تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
تعبیر خواب بلبل چیست؟ 2021
دو شنبه 25 اسفند 1399 ساعت 1:33 | بازدید : 221 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

انواع تعبیر خواب بلبل چیست؟تعبیر خواب داشتن بلبل چیست؟تعبیر خواب گرفتن بلبل چیست؟تعبیر خواب خوردن گوشت بلبل چیست؟تعبیر خواب دیدن بلبل در خواب چیست؟تعبیر خواب شنیدن صدای بلبل چیست؟تعبیر خواب بلبل به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب بلبل به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بلبل به روایت هانس کورت چیست؟تعبیر خواب خوردن بلبل به روایت جابر مغربی چیست؟تعبیر خواب دیدن بلبل در خواب به روایت آنلی بیتون چیست؟تعبیر خواب شنیدن صدای بلبل از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بلبل در خواب نشانه ی فرزند و غلام است و شنیدن آواز بلبل سخن لطیف است.بلبل گران بها ترین و ارزنده ترین چیزی است که بیننده خواب به آن دل بستگی و پیوند عاطفی دارد. چنان چه در عالم خواب کسی بلبلی به شما هدیه داد نیرنگ می خورید و اگر آن شخص هدیه دهنده چهره آشنا داشت کسی در خانواده به شما دروغ می گوید.در متن زیر تعبیر خواب بلبل را قرار داده ایم. می توانید تعبیر خواب بلبل ما را در سایت تبخا بخوانید.

انواع تعبیر خواب بلبل

تعبیر خواب بلبل به روایت ابراهیم کرمانی

بلبل در خواب دیدن، فرزند کوچک و غلام است و آواز او به خواب، کلام خوش و سخن لطیف است. اگر بیند بلبلی بپرید، دلیل که فرزند یا غلام او ضایع گردد. اگر بیند بلبل در دست او بمرد، دلیل ک فزرند یا غلامش بمیرد.

تعبیر خواب داشتن بلبل

تعبیر خواب بلبل به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

معبران اسلامی ما نوشته اند که بلبل در خواب فرزند است آن هم فرزند پسر ولی بلبل گران بها ترین و ارزنده ترین چیزی است که بیننده خواب به آن دل بستگی و پیوند عاطفی دارد. چنان چه در خواب ببینید که بلبلی دارید و این بلبل در قفس می خواند و از این چوب روی چوب دیگر می جهد صاحب فرزند پسر خواهید شد.

تعبیر خواب گرفتن بلبل

تعبیر خواب بلبل به روایت هانس کورت

مشاهده ی بلبل در خواب ، بیانگر داشتن زندگی آرام و موفق است . شنیدن صدای دل نو از بلبل در خواب ، بیانگر داشتن زندگی خوب و رسیدن به مقام های بالای اجتماع است . اگر خواب ببینید که در باغی هستید و یک بلبل می گیرید ، نشانه ی آن است که با افراد ثروتمندی همنشین می شوید .

تعبیر خواب خوردن گوشت بلبل

تعبیر خواب خوردن بلبل به روایت جابر مغربی

گر بیند بلبلان بسیار داشت ، دلیل که به قدر آن غلامان بخرد . اگر بیند بلبلان را بکشت و از گوشت آنها بخورد ، دلیل که از غلامان میراث یابد

تعبیر خواب دیدن بلبل در خواب

تعبیر خواب دیدن بلبل در خواب به روایت آنلی بیتون

اگر در خواب صدای موزون و چهچهه بلبل را بشنوید ، نشانه زندگی در محیطهایی سالم و دلپذیر است و همچنین کسب توفیق و سربلندی در محیط اجتماعی است .دیدن بلبل در خواب ، علامت پیروزی و سعادت است .

تعبیر خواب شنیدن صدای بلبل

تعبیر خواب شنیدن صدای بلبل از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر صدای بلبل را در خواب می شنوید لیکن خود بلبل را نمی بینید و نمی دانید آن صدا از کجا به گوش می رسد بی تردید خبری خوش به شما می رسد. چنان چه در عالم خواب کسی بلبلی به شما هدیه داد نیرنگ می خورید و اگر آن شخص هدیه دهنده چهره آشنا داشت کسی در خانواده به شما دروغ می گوید. روی هم رفته دیدن بلبل در خواب بد نیست.


