی یاسینی


اگه به من بود که دیدنتو ممنوع میکردم فقط خودم نگاهت کنم اگه به من بود که هر کاری میشد واسه تو میکردم به جا خودم اگه به من بود باز میومدم به دیدنت بگو از کجا بیام اتفاقی ببینمت بگو چی میشه یهو اینجوری تو بد میشی میام از راهی که فکر کنم تو هم رد میشی بگو بگذره چقدر بپره از سرم هوات نمیدونی به خدا لک زده این دلم برات نمیدونی نمیشه هیچ وقت ازت دست کشید اگه به من باشه که اینقدر میام خسته شی بگو بگذره چقدر بپره از سرم هوات نمیدونی به خدا لک زده این دلم برات نمیدونی نمیشه هیچ وقت ازت دست کشید اگه به من باشه که اینقدر میام خسته شی اینکارا که چیزی نیست بدتر از اینم دیدم تو که هر سازی زدی منم باهاش رقصیدم هر کاری که کردی ام با دلخوری خندیدم هی بزن خراب کنو تاوانشو من میدم نگو هیچ وقت نمیشه باز دیدت بگو بینم مثه من کی تو دلش رات میده دله من تنگته هر وقت که بیای باز دیره اینقده خاطره داریم بری ام پات گیره بگو بگذره چقدر بپره از سرم هوات نمیدونی به خدا لک زده این دلم برات نمیدونی نمیشه هیچ وقت ازت دست کشید اگه به من باشه که اینقدر میام خسته شی بگو بگذره چقدر بپره از سرم هوات نمیدونی به خدا لک زده این دلم برات نمیدونی نمیشه هیچ وقت ازت دست کشید اگه به من باشه که اینقدر میام خسته شی


برچسب‌ها: علی یاسینی ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 707
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 2112
:: بازدید ماه : 2053
:: بازدید سال : 29662
:: بازدید کلی : 55111