تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
چیدمان داخلی به سبک ژاپنی
چهار شنبه 21 خرداد 1399 ساعت 17:35 | بازدید : 467 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )
سبک خاص میز ناهارخوری و تخت خواب‌ها و چیدمان اتاق نشیمن، جالب توجه است. استفاده از درختچه‌های بنسای و گیاهان و سنگ‌های تزیینی در کنار چیدمان، از دیگر ویژگی‌های چیدمان ژاپنی‌هاست. در ادامه تصاویری از چیدمان داخلی به سبک ژاپنی را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

 شیوه‌ی زندگی ژاپنی‌ها مبتنی بر قوانین خاصی است. ژاپنی‌ها معمولا مبلمان بسیار کمی را در چیدمان استفاده می‌کنند. آنها بر این باورند که هیچ چیز در چیدمان نباید مانع از حرکت آزاد در اتاق شود. ژاپنی‌ها بیشتر از رنگ‌های خنثی در چیدمان استفاده می‌کنند. سبک خاص میز ناهارخوری و تخت خواب‌ها و چیدمان اتاق نشیمن، جالب توجه است. استفاده از درختچه‌های بنسای و گیاهان و سنگ‌های تزیینی در کنار چیدمان، از دیگر ویژگی‌های چیدمان ژاپنی‌هاست. در ادامه تصاویری از چیدمان داخلی به سبک ژاپنی را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

چیدمان داخلی به سبک ژاپنی

 


موضوعات مرتبط: اختصاصی جی فان , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرز تهیه ماست خانگی؛ سفت و خوشمزه با بافت خامه‌ای
چهار شنبه 21 خرداد 1399 ساعت 17:33 | بازدید : 366 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )
ماست یکی از مفیدترین مواد غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن است. اما تا به حال خودتان در منزل ماست خامه‌ای و کشدار و البته سفت درست کرده‌اید؟ درست کردن ماست در خانه یا به اصطلاح ماست بندی یکی از آسان‌ترین کارهاست. شما به راحتی و با کمترین مواد می‌توانید درست کردن ماست با شیر را در منزل امتحان کنید.

 ماست یکی از مفیدترین مواد غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن است. اما تا به حال خودتان در منزل ماست خامه‌ای و کشدار و البته سفت درست کرده‌اید؟ درست کردن ماست در خانه یا به اصطلاح ماست بندی یکی از آسان‌ترین کارهاست. شما به راحتی و با کمترین مواد می‌توانید درست کردن ماست با شیر را در منزل امتحان کنید. البته می‌توانید موادی مثل خامه و نشاسته هم به ماست‌تان اضافه کنید که در ادامه توضیح خواهیم داد. طرز تهیه ماست کشدار سفت خانگی با شیر، خامه یا نشاسته به علاوه علت نبستن ماست و ترفند کشدار شدن ماست و طرز تهیه ماست چکیده را در این مطلب بخوانید.

طرز تهیه ماست خانگی؛ سفت و خوشمزه با بافت خامه‌ای

 


موضوعات مرتبط: اختصاصی جی فان , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرز تهیه اسکراب قهوه برای انواع پوست
چهار شنبه 21 خرداد 1399 ساعت 17:31 | بازدید : 769 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )
تنها یک قاشق قهوه کافیست تا انرژی یک روزمان را تامین کنیم و شادات بمانیم اما آیا میدانستید که قهوه میتواند همین کار را هم برای پوست انجام دهد؟ قهوه می تواند تورم پوست را کاهش داده و جریان خون پوست را هم تقویت کند. روشن سازی، افزایش لطافت و نرمی و سفت کردن پوست از دیگر معجزات این ماده غذایی است.

طرز تهیه اسکراب قهوه برای انواع پوست از زبان دکتر آوا شامبان

 تنها یک قاشق قهوه کافیست تا انرژی یک روزمان را تامین کنیم و شادات بمانیم اما آیا میدانستید که قهوه میتواند همین کار را هم برای پوست انجام دهد؟ قهوه می تواند تورم پوست را کاهش داده و جریان خون پوست را هم تقویت کند. روشن سازی، افزایش لطافت و نرمی و سفت کردن پوست از دیگر معجزات این ماده غذایی است. در ادامه این مطلب نحوه روشن سازی پوست با قهوه را از زبان دکتر آوا شامبان متخصص پوست در کالیفرنیا برایتان بازگو خواهیم کرد.

به گفته خانم دکتر شامبان دانه های قهوه با ماساژ آرام روی پوست میتوانند آلودگی ها و چربی آن را به خود جذب کنند و آکنه های پوستی را هم تمیز کنند. علاوه بر این کافئین موجود در قهوه به طور طبیعی جریان خون را بالا می برد و همین مساله به صورت موقتی باعث سفت شدن پوست و کاهش پف آن می شود.

تمامی این خواص نشان میدهند که چرا قهوه پای ثابت کلیه محصولات مراقبتی پوست است اما نیازی نیست که برای بهره مندی از این مزایا پول خود را صرف خرید کرم های آرایشی گرانقیمت کنید.

در مقابل میتوانید با دستور دکتر شامبان یک اسکراب قهوه خوب و کاربری مطابق با نوع پوست خود بسازید.

 


موضوعات مرتبط: اختصاصی جی فان , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


افشاگری ستاره فوتبال درباره ازدواج مادرش
چهار شنبه 21 خرداد 1399 ساعت 17:28 | بازدید : 415 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )
نیمار که این ماجرا را برای دوستانش تعریف می‌کرده باعث لو رفتن خبر شده است. صدایی از نیمار که با چند نفر از دوستانش در برنامه توئیچ گفتگو می‌کند منتشر شده است، یکی از دوستانش از این ستاره فوتبال برزیل می‌پرسد که در شب حادثه چه اتفاقی رخ داده است، نیمار نیز در پاسخ می‌گوید که راموس به دلیل جراحت ناشی از شکستن شیشه یک روز کامل در بیمارستان بستری شده‌است...

افشاگری ستاره فوتبال برزیل درباره ازدواج مادرش

 خبر ازدواج مادر نیمار (نادین گونسالوین) با پسری که سی سال از او کوچکتر بود (تیه‌گو راموس) چندی پیش در فضای مجازی حسابی خبرساز شد. اما به تازگی خبرهای جالب و تلخی درباره ازدواج جنجالی این زوج به گوش می‌رسد. در فضای مجازی خبر رسیده که اختلاف بسیار بزرگی بین مادر ستاره فوتبال برزیل و نامزد او رخ داده است.

این اختلاف تا جایی پیش رفته که کار راموس به بیمارستان کشیده است. مرد جوان که قصد داشته مادر نیمار را کتک بزند زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌است.

نیمار که این ماجرا را برای دوستانش تعریف می‌کرده باعث لو رفتن خبر شده است. صدایی از نیمار که با چند نفر از دوستانش در برنامه توئیچ گفتگو می‌کند منتشر شده است، یکی از دوستانش از این ستاره فوتبال برزیل می‌پرسد که در شب حادثه چه اتفاقی رخ داده است، نیمار نیز در پاسخ می‌گوید که راموس به دلیل جراحت ناشی از شکستن شیشه یک روز کامل در بیمارستان بستری شده‌است؛ زیرا راموس در مشاجره با مادر نیمار با لگد به یک شیشه ضربه می‌زند و به شدت آسیب می‌بیند.

 


موضوعات مرتبط: اختصاصی جی فان , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 5754
:: بازدید ماه : 7712
:: بازدید سال : 27187
:: بازدید کلی : 52636