حتما بخوانید » تعبیر خواب بز چیست؟


بانک جامع تعبیر خواب

بلبل

تعبیر خواب

 

برچسب‌ها: بلبل ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب بزازی چیست؟ 2021
دو شنبه 25 اسفند 1399 ساعت 1:33 | بازدید : 278 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب بزازی از نظر معبران چیست؟تعبیر خواب دیدن بزازی در خواب چیست؟تعبیر خواب اگر ببینیم در مغازه بزازی هستیم چیست؟انواع تعبیر خواب بزازی چیست؟تعبیر خواب اگر ببینیم بزازی می کنیم چیست؟تعبیر خواب بزازی به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بزازی به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب بزازی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب بزازی به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب بزازی کردن در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بزازی در خواب نشانه ی زینت دنیاست.چنانچه خویشتن را در خواب درون یک بزازی ببینیم گویای اینست که سخت فریفته زینت دنیا می شویم و در موضعی قرار می گیریم که انتخاب و اتخاذ تصمیم درباره داشتن بهترین، مردد و دو دل می مانیم. چنانچه کسی ببیند که خودش بزازی می کند و او خریدار است فریب می خورد و زیانی به او می رسد.در متن زیر تعبیر خواب بزازی را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب بزازی ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب بزازی از نظر معبران

 تعبیر خواب بزازی به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

بزازی در خواب ما گویای مکر و حیله و نیزنگ است و بزاز مردی است مکار و نیرنگ باز و چنانچه خویشتن را در خواب درون یک بزازی ببینیم گویای اینست که سخت فریفته زینت دنیا می شویم و در موضعی قرار می گیریم که انتخاب و اتخاذ تصمیم درباره داشتن بهترین، مردد و دو دل می مانیم.

تعبیر خواب دیدن بزازی در خواب

تعبیر خواب بزازی به روایت امام جعفر صادق

دیدن بزار در خواب زینت دنیا است.دیدن بزاز در خواب نشان آن است که بیننده خواب مجذوب زینت دنیاست و دنیاپرست شده است یا در آینده خواهد شد.

تعبیر خواب اگر ببینیم در مغازه بزازی هستیم

تعبیر خواب بزازی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر ببینیم که در یک بزازی هستیم و بزاز برای ما پارچه می آورد و عرضه می کند با مردی محیل و مکار رو به رو می شویم که سررشته کار ما به دست او می افتد و خواب ما آگهی می دهد که هوشیار باشیم. اگر شخص آشنایی را در خواب خود به جای بزاز مشاهده کنیم نشان آنست که از آن شخص معین بیمناکیم و در عین حال محتاج و ناخود آگاه از کید و مکر او می ترسیم.

انواع تعبیر خواب بزازی

تعبیر خواب بزازی به روایت ابراهیم کرمانی

اگر کسی به خواب دید بزازی همی کرد و بهای کالا درم و دینار بستد، دلیل که او را اندوهی و زیانی رسد. اگر دید که کالای دیگر به عوض کالای خویش بستد، دلیل که مرادش حاصل شود.

تعبیر خواب اگر ببینیم بزازی می کنیم

تعبیر خواب بزازی کردن در خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنانچه کسی ببیند که خودش بزازی می کند و او خریدار است فریب می خورد و زیانی به او می رسد.


حتما بخوانید » تعبیر خواب استخر و شنا کردن چیست؟


بانک جامع تعبیر خواب

بزازی

تعبیر خواب

برچسب‌ها: بزازی ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب بز چیست؟ 2021
دو شنبه 25 اسفند 1399 ساعت 1:32 | بازدید : 507 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب بز از نظر معبران مختلف چیست؟تعبیر خواب خوردن شیر بز چیست؟تعبیر خواب در آغوش گرفتن بز چیست؟تعبیر خواب اگر موهای بز زیاد باشد چیست؟تعبیر خواب خوردن گوشت بز چیست؟تعبیر خواب کندن پوست بز چیست؟تعبیر خواب چیدن پشم بز چیست؟تعبیر خواب بز به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب بز به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب بز به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب از نظر محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب خوردن گوشت بز از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب کندن پوست بز به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب چیدن پشم بز از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن بز در خواب مانند گوسفند نیکوست ولی تفاوت هایی نیز بایکدیگر دارند که در قسمت زیر بیان کرده ایم.هر که فرزند بز را به خواب بیند که بخرید و به خانه برد، چهل سال درویشی از وی دور گردد و دیدن بز فروش در خواب، مردی بود که مردان و زنان را جمع کند.اگر بیند ماده بز از خانه ا و بیرون رفت، دلیل که زن را طلاق دهد.در قسمت زیر تعبیر خواب بز را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب بز ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب بز از نظر معبران مختلف

تعبیر خواب بز به روایت امام جعفر صادق

بز نر درخواب مقدمه لشگر است. اگر بیند بز نر بیافت و بر وی نشست، دلیل که این مرد مقدم لشگر شود. اگر از مردم عامه بود، دلیل که او را با مقدم لشگر صحبت افتد و توانگر شود. و نیز می فرمایند: از پیغمبر (ص) شنیدم : هر که فرزند بز را به خواب بیند که بخرید و به خانه برد، چهل سال درویشی از وی دور گردد و دیدن بز فروش در خواب، مردی بود که مردان و زنان را جمع کند.

