دانلود آهنگ نا تموم از فریدون آسرایی + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ نا تموم از فریدون آسرایی + متن آهنگ 2021
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 20:32 | بازدید : 108 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

فریدون آسرایی نا تموم

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام نا تموم + متن آهنگ

Fereydoun AsraeiNa Tmoom

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی نا تموم

 

متن آهنگ نا تموم از فریدون آسرایی


ای ذلال آبی بی انتها ، منو تو آینه ها نشون بده تو هراس فرق این ثانیه ها ، به دل خسته ی من امون بده ای که معصومی مثل گلای یاس با خودت منو به قصه ها ببر دستامو بگیر از این دلهره ها منو تا نزدیکی خدا ببر تو که باشی همه دنیا پره عشقه پر نوره به دل من خنده نزدیک از شب من گریه دوره تو که باشی همه دنیا پره عشقه پر نوره به دل من خنده نزدیک از شب من گریه دورهبیا تا به بدونت تکیه کنم هنوزم کوه غرور من تویی من تموم دردمو با تو میگم هنوزم سنگ صبور من تویی بیا تا این همه شعر نا تموم با نگاه عاشقت ترانه شه خونه با بودن تو به شوق تو پره لحظه های عاشقانه شه تو که باشی همه دنیا پره عشقه پر نوره به دل من خنده نزدیک از شب من گریه دوره تو که باشی همه دنیا پره عشقه پر نوره به دل من خنده نزدیک از شب من گریه دوره


برچسب‌ها: فریدون آسرایی ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1558
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 2963
:: بازدید ماه : 2904
:: بازدید سال : 30513
:: بازدید کلی : 55962