تعبیر خواب خوردن شیر بز

تعبیر خواب بز به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند ماده بزی را بدوشید و شیر او بخورد، دلیل که از زنی مال یابد. اگر بیند ماده بز را بکشت و گوشت او را بخورد، دلیل که از آن زن حاجت روا شود. اگر بینده ماده بز را نه از بهر گوشت کشت، دلیل که زنی به نکاح بخواهد و از او فائده نبیند. اگر بیند ماده بز از خانه ا و بیرون رفت، دلیل که زن را طلاق دهد.

تعبیر خواب در آغوش گرفتن بز

تعبیر خواب بز به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

بز حیوان زیرک و باهوش و چالاکی است و در عین حال مفید که هم از گوشتش استفاده می کنیم و هم از شیرش. بز مثل گوسفند و بره در خواب نیکو است ولی تفاوت هایی هست که توضیح داده می شود. برای کسانی که ذاتا کم تحرک و تنبل هستند و کارهای خود را از امروز به فردا موکول می کنند اگر بز در خواب ببیند هشداری است که چنانچه تنبلی را ترک گویند و پر تحرک باشند سود خواهند برد. چنانچه بزی در آغوش یا همراه داشته باشید گویای نعمتی است که در اختیار دارید و تصاحب آن مستلزم به کار بردن هوش و درایت و جنب و جوش و فعالیت است.

تعبیر خواب اگر موهای بز زیاد باشد

تعبیر خواب از نظر محمد بن سیرین

اگر دید بز او را از پشت خود بیفکند، دلیل که آن مرد وی را از جاه و حرمت بیفکند، اگر دید هر دو سر وی بز شکست، دلیل که آن مرد را از عمل منع کند. اگر بیند که سروهای بز دراز و قوی شده بود، یا در عدد زیاده گردیده بود، دلیل که در عمل خود مهتر و قوی گردد و ظفر یابد. اگر بیند موی او زیاد شده، دلیل که مالش زیاد شود. اگر بیند پشم او بستد، دلیل که به قدر آن مال از فرزند بستاند. اگربیند ماده بزی یافت، یا کسی بدو بخشید، دلیل که زنی بخواهد.

تعبیر خواب خوردن گوشت بز

تعبیر خواب خوردن گوشت بز از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

خوردن گوشت بز بیماری است و چنانچه کسی در خواب ببیند که کباب گوشت می خورد و آن کباب از گوشت بز تهیه شده بیمار می شود. خوردن شیر بز نیز نیکو است و دوشیدن شیر بز نیز همین تعبیر را دارد. چنانچه در خواب ببینید که گله ای از بز دارید و گله ای را تماشاش می کنید خواب از فراوانی نعمت خبر می دهد و می گوید که پیش روی شما سفره ای بزرگ و پرنعمت گسترده خواهد شد که شما می توانید به قدر رحمت خود از آن سفره بهره مند شوید.

تعبیر خواب کندن پوست بز

تعبیر خواب کندن پوست بز به روایت محمد بن سیرین

بز در خواب مردی بود بزرگ و ماده بز زنی بود. اگر دید بزی مجهول را بکشت، دلیل که بر مردی بزرگ ظفر یابد. اگر بیند پوست بز را بکند، دلیل که مال بسیار بستاند و هزینه کند. اگر بیند از گوشت او بخورد، دلیل که مال بخورد. اگر بیند بر وی نشست و از هر طرف می راند، دلیل که با مردی بزرگ مکر و حیله کند و به هر حال که خواهد او را گرداند.

تعبیر خواب چیدن پشم بز

تعبیر خواب چیدن پشم بز از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چیدن پشم بز نیز خوب است و از پیش آمدهای خوب به شما خبر می دهد. تنیدن پشم بز نیز همین تعبیر را دارد و نیکو است و نعمت و رفاه را بشارت می دهد.


حتما بخوانید »  تعبیر خواب ببر چیست؟


آفتاب

بز

تعبیر خواب

برچسب‌ها: بز ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب برهنگی چیست؟ 2021
دو شنبه 25 اسفند 1399 ساعت 1:31 | بازدید : 212 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب برهنگی از نظر معبران چیست؟تعبیر خواب برهنگی و معلوم بودن عورت چیست؟تعبیر خواب اگر خودتان را برهنه ببیند چیست؟تعبیر خواب دیدن بدن برهنه دیگران چیست؟تعبیر خواب اگر لباستان را از تن تان در بیاورند چیست؟تعبیر خواب دیدن برهنگی در خواب چیست؟انواع تعبیر خواب برهنگی چیست؟تعبیر خواب برهنگی در میان مردم چیست؟تعبیر خواب برهنگی به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب برهنگی به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب برهنگی به روایت جابر مغربی چیست؟تعبیر خواب برهنگی به روایت ابراهیم کرمانی چیست؟تعبیر خواب برهنگی به روایت اشعث چیست؟تعبیر خواب برهنگی به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب برهنگی به روایت یوسف نبی چیست؟تعبیر خواب برهنگی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

تعبیر خواب دیدن برهنگی در خواب مرد صالح را خیرونیکی است و مرد مفسد را رسوائی است.اگرخود را در خواب برهنه دیدیم ولی عورت ما پوشیده بود از چیزی می ترسیم که فاش شدن آن رسوائی نمی آورد. لخت شدن این را می گوید که خودمان کاری می کنیم تا سر زبان ها بیافتیم و دیگران درباره ما حرف بزنند و احیانا بد بگویند.در متن زیر تعبیر خواب برهنگی را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب برهنگی ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب برهنگی از نظر معبران

تعبیر خواب برهنگی به روایت امام جعفر صادق

برهنگی در خواب، مرد صالح را خیر و نیکی است و مرد مفسد را بدی و رسوائی است.

تعبیر خواب دیدن برهنگی در خواب

تعبیر خواب برهنگی به روایت محمد بن سیرین

اگر به خواب دید برهنه است و از مردم شرم دارد. دلیل که حج طلب کند. اگر بیننده خواب مردی مستور بود، گناهش عفو گردد. اگر صالح نباشد، دلیلش بد بود.

تعبیر خواب برهنگی و معلوم بودن عورت

تعبیر خواب برهنگی به روایت جابر مغربی

تعبیر برهنگی و معلوم بودن عورت، رنج و سختی و رسوائی می‌باشد، ولی اگر عورت پوشیده باشد، تعبیرش برای مرد درستکار و صالح، خوب است، ولی برای شخص «فاسق»، بد می‌باشد

تعبیر خواب اگر خودتان را برهنه ببیند

تعبیر خواب برهنگی به روایت ابراهیم کرمانی

اگر خود را برهنه دید و در طلب دنیا بود، دلیل بر غم و اندوه است. اگر بیند ازاری بر میان بسته، دلیل که در طاعت و عبادت مجتهد شود.

تعبیر خواب اگر لباستان را از تن تان در بیاورند

تعبیر خواب برهنگی به روایت اشعث

اگر ببینی لباس خود را از دست داده‌ای یا از بدنت درآورده‌اند و برهنه شده‌ای، یـعـنـی از قدر و منزلت تو کم شده و دچار حقارت و خواری می‌شوی.

انواع تعبیر خواب برهنگی

تعبیر خواب برهنگی به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

برهنگی در خواب آشکار شدن مکنونات قلبی بیننده خواب است. چنانچه کسی در خواب خویشتن را برهنه ببیند مردم او را همان طور که هست خواهند شناخت. زیاد اتفاق می افتد که در خواب به صورت برهنگی ظاهر می شود. اگر خود را در خواب برهنه دیدیم ولی عورت ما پوشیده بود از چیزی می ترسیم که فاش شدن آن رسوائی نمی آورد.

تعبیر خواب برهنگی در میان مردم

تعبیر خواب برهنگی به روایت یوسف نبی

تعبیر خواب برهنگی به روایت یوسف نبی (ع) :دیدن خود را برهنه در میان مردم با حرمت گردد دیدن برهنه بودن غم های او زایل شود و به مراد برسد برهنگی توانگر گردد.

تعبیر خواب دیدن بدن برهنه دیگران

تعبیر خواب برهنگی از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر برهنه بودیم و لباس پوشیدیم از گزندی در امان می مانیم. اگر در حال برهنگی کسی به ما لباس پوشانید یا خودمان لباس بپوشیم به استعانت کسی از رسوائی و فضاحت نجات می یابیم. دیدن بدن برهنه دیگران آگاهی از شخصیت نهانی دیگران است. لخت شدن این را می گوید که خودمان کاری می کنیم تا سر زبان ها بیافتیم و دیگران درباره ما حرف بزنند و احیانا بد بگویند.


حتما بخوانید » تعبیر خواب باد چیست؟


آفتاب

برهنگی

تعبیر خواب

 

برچسب‌ها: خواب ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعبیر خواب برنج چیست؟ 2021
دو شنبه 25 اسفند 1399 ساعت 1:30 | بازدید : 190 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

تعبیر خواب برنج چیست؟تعبیر خواب برنج پخته چیست؟تعبیر خواب خوردن برنج با گوشت چیست؟انواع تعبیر خواب برنج چیست؟تعبیر خواب خوردن برنج با گوشت چیست؟تعبیر خواب خوردن برنج با دوغ چیست؟تعبیر خواب برنج به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب برنج به روایت امام جعفر صادق چیست؟تعبیر خواب برنج پخته از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟تعبیر خواب برنج به روایت محمد بن سیرین چیست؟تعبیر خواب خوردن برنج با دوغ از نظر منوچهر مطیعی تهرانی چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه تبخا باشید.

دیدن برنج در خواب نشانه ی خیر و برکت و حاجت است.اگر بیند برنج پخته همی خورد، دلیل که حاجت او روا شود و خیر و نیکی بدو رسد.دیدن برنج خوردن همراه دوغ غم و اندوه است. خوردن برنج خام تعجیل در بهره گیری از نعمتی است که حق و سهم شماست. چنانچه دیدید که برنج می خرید در خرمی و نشاط دیگری شریک و متنعم می شوید.در متن زیر تعبیر خواب برنج را قرار داده ایم. می توانید تعبیر خواب برنج ما را در سایت تبخا بخوانید.

تعبیر خواب برنج

تعبیر خواب برنج به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

برنج از غلاتی است که با زحمت و تلاش و کوشش بسیار فراهم می شود و دیدن برنج در خواب مالی است که با تلاش و زحمت و رنج و تعب به دست می آید. اگر بیننده خواب شالیکار باشد خواب او تجسمی است از اندیشه شغلی و با خواب افراد دیگر تفاوت دارد که تشخیص آن با معبر خردمند است ولی اگر بیننده شالیکار نباشد مال و توش و دارایی تعبیر می شود.

انواع تعبیر خواب برنج

تعبیر خواب برنج به روایت امام جعفر صادق

دیدن برنج در خواب بر سه وجه است. اول: مال، دوم: حاجت، سوم: خیر و منفعت که بدو رسد.

تعبیر خواب برنج پخته

تعبیر خواب برنج پخته از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

برنج پخته یا دمی و کته و پلو حاجتی است که روا می شود و به بیننده خیر و نیکی می رسد. اگر بیننده خواب ببیند که برنج پخته به دیگری می دهد از جانب او خیر و نیکی به دیگری می رسد به همان اندازه که برنج پخته داده می شود. دیدن برنج پخته خوب است به خصوص اگر با شیر همراه باشد تنعم و رفاه و خرمی است در زندگی آینده بیننده خواب.

تعبیر خواب خوردن برنج با گوشت

تعبیر خواب برنج به روایت محمد بن سیرین

برنج دیدن در خواب، مالی است که به رنج حاصل شود، به قدر آن که دیده بود.اگر بیند برنج با گوشت پخته همی خورد، بهتر و نیکو بود و برنج با شیر خوردن به غایت نیکو است. اگر بیند برنج با دوغ پخته همی خورد، دلیل بر اندوه کند.

تعبیر خواب خوردن برنج با دوغ

تعبیر خواب خوردن برنج با دوغ از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن برنج خوردتن همراه دوغ غم و اندوه است. خوردن برنج خام تعجیل در بهره گیری از نعمتی است که حق و سهم شماست اما شتاب نشان می دهید که البته درست نیست. اگر دیدید که برنج می فروشید دیگران را در رفاه و آسایشی که دارید شریک می کنید و چنانچه دیدید که برنج می خرید در خرمی و نشاط دیگری شریک و متنعم می شوید.


حتما بخوانید » تعبیر خواب عسل (انگبین) چیست؟


بانک جامع تعبیر خواب

برنج

تعبیر خواب

برچسب‌ها: برنج ,

موضوعات مرتبط: تعبیر خواب , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 5254
:: بازدید هفته : 5633
:: بازدید ماه : 7591
:: بازدید سال : 27066
:: بازدید کلی : 52515